TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שופרסל הרוויחה יותר ברבעון הראשון של 09 - 86 מ' ש"ח לעומת 72 מ' במקביל אשתקד


שופרסל
המנכ"ל: "למרות השינויים במצב הכלכלי והתגברות התחרות, ממשיכה החברה להציג תוצאות טובות"
חברת שופרסל מדווח כי הרווח הנקי ברבעון הראשון לשנת 2009 הסתכם ב- 86 מיליון ש"ח, לעומת 72 מ' ברבעון המקביל בשנה שעברה. ברבעון הראשון של שנת 2009 הסתכמו המכירות בכ-2.63 מיליארד ש"ח. גידול של כ- 2% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה.
הרווח התפעולי מפעילות שוטפת ברבעון הראשון הסתכם ב-107 מיליון ש"ח, לעומת 131 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח התפעולי מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של שנת 2009 הינו 4.1%. ברבעון הראשון של שנת 2009 הסתכמה ה- EBITDA ב-161 מיליון ש"ח - 6.1% ממחזור המכירות.

רפי ביסקר ושולם פישר, יו"רים משותפים של שופרסל, אמרו היום: "עוצמתה של רשת שופרסל באה לידי ביטוי ביישום אסטרטגיה ברורה, ממוקדת וארוכת טווח תוך התאמת פעילותה למצב הכלכלי ולשינויים בתנאי השוק. כפועל יוצא מכך שומרת הרשת על נתחי השוק ומובילות לאורך זמן. שופרסל ממשיכה להרחיב את הפורמט החדש "יש" ולפנות לקהלים הרחבים ביותר בישראל. גם ברבעון זה מציגה שופרסל עליה בהכנסות בחנויות הזהות בשיעור של 1.4% ורווח נקי רבעוני בין הגבוהים בשנים האחרונות".

אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, אמר היום: "למרות השינויים במצב הכלכלי והתגברות התחרות, ממשיכה החברה להציג תוצאות טובות. שופרסל היא הרשת היחידה בעלת מבנה הפורמטים הרחב העונה על כל צרכי הלקוחות בארץ בתקופה זו, שופרסל דיל, שופרסל ביג, שופרסל שלי ופורמט "יש". רוזנהויז ציין כי בתקופה זו באות לידי ביטוי התשתיות הייחודיות שיש לחברה, המותג הפרטי עם מגוון רחב של מוצרים, מועדון לקוחות שופרסל המונה מעל מליון לקוחות, וכרטיס האשראי שופרסל עם כ- 242 אלף לקוחות נאמנים לרשת".
להלן, עוד נתונים מהדוח: מכירות מגזר הקמעונאות ברבעון הראשון של שנת 2009 הסתכמו ב-2,618 מיליוני ש"ח, בהשוואה ל-2,566 מיליוני ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. גידול של 52 מיליון ש"ח (2%).
הגידול במכירות בחנויות זהות אשר פעלו באופן מלא ברבעון זה וברבעון המקביל אשתקד הינו 1.4%.
יצוין כי מכירות בגין חג הפסח קיבלו ביטוי ברבעון זה יותר מאשר ברבעון המקביל אשתקד ומנגד חודש פברואר השנה היה קצר יותר מחודש פברואר המקביל אשתקד.

הוצאות מכירה, הנהלה ואחרות בחברה ברבעון הראשון של שנת 2009 הסתכמו ב-573 מיליון ש"ח בהשוואה ל-567 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהוצאות נבע בעיקר מעליה בהוצאות הפרסום והשיווק. שיעור ההוצאות מסך ההכנסות היה 21.8% בהשוואה ל- 21.9% ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי מפעילות שוטפת לפני הכנסות והוצאות אחרות ברבעון הראשון של שנת 2009 הסתכם ב- 107 מיליון ש"ח בהשוואה לרווח תפעולי בסך 130 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. קיטון של 23 מיליון ש"ח (כ-18%). הקיטון ברווח התפעולי נבע מהקיטון ברווח הגולמי. שיעור הרווח התפעולי ברבעון לפני הכנסות והוצאות אחרות היה 4.1% בהשוואה ל- 5.1% ברבעון המקביל אשתקד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il