TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חגיגה ירוקה בת"א – עליות חדות במדדים המובילים


המעו"ף קפץ 2.49%+ ת"א 75 זינק 4.87%+, מדד הנדל"ן המריא 5.91%+ ומדד הבנקים עלה "רק" 3.47%+.
חגיגת עליות בת"א. במחזור של 1.7 מיליארד ש"ח זינקו כל המדדים המובילים באחוזים ניכרים.על אף האיומים מצד עובדי הבורסה התנהל המסחר היום כרגיל וללא הפרעות מיוחדות..

מדד המעו"ף אשר החל בדשדוש סביב עליה של כאחוז סיים בחוזקה ובעליה חדה. וריפון (10.2%+) אשר סגרה ארביטראז', גזית גלוב (6.2%+) אשר רכבה על גל העליות בנדל"ן וכלל עסקי ביטוח (6.1%+) אשר עלתה בחדות עם ההתאוששות בענף הביטוח הובילו את העליות.
כיל אשר נסחרה בעצבנות סיימה בעליה של 3.61%+.

בלופיניקס אשר פרסמה דוחות טובים ביום חמישי ועמדה בציפיות האנליסטים זינקה היום 29.5%+ במחזור של קרוב ל3 מיליון ש"ח. בנוסף זכתה המניה להמלצת קניה מקולינס סטיוארט, תוך שהוא מציב מחיר יעד קיצוני של 20 דולר למניה.

עופרה שטראוס יו"ר דירקטוריון קבוצת שטראוס וארז ויגודמן נשיא ומנכ"ל הקבוצה , הודיעו היום על חתימת הסכם להשקעה בשיעור של 25% במניות חברת הקפה של שטראוס עם קרן ההשקעות TPG(טקסס פסיפיק גרופ), קרן ההשקעות הפרטית (Private Equity) מהמובילות בעולם ,לשם מימוש אסטרטגית ההתרחבות הגלובלית של שטראוס בתחום הקפה. המניה הגיבה בעליה של 3.2%+.

דלק נדל"ן הובילה את העליות במדד הנדל"ן עם זינוק של 9.3%+ ללא הודעה מיוחדת במחזור של 2.5 מיליון ש"ח.
את מדד הבנקים הובילו הבינלאומי בעליה של 6.1%+ ומזרחי טפחות עם עליה של 5%+. הפועלים המשיכה במגמת ההתאוששות שלה וטיפסה 4.3%+.
אלווריון אשר צפויה לפרסם מחר את דוחותיה זינקה 8%+ במחזור גדול מהממוצע של 3.5 מיליון ש"ח והצתרפה לשאר העליות החדות במדד התל טק שהמריא היום 6.9%+.
בזק (0.9%-) ודסק"ש (0.85%-) היו בין המניות הבודדות שרשמו ירידות שערים היום.

בקרב מניות היתר בלטה אפליקיור אשר דווחה לבורסה על חתימת שני הסכמים לשיווק מוצר ה'דוטדיפנדר', להגנה על אתרי אינטרנט, שפותח ומשווק על ידה: הסכם ראשון עם נחתם עם החברה אמריקאית .ZONES. המניה זינקה 15%+ בתגובה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il