TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שופרסל נדל"ן תקים מגדל למסחר ותעסוקה על קרקע שבבעלותה בצומת כפר סבא יחד עם קבוצת רוגובין


צילום: סיון פרג
שווי הפרויקט הגמור להערכת החברה יעמוד על כ-350 מיליון ש"ח

שופרסל נדל"ן הודיעה היום, כי התקשרה עם קבוצת רוגובין בהסכם קומבינציה ביחס לקרקע שבבעלותה של שופרסל נדל"ן בצומת כפר סבא בשטח כולל של 3,183 מ"ר. על פי ההסכם, שופרסל נדל"ן תחזיק 33% מזכויות הבעלות בקרקע ביחס לזכויות שטחי המסחר והתעסוקה אשר צפויים להיבנות וקבוצת רוגובין תחזיק 67% וזאת בתמורה לקבלת שירותי הריסה, פינוי, חפירה ובניית חלק החברה בפרויקט.

הצדדים יחזיקו ויפעלו בפרויקט במשותף וזאת במתכונת של "עסקה משותפת" כאשר רוגובין תנהל בתאום שופרסל נדל"ן את הפרויקט לרבות שיווקו והשכרתו.

על הקרקע מתוכנן לקום מגדל בן 21 קומות לשימוש של מסחר ותעסוקה ובשטח עילי של כ-27,000 ברוטו (כ-20,000 מ"ר שטח עיקרי) וקומות מרתף וחניונים מתחתיהם (כ-430 חניות) וזאת, במקום שטחי המסחר הקיימים כיום על הקרקע שייהרסו. במסגרת העסקה, ניתנה לשופרסל נדל"ן זכות ראשונים לשכור שטחים למסחר בפרויקט למרכול ו/או חנות פארם, בתנאים שנקבעו בהסכם העסקה המשותפת.

בהתאם להסכם, יקדמו הצדדים תכנית חדשה לתוספת זכויות בנייה בפרויקט של כ-5 קומות נוספות בשטח ברוטו של כ-8,000 ומתוכו כ-6,000 מ"ר שטח עיקרי בייעוד תעסוקה וככל ויאושר ייעוד "מגורים מיוחד", כך שבסה"כ יכלול הפרויקט 26 קומות עיליות. ככל והתב"ע שבתכנון לא תאושר בלוחות הזמנים שנקבעו בהסכם, אזי יוקם הפרויקט על-פי התב"ע הקיימת.

על פי ההסכם, ככל שיאושר ייעוד "מגורים מיוחד", שופרסל נדל"ן תחזיק 40% מזכויות הבעלות בקרקע ביחס לזכויות שטחי המגורים שצפויים להיבנות וקבוצת רוגובין תחזיק 60%.

שרון גמבשו, מנכ"ל שופרסל נדל"ן, מסר: "עסקת הקומבינציה עם קבוצת רוגובין, הינה נדבך נוסף מהתכנית האסטרטגית של קבוצת שופרסל להגברת פעילות הנדל"ן המניב תוך השבחת הנכסים הקיימים, לצד איתור ורכישת נכסים במגוון שימושים במקומות אטרקטיביים. מיקומו האסטרטגי של הפרוייקט בצומת כפר סבא, מאפשר נגישות תחבורתית הכוללת תחנה מרכזית, רכבת וקו מטרו עתידי. עסקה זו מצטרפת לעסקת הקומבינציה שביצענו לאחרונה יחד עם חברת גב-ים בפרוייקט זרחין רעננה אשר בימים אלו נמצא בשלבי בינוי ושיווק מתקדמים. אנו פועלים כל העת לאיתור וקידום פרוייקטים נוספים".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il