TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סולגרין מרחיבה את פעילותה בישראל


תום שפרן וגל בוגין - צילום אייל טואג
נחתם הסכם שת"פ אסטרטגי עם החברות עמיר שיווק ופ.מרום לקידום פרויקטים סולאריים בהיקפים משמעותיים על גבי מבנים חקלאיים
לעמיר שיווק פעילות נרחבת בתחום השיווק וההפצה למגזר החקלאי, לפ.מרום פעילות משמעותית בתחום ההקמה של חממות

גל בוגין, יו"ר סולגרין: "אנו רואים מכפיל כוח בשיתוף הפעולה עם עמיר שיווק ופ.מרום ומתכוונים לפעול במשותף לקידום פרויקטים סולאריים על גבי מבני חקלאות. עמיר שיווק מביאה ידע וניסיון בתחום השיווק וההפצה למגזר החקלאי, ופ.מרום מביאה מומחיות רבה בתחום הקמת חממות. יחד עם מומחיותיה של סולגרין בכל הקשור לייזום, מימון, הקמה ותפעול של פרויקטים סולאריים, אנו בטוחים כי שיתוף הפעולה יביא לקידום של צבר משמעותי כבר בטווח הזמן הנראה לעין. בתוך כך, הודענו בשבוע החולף על מזכר הבנות לביצוע רכישה משמעותית של חברת סינרג'י ואנחנו ממשיכים לקדם ולפתח את פורטפוליו הנכסים של סולגרין הכולל פעילויות משמעותיות במדינות מובילות שכל אחת מאותן פעילויות מהווה מנוע צמיחה חזק עבור סולגרין לשנים הבאות".

תום שפרן, מנכ"ל סולגרין: "בהמשך למזכר ההבנות שחתמנו בחודש דצמבר, אנו מתכבדים לדווח שנחתם ההסכם המחייב לשיתוף הפעולה עם עמיר שיווק ופ.מרום. יצרנו שת"פ שיביא למיקסום הפוטנציאל הגדול הטמון בשילוב כוחות בין חברת אנרגיה מתחדשת לגופים בעלי מומחיות ייחודית הנמצאים בקשר יום-יומי והדוק עם החקלאים ברחבי הארץ. תחום הפרויקטים הסולאריים על גבי מבני חקלאות נהנה מאסדרות תעריפיות בדו שימוש ללא מגבלת מכסה, ולראייתנו קיים פוטנציאל להקמת מערכות סולאריות על אלפי חממות בישראל בשנים בקרובות".

חברת סולגרין ממשיכה להרחיב את פעילותה. החברה מעדכנת כי חתמה על הסכם מחייב לשיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח בישראל עם החברות עמיר שיווק ופ.מרום לייזום, הקמה ותפעול במשותף של מערכות סולאריות על גבי חממות ומבנים חקלאיים נוספים. זאת, בהמשך לדווח החברה על מזכר הבנות בנושא בחודש דצמבר 2021.
הפעילות תתבצע על ידי תאגיד ייעודי שיוחזק על ידי סולגרין (50%), עמיר שיווק (25%) ופ.מרום (25%). שיתוף הפעולה מהווה הזדמנות ייחודית, שכן הוא צפוי לאפשר לצדדים לפעול באופן משמעותי בתחום הנהנה מאסדרות תעריפיות בדו שימוש, תוך מינוף היכולות והניסיון הייחודיים של כל אחד מהצדדים ולקדם צבר פרויקטים בהיקף מהותי בישראל.
סולגרין מביאה עימה מומחיות, ניסיון וידע בתחום הייזום, המימון, ההקמה והתפעול של מתקנים סולאריים, עמיר שיווק תתרום מהידע והניסיון שלה בפעילות השיווק וההפצה שלה במגזר החקלאי, בין היתר בזכות נגישותה למאגר עצום של בעלי חממות ומבנים חקלאיים, ופ.מרום מביאה עימה התמחות בתחום ההקמה של חממות.
סולגרין תהיה אחראית, על הובלת ההתקשרויות מול לקוחות ומול הגורם המממן לפרויקטים, וכן, על פעולות ההכנה הרגולטוריות והסטטוטוריות הנדרשות לשם ביצוע הפרויקטים והתקשרות עם הגורם המממן. בנוסף, סולגרין תהיה אחראית על ניהול ההקמה, הליך הרכש, וניהול התפעול של הפרויקטים של התאגיד המשותף.
בהתאם להסכם שנחתם, כל פעילות חדשה בתחום הפעילות תיעשה באופן בלעדי באמצעות התאגיד המשותף וזאת עד לתום 18 חודשים ממועד החתימה על ההסכם המפורט.
בתחילת החודש עדכנה סולגרין כי חתמה על מזכר הבנות לא מחייב לרכישת מלוא הבעלות (100%) בחברת סינרג'י תמורת הקצאת מניות של סולגרין ומזומן בהיקף של 50 מיליון שקל. סינרג'י היא שחקן משמעותי בתחום האנרגיה המתחדשת והיא פועלת בישראל (בתחום הסולארי) וביוון (בתחום אנרגיית הרוח). החברה, שנחשבת לחלוצה ופורצת דרך בתחומה, פועלת לכל אורך שרשרת הערך – החל משלב ייזום הפרויקטים ופיתוחם, דרך שלב ההקמה ועד שלב ההפעלה והתחזוקה. לסינרג'י צבר פרויקטים בהיקף כולל של כ-850 מגה-וואט בשלבים שונים.
סולגרין הינה חברת אנרגיה מתחדשת המתמחה בייזום, פיתוח, מימון, הקמה, תפעול ותחזוקה של מתקנים לייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות באמצעות טכנולוגיית PV לטווח ארוך. החברה נמצאת בשליטת קרן התשתיות והאנרגיה ג'נריישן קפיטל. סולגרין מקדמת פרויקטים בישראל, באיטליה, יוון, גרמניה ובארה"ב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il