TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Periapt הישראלית שייסד יזם ההיי טק זיו אלול גייסה 6 מיליון דולר


צילום: טל שחאר
על מנת לייעל את הטיפול בילדים המאובחנים בהפרעות קשב וריכוז

כשנה לאחר שמכר את Fyber ב- 650 מיליון דולר, הקים יזם ההיי טק זיו אלול את חברת המד-טק ,Periapt המפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לליווי וייעול הטיפול במאובחני ADHD בעיקר ילדים ובני נוער.

החברה, מודיעה היום (ד’) על סבב גיוס פרה-סיד על סך 6 מיליון דולר בהובלת קרן PICO Venture Partners, קרן אריסטגורה ומשקיעים נוספים, בניהם: קרן סמסונג נקסט העולמית, קרן רודיום, תום ליבנה, עופר יהודאי, ניר גרינברג, בני שביב, ראול שטיין, ואמירם שחר.

את החברה ייסדו זיו אלול המשמש בה כמנכ"ל, גילי אביטל-לנג המשמשת כסמנכ"לית האופרציה, ומאיר אמסלם, המשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות.

הפיתוח של Periapt מאפשר להורים ולצוותי הטיפול לשתף פעולה בכדי לקצר משמעותית את משך הזמן שלוקח למציאת הטיפול הנכון תוך מתן כלים לליווי הורים בטיפול התרופתי ומתן עזרה פרקטית להתמודדות עם אתגרי היום-יום לילד שאובחן עם ADHD.

״הופתענו לגלות שהפתרונות הקיימים בשוק כיום לטיפול בהפרעות קשב וריכוז הם אינם מספקים ולא מבוססים על דאטה,״ אמר אלי וורטמן, מייסד ומנהל שותף בקרן PICO Venture Partners. "חברות ביטוח והורים בארה"ב מוציאים כ-24 מיליארד דולר בשנה על טיפולים רפואיים וטיפולים תומכים בהפרעות קשב וריכוז; למעשה מדובר בשוק ענק שאינו מטופל דיו. ביחד עם שותפנו ב-Periapt, אנו שמחים לקחת חלק במשימה, לטייב ולייעל טכנולוגית את התהליך לרווחת המטופלים ומערכות הבריאות."

זיו אלול, מנכ"ל ומייסד שותף ב- Periapt, הוסיף: ״הפרעת קשב וריכוז היא ההפרעה השכיחה ביותר בקרב ילדים בעולם המערבי כיום ומספר המאובחנים בה רק הולך ועולה. בארה"ב לבדה מאובחנים כ- 10% מהילדים המהווים כ-6.2 מיליון ילדים. למעלה מ 60% מהילדים המאובחנים התחילו טיפול תרופתי לטיפול בהפרעות קשב וריכוז. כהורה שנחשף לתהליך הליווי מקרוב, אני ער לאתגרים עימם מתמודדים ההורים.

התהליך מאלץ את ההורים לקבל מידי יום החלטות קריטיות בנוגע לאופן הטיפול בילדים, כאשר בפועל אין להם את הכלים הנדרשים לכך והם מתבססים בעיקר על ניסוי וטעיה. הגיוס הנוכחי ישמש לפיתוח טכנולוגיות לניטור ההשפעה של הטיפול על המטופלים, לצד הדרכת הורית ומענה רציף המותאם אישית ומשפחתית.

בחודש מרץ 2021, מכרו זיו אלול ועופר יהודאי את חברת Fyber הישראלית-גרמנית לחברת דיג'יטל טורביין האמריקאית ב-650 מיליון דולר. לפני כחמש שנים מכרו השניים את חברת אינראקטיב - חברת האד-טק שמכרו לחברת Fyber הגרמנית. לאחר המכירה המשיך אלול לשמש כמנכ"ל החברה הרוכשת במשך חמש שנים ועד מכירתה.

לפרטים נוספים: נילי שגיא nilly@minkovsky-media.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il