TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנדרסן גלובל מגייסת חֶבְרות חברות בגאורגיה


אנדרסן גלובל ממשיכה לבסס את נוכחותה הבינלאומית כאשר אנדרסן בגאורגיה (לשעבר Prime Tax LLC) הופיעה לראשונה באזור מרכז אסיה.

סן פרנסיסקו, 2 ביוני 2022, (BUSINESS WIRE) :


אנדרסן גלובל ממשיכה לבסס את נוכחותה הבינלאומית כאשר אנדרסן בגאורגיה (לשעבר Prime Tax LLC) הופיעה לראשונה באזור מרכז אסיה. אנדרסן גלובל מקדמת בברכה גם את חברת MG Law, משרד עורכי דין מטביליסי שמשתף פעולה מאז 2020. יחד, שני המשרדים החברים יספקו חבילה מלאה של שירותי מס ומשפט משולבים ללקוחות בגאורגיה ומחוצה לה.

"נוף המס של ג'ורג'יה הופך מורכב יותר ויותר והצוות המנוסה שלנו עובד בחריצות כדי לספק שירותים איכותיים ומקיפים ללקוחות המקומיים והבינלאומיים שלנו", אמר זורב ניקוואשווילי, שותף מנהל של אנדרסן בגאורגיה. "על ידי אימוץ המותג אנדרסן, המשרד שלנו יוכל להרחיב את היכולות שלנו ולספק פתרונות חדשניים ללא קשר לגבולות".

אנדרסן בגאורגיה מספק ללקוחות מגוון רחב של שירותי ייעוץ מס, חשבונאות וייעוץ עסקי, כולל דיווח ותאימות מס, חשבונאות במיקור חוץ, יישוב סכסוכי מס, ייעוץ מס, מיסוי בינלאומי, תמחור העברה ושירותי מיזוגים ורכישות. MG Law, המוכר בעקביות על ידי The Legal 500, הוא משרד עורכי דין בשירות מלא המתמחה בבנקאות ופיננסים, דיני עבודה, בוררות וליטיגציה, נדל"ן, מיסוי ומכס, דיני תאגידים, ומטבעות קריפטוגרפיים ובלוקצ'יין. שני המשרדים החברים משרתים לקוחות מקומיים ובינלאומיים, לרבות מוסדות פיננסיים, קרנות השקעה, גופים ממשלתיים ומפעלים ציבוריים.

השותף המנהל של MG Law, ארצ'יל ג'ורגאדזה, הוסיף כי "אנו מאמינים שהמפתח למתן שירות הלקוחות הטוב מסוגו הוא להבטיח שלאנשי המקצוע שלנו יש ניסיון מגוון בתעשייה ורקע רב-תחומי. על ידי הפיכתנו לחברים באנדרסן גלובל, אנו מסוגלים לחזק את הידע והניסיון של הצוות שלנו על ידי מינוף המשאבים של הארגון הגלובלי".

"אנדרסן בגאורגיה וב- MG Law הם מובילים נודעים במגזרי המס והמשפט, והמחויבות שלהם ללקוחותיהם מסמלת את הערכים המתואמים שלנו כארגון גלובלי מגובש", אמר מארק וורסאץ, יו"ר אנדרסן גלובל ומנכ"ל אנדרסן. התוספת שלהם כחברות ממחישה את המסירות שלנו לספק ללקוחותינו פתרונות מקיפים וחלקים ברחבי העולם".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-11,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-360 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וכמו כן חֶברות שיתוף הפעולה שלה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il