TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקטרה צריכה עוברת לענן הציבורי של אורקל


יוני צברי אלקטרה צריכה קרדיט צלם P.PIGETRE
לראשונה בישראל: קבוצה מרכזית במשק תנהל את כלל שרותי המחשוב שלה בענן הציבורי
במהלך אסטרטגי פורץ דרך אלקטרה מוצרי צריכה תעביר את מערך המחשוב של כל החברות בקבוצה לענן של אורקל

ענקית שירותי הענן אורקל היא הראשונה והיחידה עד כה שהקימה חוות שרתים ציבורית בישראל

צביקה שוימר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה: "אנו ממשיכים להעמיד בראש סולם העדיפויות את שביעות הרצון של הלקוחות. כדי להמשיך ולצמוח עם השירותים והמוצרים האיכותיים שאנחנו מספקים לצרכן, עלינו לנוע במהירות ולשלב אמצעים ומערך מיחשוב יעיל וגמיש. בחרנו בשותף בינלאומי מוביל כדי לתמוך בהתפתחות ותוכנית הצמיחה של אלקטרה צריכה. תשתית הענן תאפשר למנף את היכולות הללו במהירות ולהשיג את מטרותינו".

קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה בהנהלת צביקה שווימר וענקית התוכנה אורקל המנוהלת בישראל על ידי ערן פייגנבאום, חוברות יחד במהלך אסטרטגי ראשון מסוגו בארץ, במסגרתו תעביר אלקטרה מוצרי צריכה את כלל מערכות המיחשוב הארגוני שלה לענן הציבורי של אורקל בישראל, וזאת כחלק ממהלך רחב של טרנספורמציה דיגיטלית שמובילים בתוך הקבוצה. הבחירה בענן אורקל הציבורי והמעבר אליו יאפשרו לאלקטרה צריכה גמישות עסקית, שתתמוך בעסקיה המתרחבים ופעילות Time To Market מהירה ויעילה. ענן אורקל יאפשר שימוש במשאבי תשתיות בהתאם לצרכים המשתנים של הקבוצה וצריכת שירותים מתקדמים מנוהלים בלחיצת כפתור.

כחלק ממהלך מקיף של טרנספורמציה דיגיטלית, יועבר מערך ה IT של אלקטרה מוצרי צריכה והחברות הבנות שלה לענן הציבורי של אורקל בישראל. העסקה, המוערכת במיליוני שקלים, תאפשר לחברות בקבוצה גישה לטכנולוגיות המתקדמות ביותר וגמישות עסקית מירבית, שיתמכו באסטרטגיית הצמיחה המהירה שלה ובמימוש תפיסת 'הלקוח במרכז' בפעילותה. הצורך בגמישות של מערכות מידע הינו קריטי לתמיכה באסטרטגיה ומימושה. המעבר הצפוי יסייע במתן שירות טוב יותר ללקוחות הקבוצה על ידי תשתיות חדשות ומתקדמות, דוגמאת שימוש בכלי AI ו-ML לטיוב המידע והפקת תובנות עסקיות מתקדמות, כמו גם הגנת סייבר חזקה.

לפי ההערכות, כלל פעילות המחשוב הארגונית הקיימת בקבוצת אלקטרה צריכה, כמו גם הפעילות החדשה הצפויה, דוגמת השקת רשת סניפי 7-Eleven, הצפויה לפעילות בתוך מספר חודשים בענן אורקל. המעבר לענן יחסוך את הצורך להקים תשתיות מידע לכל פעילות חדשה ויאפשר לעשות זאת בטווח של ימים או שבועות במקום חודשים.

ככל הידוע, זוהי הפעם הראשונה בישראל שקבוצה מרכזית במשק הישראלי מקבלת החלטה אסטרטגית לשמור ולנהל את כל המידע שלה על גבי ענן. עד היום, חברות הפעילו פעילויות ספציפיות על גבי הענן, כגון גיבויים, סביבות פיתוח ועוד. מעבר של כלל מערך המחשוב הארגוני לענן מאפשר לקבוצה להטמיע פעילויות חדשות בגמישות ובמהירות. לרוב , חברה שרכשה פעילות נדרשה להקים תשתיות מידע שיאפשרו את הפעילות לרבות רכישת שרתים, שטחי אחסון, רכיבי תקשורת, מערכות הפעלה, ביצוע אינטגרציה, בדיקות ועוד. העברת כל המידע הארגוני לענן משחררת את הקבוצה מהצורך לפעול כחברת תשתיות ומאפשרת לה להתמקד בפעילות הליבה העסקית שלה. אורקל פתחה באחרונה את הענן הציבורי הראשון בישראל, הממוקם 9 קומות מתחת לפני האדמה באתר בירושלים, משם היא מספקת שרותי מחשוב ענן לחברות ולארגונים מובילים במשק.

תשתית הענן של אורקל ושירותי ערך נוספים דוגמת ORACLE CLOUD LIFT SERVICES, יאפשרו לאלקטרה צריכה ליהנות מהרחבת יכולותיהם באופן מאובטח ומתקדם, ולתמיכה באסטרטגיה העסקית של הקבוצה כולה. השימוש בטכנולוגית Oracle Cloud VMWare Solution יסייע רבות במיגרציה המהירה לענן.

ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל ישראל, אמר: "מדובר במהלך אסטרטגי בתעשיית הענן, שכן לראשונה, אחת מהחברות הגדולות במשק הישראלי מובילה מהלך מהותי של העברת מערך המחשוב שלה לתשתית ענן. להערכתנו, מדובר בסנונית ראשונה וחברות גדולות נוספות צפויות לבצע מהלך דומה בשנים הקרובות. לאורקל, כענקית טכנולוגיה היחידה שלה דאטה סנטר בישראל, יתרון משמעותי בשמירה על מידע מאובטח. באמצעות מהלך זה נוכל לתמוך בצמיחה ובהתפתחות של החברה כיום וגם בעתיד".

יוני צברי, סמנכ"ל בכיר האחראי על העניינים הכספיים ומערכות המידע אלקטרה מוצרי צריכה, מסר: "מערכות המיחשוב הפכו להיות משמעותיות ביותר בפעילות העיסקית של כל חברה. היכולות הטכנולוגיות של השימוש בענן של אורקל צפויות לסייע לנו משמעותית ביכולת לתת שירות טוב יותר ומותאם ללקוחות בצורה מיטבית. שימש במערכות חכמות של בינה מלאכותית ו-ML הפכו להיות הכרחיות ובעלות תמורה משמעותית לכל חברה. אנו שמחים על הצעד החדשני שיצאנו אליו מתוך תפיסה אסטרטגית, תוך שמירה על אבטחת מידע והגנת סייבר מוגברת. חדשנות היא מוצר צריכה בסיסי בעולם טכנולוגי מתקדם והדרך אל ליבו של הצרכן משולבת בה. המעבר לענן הציבורי של אורקל הוא אבן דרך בשדרוג מערכות המידע של הקבוצה ומתווסף להחלפת ה- ERP שמתבצעת בימים אלו וזאת על מנת לאפשר לנו לממש את התוכניות העיסקיות. אנו צופים כי מהלך זה יסייע לנו להמשיך לצמוח ולהשיא ערך מוסף לפעילויות החברה השונות".

אלקטרה מוצרי צריכה הינה קבוצה הפועלת בארבעה תחומי פעילות, המדווחים גם כמגזרי פעילות בדוחותיה הכספיים, כמפורט להלן: הראשון – ייבוא, ייצור, יצוא, שיווק, מכירה והפצה של מוצרי צריכה חשמליים ומתן שירות למוצרים ("מוצרי צריכה חשמליים"); השני – הפעלת רשתות שיווק קמעונאיות למכירת מוצרי צריכה חשמליים ("מגזר קמעונאות חשמל"); השלישי – פעילות קבוצת הקמעונאות יינות ביתן ("מגזר קמעונאות מזון"); הרביעי – פיתוח והקמה של נדל"ן להשקעה ("מגזר נדל"ן להשקעה") וכן מגזרים אחרים הכוללים את תחום מחנאות, ספורט ופנאי. מנכ"ל החברה הוא מר צביקה שווימר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il