TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רויאל צ'רטר מגדילה את איכות השירותים שלה על ידי הוספת ISO 9001 QMS


מר בנג'מין אבר, מנהל חברת הביטוח Royal Chartered, הודיע היום כי החברה קיבלה אישור ISO 9001:2015 להיקף הביטוח והביטוח מחדש.
דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 8 באפריל 2022, (ACCESSWIRE) :
מר בנג'מין אבר, מנהל חברת הביטוח Royal Chartered, הודיע היום כי החברה קיבלה אישור ISO 9001:2015 להיקף הביטוח והביטוח מחדש.

ISO 9001 קובע את הקריטריונים למערכת ניהול איכות והוא הסטנדרט היחיד בענף שניתן לאשר לו. זה יכול לשמש כל ארגון, גדול או קטן, ללא קשר לתחום הפעילות שלו. למעשה, יש יותר ממיליון חברות וארגונים ביותר מ -170 מדינות מוסמכות ISO 9001.

תקן זה מבוסס על מספר עקרונות ניהול איכות, לרבות מיקוד לקוחות חזק, המוטיבציה וההשלכות של ההנהלה הבכירה, גישת התהליך ושיפור מתמיד. עקרונות אלה מוסברים ביתר פירוט בעקרונות ניהול האיכות של ISO. שימוש ב- ISO 9001 מסייע להבטיח שהלקוחות יקבלו מוצרים ושירותים עקביים ואיכותיים, אשר בתורם מביאים יתרונות עסקיים רבים.

בנג'מין אבר אמר: "אנו גאים בהתפתחות חשובה וברורה זו בביצועים יוצאי הדופן של החברה בתקופה הקודמת, במיוחד בתקופת מגפת הקורונה, שבה חברת הביטוח Royal Chartered הוכיחה את עמידותה על ידי שמירה על התחייבויותיה לכל פוליסות הביטוח ללא יוצא מן הכלל, בתקופה שבה חברות מתחרות סבלו בשל המצב החריג שכולם עברו".

חברת הביטוח Royal Chartered עובדת עם ממשלות מקומיות וריבוניות, שירותים מוסדרים, ומפתחים ומפעילים במגזר הפרטי, יחד עם הבנקאים והיועצים שלהם, כדי להפחית את עלות המימון לטווח הבינוני והארוך של פרויקטים ושירותים חיוניים במדינות עם דירוגים ריבוניים בדירוג השקעה.
תאגיד הביטוח IORC Export & Credit רכשה באופן מלא מ- Royal Chartered ביטוח שכר בינואר 2021 אשר הפך אותה לחברת ביטוח מן המניין.

בנג'מין אבר, מנהל חברת הביטוח Royal Chartered, סיכם הודעה זו באומרו "אנו אסירי תודה על התמיכה שאין דומה לה הניתנת על ידי חברת האם שלנו בכל הרמות, מה שהוביל להסמכת ISO 9001:2015 של החברה לניהול איכות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il