TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת More מדווחת על סיום שיווק של 434 יח"ד בתכנית מחיר למשתכן


מור ים. קרדיט- viewpoint
בשכונת אור ים, הסמוכה לשכונת הגולף בקיסריה. כמו כן, עד כה מכרה החברה 201 יח"ד בשוק החופשי
היקף הפרויקט נאמד בכ-750 מיליון ₪ ועל ביצועו אמונה מונה זרוע הביצוע של הקבוצה, More בנייה שבונה בימים אלו כ-1,000 יח"ד בפרויקטים של הקבוצה ברחבי הארץ ומציבה סטנדרטים פורצי דרך בניהול, שיטות הבנייה, איכות ביצוע ומהירות ביצוע.

פרויקט More ים של קבוצת More כולל 713 יח"ד סה"כ ומציע דירות 4 ו-5 חד' אחרונות, דירות גן 4 ו-5 חד' ב- 21 בנייני בוטיק בני 5-9 קומות ו-2 מגדלי מגורים בני 10-14 קומות, על פארק הנחל בחלק מהפנטהאוזים המפוארים נשקף נוף לים, בלב האורבני של השכונה. שכונת המגורים החדשה 'אור ים', הסמוכה לשכונת הגולף בקיסריה, הינה מיזם משותף של הקרן לפיתוח קיסריה ועיריית אור עקיבא. מתחם שבמרכזו פארק נחל עם פיתוח אינטנסיבי משולב בשימור שטחים ערכיים, והיצע של שטחי ציבור, מסחר ושירותים.

אבי מאור, מנכ"ל קבוצת More ציין: "שכונת אור ים שנבנית בימים אלו, מושכת אליה משפחות צעירות רבות מהאזור וממרכז הארץ, שמבינים את הפוטנציאל של מגורים בשכונה חדשה, מתוכננת וחדשנית עם כלל השירותים הקהילתיים מתחת לבית המעניקים סביבת מגורים מודרנית במחירים אטרקטיביים. יכולות הקבוצה ברמת השיווק, שירות ורמת בנייה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מעניקים ללקוחותינו מענה הוליסטי ושקט מרגע הרכישה ועד קבלת המפתח".

שכונת אור ים

שכונת אור ים תכיל בסוף הפיתוח כ-4,000 יחידות דיור והיא משתרעת על פני 1060 דונם הממוקמים בשטח שבין שכונת אורות רבין, כביש החוף, צומת פלי"ם, וכביש מס' 4. תמהיל הדירות באור ים מגוון והטרוגני והוא מיועד למשפחות ולמשפרי דיור השואפים להעלות את רמת החיים, ומציע את כל היתרונות בשכונת מגורים אחת:

סביבת מגורים מודרנית, איכותית ומגוונת.
שטחים ירוקים בשטח של כ-40% מהפרויקט.
פארק לינארי לכל אורך השכונה.
2אגמים אקולוגיים.
קירבה לים באמצעות שביל ייעודי מהשכונה ישירות לחוף "אור ים".
קאנטרי קלאב בסמוך לשכונה.
כמו גם שטחי מסחר ושירותים
מערכת חינוך עצמאית: בשכונת אור ים יוקמו 4 קריות חינוך עצמאיות שיכללו בתי ספר וגני ילדים אליהם ניתן להגיע באמצעות מערכת שבילים אשר תיבנה בתכנון והקפדה כך שהמרחק המקסימלי לבתי הספר היסודיים יעמוד על 350 מטר בלבד.
בשכונה צפויים לקום מרכזים מסחריים בהיקף של כ-50,000 מ"ר אשר יחוברו גם הם למערכת שבילי ההליכה והאופניים ובהם תמהיל רחב של שירותים מסחריים ואזרחיים אשר ישרתו את תושבי השכונה יחד עם שטחי ציבור מבונים ופתוחים כגון :קריית ספורט, אתרי בילוי ופנאי, גינות קהילתיות ומגרש אתגרי לאופניים
נגישות לצירי תנועה מרכזיים- אור ים מקושרת היטב לכביש 4 (תל אביב-חיפה) ולכביש 2 (כביש החוף), והיא מצויה במרחק של 40 דקות מתל אביב ו-30 דקות מחיפה. חמש דקות נסיעה מפרידות בינה לבין פארק העסקים קיסריה, בו מרוכזות כ-100 חברות היי-טק. בנוסף, יופעל שאטל על ידי החברה לפיתוח קיסריה מאור ים לפארק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il