TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הדור הבא של יזמי הסטארטאפ כבר כאן


צלם: יח"צ
תוכנית הסטארטאפים ע"ש עוזיה גליל - האם היוניקורן הבא יוקם על ידי תלמידי תיכון? ‎‎


האם היוניקורן הישראלי הבא יוקם על ידי תלמידי תיכון?


אין לנו ספק שבני הנוער שלקחו חלק בתוכנית יהפכו בקרוב לחלק מתעשיית הטנכונולוגיה הישראלית. אלמנט מרכזי ב-DNA של אלרון ונצ'רס הוא המורשת שהשאיר לנו עוזיה ז"ל, שהקים את אלרון ובנה חברות פאר שהיוו את בראשיתה של תעשיית ההיי טק של ישראל. בחרנו לתמוך בתוכנית הזו מתוך האמונה שזהו החוט המקשר בין העבר, ההווה והעתיד של חדשנות ישראלית ורצון לעודד נוער להאמין שכשחולמים את חלומו של עוזיה המשלב חדשנות, רוח נעורים ומדע, השמיים הם הגבול.”

יעל חן, מנכלית יזמים צעירים ומי הקימה פתחה וניהלה את התוכנית הוסיפה ואמרה: " לתהליך הזה, שמשתתפי התוכנית עברו, אין ולעולם לא יהיה תאריך תפוגה – זה המיינדסט שאיתו אנחנו צועדים. בכל הזדמנות נאמר עליכם שאתם עתיד מדינת ישראל, ואתם לחלוטין עתידה. אני רוצה להגיד את אותו דבר עם נקודת מבט טיפונת שונה : אתם ההווה של מדינת ישראל – שממנו נוכל לקבוע את עתידה".

לדברי יעל הר אבן, סמנכ"לית אורקל ישראל: "מרגש מאוד לראות כאן את הילדים, ויותר מזה, לראות שיש גם שיעור גבוה של נערות. אורקל כחברה עסקית מעודדת חשיבה יצירתית ותומכת בתעשיית הסטארטאפים בישראל, באמצעות תוכנית הסטארטאפים הגלובלית הפועלת בישראל ותשתית הענן של החברה." עוד הוסיפה, כי את עוזיה גליל הכירה דרך אביה, כיוון שהשניים היו חברים, ועוזיה אף ליווה אותה כמנטור בתפקידה כמנהלת פיתוח עסקי של קבוצת בזק.

האירוע היה השלב הסופי והמשלים בתכנית והוא מתקיים בהתאמה לחיי יזמות אמיתיים עם מפגש מול משקיעים פוטנציאליים, כולל הצגת המוצר, החזון, מודל הכנסות ותוכנית עסקית – באנגלית, ותוך קבלת אפשרות להשקעה ראשונה. 4 צוותי יזמים צעירים מהתכנית נבחרו להשתתף באירוע ולהציג את הרעיון שלהם, לאחר שעברו בהצלחה יתרה את שלב ה Pitch בתכנית, עם סטארטאפים בעלי היתכנות גבוהה למימוש וצוותים מגובשים לקידום המיזמים אל החיים האמיתיים.

תכנית הסטרטאפים ע״ש עוזיה גליל ז״ל הינה תכנית ייחודית ופורצת דרך, שהוקמה השנה ע"י ארגון יזמים צעירים ביוזמת ובניהול יעל חן, בשיתוף ובמשרדי קרן השקעות הטכנולוגיה אלרון ונצ'רס ואלה גליל. התכנית משלבת אקוסיסטם חינוכי אקדמי יזמי ומהווה מנוע צמיחה להכשרה וטיפוח סטראטפיסטים צעירים ולחדשנות פורצת דרך עוד בתקופת בית הספר.


התכנית מכשירה את הסטרטאפיסטים הצעירים כקהילה חזקה הנחשפת לעולמות היזמות, החדשנות והסטרטאפים וכך גם למקורות ידע, מימון והשקעה, כל זאת תוך מתן ליווי מנטורינג ואימון אישי מקצועי, המבטיחים מיצוי מקסימלי של הכישורים והכישרונות הטמונים בכל אחד ואחת ממשתתפי התכנית להבשלת מיזמים טכנולוגים חדשניים ואפשרות לקבלת השקעה פוטנציאלית.



19 בני נוער, תלמידי בתי ספר תיכון מרחבי הארץ, זכו להזדמנות להציג את מיזמי הסטארטאפ שלהם בפני צמרת משקיעי ההייטק בישראל ובכירים מהתעשייה וממערכת החינוך. האירוע התקיים לציון סיומה של שנת הפעילות הראשונה של תכנית הסטארטאפים ע"ש עוזיה גליל ז"ל, אבי ההייטק הישראלי, אשר הוקמה פותחה ונוהלה ע"י יעל חן מנכ"לית יזמים צעירים ישראל ובשיתוף אלמנתו, אלה גליל, JA Israel , וקרן השקעות הטכנולוגיה אלרון ונצ'רס.

את האירוע אירחה חברת אורקל ישראל, התומכת ומלווה יזמות טכנולוגית בקרב בני נוער במגוון דרכים, בין היתר במסגרת תוכנית הסטארטאפים הגלובלית של החברה, Oracle for Startups .

בין המשקיעים ובכירי ההייטק באירוע היו: דני הוז יו"ר אלרון ונצ'רס, ירון אלעד, מנכ"ל ומנהל שותף באלרון ונצ'רס, יעל הר-אבן סמנכ"לית אורקל ישראל, ירוסלב מיניאילוב מנהל תוכנית הסטארטאפים של אורקל בישראל, זאב בינמן מקרן פיטנגו, ארז עופר מ- 83NORTHEARLY, רינת רמלר מ-JVP, מיכל גבע מקרן Triventures, עמוס טלמור, גליה אלבין, ואחרים.

המיזמים המובילים שנבחרו להציג:

MOOSH מנוע חיפוש לקבלת המתנה המושלמת – אפליקציה ששמה את מקבל המתנה במרכז, באמצעות פתרון מבוסס AI. הסטארטאפ עונה על הצורך של התאמת מתנות למקבלי המתנה, כאשר כיום כמחצית מהמתנות שמוענקות מוחזרות לחנות או מוחלפות, וכ-75% ממקבלי המתנות מודים שהמתנה לא מתאימה להם. מנכ"לית: דריה לשם, בוגרת כיתה י"א, בת 17.

ALTZ - אפליקציה לשיפור איכות החיים של חולי דמנציה ומשפחותיהם. מספקת מענה לקשיים הבסיסיים של אותם חולים בהתנהלותם היומיומית באמצעות פלטפורמה שיתופית של הקרובים לחולה תוך שימוש בעוזר דיגיטלי, נגן וידאו ושירים אוטומטי, ועוד. מנכ"לית – תומר בן יבגי, בוגרת כיתה י', בת 16.

STARYEAM - סימולטור לשיפור חווית לימוד הנהיגה – הסימולטור, לשימוש ביתי במודל מינויים (SaaS), מקצר וחוסך עלויות של לימודי נהיגה, ומשפר את איכות הלימוד תוך שימוש ב-VR. מנכ"ל איתי זיוון, בוגר כיתה י', בן 16.

Pro- Look מערכת למניעת תאונות בקורקינטים חשמליים. האפליקציה מבוססת על בניית פרופיל רכיבה אישי (אנונימי) לכל משתמש בחברת קורקינטים חשמליים, בדגש על אופן הרכיבה ועד כמה הוא בטוח, ומתן פידבק לרוכב עצמו על מנת שיוכל להשתפר. מנכ"ל: מתן ארד בוגר כיתה י"ב מתגייס לצה"ל בחודש אוגוסט.

20 היזמים, בהם 13 בנים ו-7 בנות, מגיעים מכל רחבי הארץ ומכל קשת המגזרים, וביניהם 4 בוגרים שהתמודדו בתחרות יזמים צעירים בליטא בתקופת הקורונה, אשר עברו הליך מיון ראשון ושני לאחריהם צלחו סדרת ראיונות, ללא תנאים מקלים.

"תוכנית הסטאטאפים על שם עוזיה גליל החלה כיוזמה לזכרו של עוזיה והסתיימה בהרגשה שנפרצו גבולות חדשים בקרב יזמות ובני נוער", אמר ירון אלעד, מנכ"ל אלרון ונצ'רס. "לכבוד הוא לנו, באלרון ונצ'רס לקחת חלק בתוכנית הזו. זוהי זכות גדולה להיות חלק מיצירת מערך חינוכי שמפתח בני נוער ומלמד אותם כיצד להיות יזמים ומטפח סטארטאפים לעתיד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il