TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כלל ביוטכנולוגיה מודיעה על שינוי ארגוני


עפר גונן, ששימש ב-5 השנים האחרונות כמנכ״ל החברה, יתמנה למנכ״ל מדיוונד

(ת"א, 17 במאי 2022) כלל ביוטכנולוגיה (סימול: כלל ביוטכנו),
המשקיעה בחברות בתחום מדעי החיים, מדווחת היום על שינוי ארגוני בהנהלה ומינויו של עפר גונן למנכ״ל מדיוונד (נאסד״ק: MDWD). גונן משמש ב-5 השנים האחרונות כמנכ״ל כלל ביוטכנולוגיה. אסף סגל, המשמש כסמנכ״ל הכספים והיה שותף במהלכים העסקיים של החברה ושל חברות הפורטפוליו, יתמנה לממלא מקום מנכ״ל כלל ביוטכנולוגיה החל מה-30 ביוני 2022.

מינויו של סגל משקף את רמת האמון של הדירקטוריון ביכולותיו ובכישוריו, ולהערכת הדירקטוריון המינוי יתרום באופן ניכר לקידום פעילות החברה וישרת את טובתה וטובת בעלי מניותיה לאורך זמן. כמו-כן, הודיעה כלל ביוטכנולוגיה על מינויו של פרופ׳ גבי ברבש לסגן יו״ר הדירקטוריון. מינויו של פרופ׳ ברבש יאפשר להפיק ערך נוסף מניסיונו רב השנים בתחום ויתרום, להערכת הדירקטוריון, לפעילותה.

הזדמנויות משמעותיות

כלל ביוטכנולוגיה מחזיקה בכ-33% ממניות מדיוונד, המהווה את אחת מאחזקותיה המהותיות. מדיוונד פרסמה בשבוע שעבר תוצאות חיוביות בניסוי שלב 2 בתרופה EscharEx לטיפול בכיבים ורידיים. השימוש בתרופה EscharEx השיג תוצאות טובות משמעותית בהשוואה לטיפול הלא כירורגי המקובל (non-surgical standard-of-care) ועמד ביעדי הבטיחות.

תוצאות חיוביות אלו פותחות בפני מדיוונד הזדמנויות עסקיות משמעותיות. על רקע התפתחויות חיוביות אלו ואחרות, ובהתחשב בכישוריו, ניסיונו ויכולותיו, הציע דירקטוריון מדיוונד לעפר גונן לשמש כמנכ"ל החברה. כלל ביוטכנולוגיה סבורה, כי למינויו של גונן למנכ"ל מדיוונד צפויה להיות השפעה חיובית משמעותית על מדיוונד ובהתאם גם על כלל ביוטכנולוגיה, וכי המינוי יסייע לקידום מדיוונד ולמיקסום האפשרויות האסטרטגיות העומדות בפניה.

״כלל ביוטכנולוגיה מבקשת להודות לעפר על שירותו רב השנים לחברה״, אמר יו״ר דירקטוריון כלל ביוטכנולוגיה, אבי פישר. ״עפר משמש כמנכ"ל מ-2017 ולאורך השנים תרם רבות לפעילותה והוביל מהלכים עסקיים משמעותיים בחברה ובחברות הפורטפוליו, לרבות גיוסי הון בהיקף של מאות מיליוני דולרים, הנפקות של 5 חברות פורטפוליו בנאסד״ק ומימוש נכסים. הדירקטוריון רוכש הערכה רבה לפועלו וליכולותיו של עפר ומברך על הסכמתו להוביל את מדיוונד ובכך לתרום תרומה מכריעה לחברה״.

עפר גונן, שמינויו החדש ייכנס לתוקף ב-30 ביוני, ימשיך לשמש גם כמנכ"ל קקטוס (נאסד״ק: CCTS). ״מדיוונד היא האחזקה המהותית ביותר בכלל ביוטכנולוגיה", אמר. ״ההתקדמות המוצלחת של מדיוונד ממצבת אותה היטב לקראת אפשרויות עסקיות הצפויות להציף ערך משמעותי לבעלי המניות, ואני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את החברה בשלב מרתק זה. אני רוצה להודות לכלל ביוטכנולוגיה על האמון ועל ההזדמנות, ומשוכנע שאסף יתרום מכישוריו ויכולותיו להתרחבותה והצלחתה״.

אסף סגל, הצפוי להתמנות לממלא מקום מנכ״ל כלל ביוטכנולוגיה, הוסיף: ״אני מודה לדירקטוריון על האמון, ומודע לכובד המשקל המוטל בתפקיד זה. אנו ממוקדים במיקסום הפוטנציאל הרב הגלום בחברות הפורטפוליו שלנו ונפעל למימוש מטרה זו״.

כלל תעשיות ביוטכנולוגיה

כלל ביוטכנולוגיה מתמקדת בהשקעה בחברות בתחום מדעי החיים, הביוטכנולוגיה, ופיתוח התרופות. הפורטפוליו של כלל ביוטכנולוגיה כולל חברות ציבוריות ופרטיות, בישראל ובארה"ב, בהן מדיוונד (נאסד״ק: MDWD), Cactus (נאסד״ק: CCTS), גמידה סל (נאסד״ק: GMDA), eXIthera ו-Elicio.
בנוסף, מנהלת כלל ביוטכנולוגיה את קרן אנטומיה, דרכה היא מושקעת גם בתחום הטכנולוגיה הרפואית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il