TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת קוד אואזיס השקיעה מיליוני שקלים בסטארטאפ אינשורטיקס‎‎


קרדיט תמונה: יח"צ
רונן פישר: "אנחנו מתכננים להפוך לשחקן המשמעותי ביותר בשוק הישראלי ואף לחדור לשווקים בינלאומיים"

 לאחר שנים ארוכות של התמחות במתן שירותי תוכנה בתחומי הדיגיטל ומערכות מידע, קבוצת קוד אואזיס משקיעה מיליוני שקלים בחברת הבת - סטארט-אפ חדש בשם אינשורטיקס (Insurtix) המפתח פלטפורמת ליבה מתקדמת לענף הביטוח. הסטארט-אפ צומח ומגייס, מונה היום 12 עובדים ובראשו עומד רונן פישר, המייסד והמנכ"ל.

פלטפורמת אינשורטיקס מספקת לחברות ביטוח ולסוכנויות ביטוח חתמיות (MGAs) פתרון גמיש ומודולרי, מקצה לקצה, בדגש על חווית משתמש ובהתאמה לצורכי הלקוח, לניהול ושימור כל הפעילות העסקית בתחום הביטוח, לרבות: ניהול מוצרים, חיתום, גבייה, CRM, ניהול תביעות, ניהול משימות, שולחנות עבודה. השימוש בה כרוך בדמי רישוי שנתיים, והיא ברת התקנה באתר הלקוח או בענן.

לצד הפעילות המסורתית של חברת הביטוח, אינשורטיקס מותאמת גם לאתגרי השעה והעתיד. היא תומכת בפרסונליזציה של ביטוחים, עד לרמת הפרט, או השימוש הספציפי. לדוגמא, שלם ביטוח פר נסיעה ברכב, סע לאט – שלם פחות, הפעל ביטוח דירה רק כשאתה שוהה מחוץ לבית וכן הלאה. "דוגמאות אלה הן רק קצה הקרחון ובשנים הקרובות נראה כיצד הן הופכות להיות יותר ויותר רווחות" אומר פישר ומוסיף, "אינשורטיקס תומכת גם בטרנד של ביטוח מוטמע (Embedded Insurance) ויכולה לאפשר לדוגמא הפעלת ביטוח אוטומטית ברגע שנכנסת לרכב, או רכישת ביטוח משלוח באופן אוטומטי ברגע שאתה רוכש מוצר באמזון."

אתגר נוסף שמתמודדת איתו אינשורטקס באופן טבעי הוא אתגר האינטגרציה. במציאות בה יש יותר ויותר סטארט-אפים שמפתחים מוצרים וטכנולוגיות משלימות לעולם הביטוח החברה המבטחת רוצה לשלב בין מוצרים של חברת צד שלישי למערכת הליבה שלה בקלות ובטבעיות. במקרה כזה אינשורטיקס יכולה להוות שכבת ביניים בין מערכת הליבה הוותיקה של החברה לבין כל פתרון צד שלישי שהחברה רוצה להוסיף ולשלב, או כמובן, להחליף את מערכת הליבה כולה ולשמש כפלטפורמת ליבה גמישה, דיגיטלית ועכשווית, בתהליך הסבה הדרגתי ובסיכון נמוך.

"פלטפורמת אינשורטיקס פותחה על ידינו לאורך שנים על סמך ניסיון רב ומגוון בעבודה עם כל חברות הביטוח בישראל, כחלק מן העבודה השוטפת בקוד-אואזיס" אומרת גלי כץ, סמנכ"לית מוצר באינשורטיקס. "עם הקמתה שמשה חברת ליברה כבטא סייט שלנו ועזרה לנו לשפר ולדייק את הפלטפורמה. היום אינשורטיקס תומכת בכל הפעילות המגוונת והמתקדמת של ליברה ועוזרת לה לשנות את כללי המשחק בענף הביטוח בישראל לטובת הצרכנים."

"אנחנו מתכננים להפוך לשחקן המשמעותי ביותר בשוק הישראלי ואף לחדור לשווקים בינלאומיים. עולם הביטוח הישראלי משווע לריענון בתחום מערכות הליבה זה מספר שנים. שורה של אתגרים, כמו גודל השוק הישראלי, רגולציה מורכבת, מחסום שפה, מטבע ועוד יצרו מצב שבו קומץ השחקנים הבינלאומיים שמנסים להיכנס לשוק המקומי לוקחים סיכונים דרמטיים. בצד זה, שחקנים מקומיים ותיקים מתקשים לשמור על יכולות עכשוויות. לוואקום הזה נכנסת אינשורטיקס עם פלטפורמה דיגיטלית וגמישה המותאמת לאתגרי השעה" אומר פישר.

רונן פישר הוא בעלים משותף של קבוצת קוד אואזיס, יחד עם אמיר גולן. השניים הקימו את החברה ב- 2004 ומאז צבר פישר ידע נרחב וניסיון רב בעבודה עם כל חברות הביטוח המובילות בישראל, והוא נחשב לאחד המומחים הגדולים בארץ בתחום של פתרונות טכנולוגים לעולם הביטוח. קבוצת קוד אואזיס מעניקה לאינשורטיקס גב כלכלי איתן, שירות ותמיכה טכנולוגית של צוות איכותי ומנוסה, המתמחה הן בצד המקצועי והעסקי של הביטוח והן בצד הטכנולוגי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il