TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ההסתדרות חתמה על הסכם באלישרא: מספר העובדים המאורגנים יועלה בשנתיים הקרובות


אלישרא
מספר העובדים המאורגנים שאינם מהנדסים יועלה בשנתיים הקרובות ולא יפחת מ- 90%; עד סוף 2011 יפרשו מהחברה עד 100 עובדים
הסתדרות עובדי המתכת החשמל והאלקטרוניקה, הסתדרות המהנדסים והסתדרות הטכנאים וההנדסאים חתמו על הסכם עם הנהלת אלישרא באשר להעסקת כ- 1000 עובדים.
ההסכם נחתם לאחר משא ומתן ארוך של ההסתדרות וועד העובדים שנמשך כשנתיים ובהנחייתו של יו"ר ההסתדרות, עופר עיני. ההסכם מבטיח את המשך העבודה המאורגנת ומהווה תקדים בקרב הקונצרן אשר בו מועסקים עובדים בהסכם אישי.
ההסכם מאריך את תוקפם של ההסכמים הקיבוציים בחברה עד לסוף מרץ 2013. במסגרת ההסכם: מספר העובדים המאורגנים שאינם מהנדסים יועלה בשנתיים הקרובות ולא יפחת מ- 90%. כמו כן, הוסכם כי כל קליטה עתידית של מהנדסים תהיה בהסכם קיבוצי המקנה ביטחון תעסוקתי לעובד וגמישות העסקה למעביד. בנוסף הוסדר נושא ההכשרות למהנדסים.
עוד הושג בהסכם: מסגרת תוקפם של הסכמי "רשת ביטחון" במסגרתם זכאים העובדים לפיצויים מוגדלים ולפנסיה מוקדמת מוערכת עד ליום 30.9.2017. מוסכם כי עד סוף 2011 יפרשו מהחברה עד 100 עובדים.
כמו כן, הוסדרו זכויות העובדים עם המעבר של כלל עובדי הקבוצה לחולון בהליך שיסתיים עד 2013. במסגרתו, יינתן מענק העברה ופיצוי בגין הארכת זמן נסיעה.

המשא ומתן על ההסכם נערך על ידי יו"ר הסתדרות עובדי המתכת החשמל והאלקטרוניקה, גבי אסרף, יו"ר הסתדרות המהנדסים, יצחק רז, מזכיר החטיבה הארצי של הסתדרות עובדי המתכת החשמל והאלקטרוניקה, דביר יעקב, מזכיר החטיבה מהסתדרות ההנדסאים, עוזי בילקיס ויו"ר מרחב רמת גן, אבי לוי גלילי. מהמחלקה המשפטית ייצג עו"ד אוהד גלעדי.

יו"ר הסתדרות עובדי המתכת החשמל והאלקטרוניקה, גבי אסרף אומר היום: "לאחר משא ומתן ארוך, הגענו להסכם המסדיר את זכויותיהם של עובדי החברה וביטחונם התעסוקתי. צירופם של מהנדסים לתחולת ההסכם באמצעות הסכם מודרני הינה פריצת דרך".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il