TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קליקסופטוור מדווחת על רווח נקי של 2.6 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2009 לעומת רווח של 300 אלף דולר ברבעון המקביל


ההכנסות ברבעון הראשון הסתכמו ב-13 מיליון דולר - גידול של 13% לעומת הרבעון המקביל
קליקסופטוור, המתמחה בפתרונות תוכנה לאופטימיזציה של מערכי שירות - ניהול יעיל של כוח עבודה נייד, מדווחת על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2009.

עיקרי הדו"ח:
ההכנסות ברבעון הראשון הסתכמו ב-13 מיליון דולר, גידול של 13% לעומת הרבעון המקביל.
הרווח הנקי (GAAP) היה 2.6 מיליון דולר, 9 סנט למניה, לעומת רווח של 300 אלף דולר, 1 סנט למניה ברבעון המקביל.
הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון הראשון היה 2.8 מיליון דולר, 10 סנט למניה, לעומת רווח של 500 אלף דולר, 2 סנט למניה ברבעון המקביל.
הרווח הגולמי ברבעון הראשון היה 67% מתוך ההכנסות, לעומת 60% ברבעון המקביל.
הרווח התפעולי ברבעון הראשון היה 18% מתוך ההכנסות, לעומת 3% ברבעון המקביל.
יתרות מזומן, שווי מזומן והשקעות לטווח קצר וארוך עלו ל-34.6 מיליון דולר בסוף הרבעון הראשון, לעומת 32 מיליון דולר בסוף 2008.
• תזרים מזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ב-3 מיליון דולר.
ד"ר משה בן בסט, יו"ר ומנכ"ל קליקסופטוור: "אנו מרוצים מתוצאות הרבעון הראשון, שלרוב הינו רבעון חלש עבורנו ובתעשיית התוכנה. במיוחד אנו מרוצים מהזמנות שיא בהיקף של 21 מיליון דולר שנכנסו לחברה, המאופיינות בהרכב מגוון מבחינת היקף ופיזור גיאוגרפי. ההסכם עם SAP מניב אף הוא תוצאות, חלקן באו לביטוי בתוצאות הרבעון הזה. בנוסף, הרווח התפעולי הגבוה, כ-18% מתוך ההכנסות, מצביע על השיפור המתמשך ביעילות התפעוליות ובבקרה על ההוצאות. במהלך הרבעון השני רכשנו את פעילותה של חברת Manchitra, המהווה בסיס לקליקסופטוור הודו. המיתון העולמי משפיע על חלק משווקי היעד שלנו, אך אנו מוסיפים לראות ביקושים לפתרונות שלנו בתעשיות ובאזורים המושפעים במידה פחותה מהתנאים הכלכליים, ובמקומות בהם המוצרים שלנו יוצרים החזר מיידי על ההשקעה בהם. צבר ההזמנות שיצרנו ברבעון יספק כרית בטחון במידה והתנאים הכלכליים הגלובליים ישפיעו עלינו במידה רבה יותר בעתיד".

תחזית:
החברה חוזרת על הערכותיה בדבר צמיחה ב-2009. רמת אי הוודאות ביחס לתנאים הכלכליים הגלובליים עדיין גבוהה מדי מכדי להעריך באופן מהימן את קצב הצמיחה במספרים קונקרטיים, ולכן, לא ניתנת בשלב זה תחזית קונקרטית ל-2009.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il