TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת ‘אלבר’ מדווחת על רווח שיא ברבעון הראשון של שנת 2022


צילום: יח"צ
רווח שיא לאלבר ברבעון האחרון, 85 מיליון ש"ח לפני מס לעומת 23 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד ובמקביל אישור מינויו של אור אלעזרא ליו"ר אלבר.


הכנסותיה של ׳אלבר׳ ברבעון האחרון הסתכמו ב-727 מיליון ש״ח והרווח עומד על כ- 85 מיליון ש״ח (לפני מס)

קבוצת ׳אלבר׳ מסכמת את הרבעון הראשון של שנת 2022 עם הישג מרשים. ברבעון הראשון של השנה שבו התמודדה החברה עם המשבר העולמי בייצור כלי רכב , ׳אלבר׳ מדווחת על שיא ברווח הרבעוני שעומד על כ-85 מיליון ש״ח לפני מס (לעומת 23 מיליון ש״ח בתקופה המקבילה אשתקד) ורווח נקי של 62 מיליון ש״ח.
 
הכנסותיה של אלבר בתקופה המדוברת הסתכמו ב- 727 מיליון ש״ח.עוד דיווחה אלבר על שיפור במדדים הפיננסיים. יחס ההון למאזן (בניכוי מזומנים ושווי מזומנים) עומד על 17.53% לעומת 14.08% ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח של מגזר הליסינג התפעולי הסתכם ברבעון הראשון של 2022 ב- 87 מיליון ש״ח לעומת רווח של 46.6 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח של מגזר ההשכרה עמד ברבעון האחרון על 14.7 מיליון לעומת הפסד של כ-2.9 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.

במגזר מתן אשראי צרכני נרשם גם גידול משמעותי ברווח שעומד על 15 מיליון ש״ח ברבעון האחרון לעומת 9.4 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.

בתוך כך, דירקטוריון אלבר אישר אתמול את מינויו של אור אלעזרא ליו"ר דירקטוריון אלבר.

דוד לנקרי, מנכ"ל קבוצת 'אלבר': " גם ברבעון שהתנהל בצל המשבר העולמי בייצור כלי רכב אלבר ממשיכה במגמת הצמיחה ברווחיות ובשיפור בכלל המדדים הפיננסים,. המוניטין והמיתוג של אלבר כחברה מובילה בענף הרכב וממוקדת שירות ללקוח, מקנה לה יתרון משמעותי ואנו רואים בתוצאות הרבעון עדות מוחשית לכך. "

אודות קבוצת אלבר:

קבוצת אלבר הינה מהקבוצות הגדולות והוותיקות בענף הרכב בישראל. הקבוצה עוסקת בליסינג תפעולי לחברות, בהשכרת רכב לזמן קצר, במכירת כלי רכב ובהעמדת אשראי צרכני, בעיקר לרוכשי כלי רכב.

פעילותה של הקבוצה מתאפיינת ביציבות ובשמרנות לאורך שנים. לקבוצה צי רכבים של כ- 37 אלף כלי רכב, כ- 100 מרכזי שירות ומכירה בכל רחבי הארץ והיא מעסיקה כ- 1,600 עובדים. הקבוצה מייצגת באופן בלעדי בישראל את מותג ההשכרה הבינלאומי המוביל Europcar.


כמו כן הקבוצה הינה היבואן הבלעדי בישראל להפצת מותגי האופנועים והדו גלגליים הבינלאומיים "Harley Davidson" , Triumph"", "Daelim" .חברות נוספות בקבוצה : חברת המימון אלבר קרדיט, ממסי מרכזי שירות, ממסי שירותי דרך וגרירה, אלבי סוכנות לביטוח, מוטופרטס חלקי חילוף.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il