TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אריקסון, אחת מספקיות ציוד התקשורת הגדולות בעולם, רוכשת מערכת גיבוי ראשונה של פינרג'י


פינרג'י
אריקסון העולמית רוכשת מערכת גיבוי של פינרג'י, כחלק מתחילת מיסוד מערכת יחסים מסחרית בין שתי החברות
לדברי דיוויד מאייר, מנכ״ל פינרג׳י, ״בסיום פיילוט מאוד מוצלח החליטה אריקסון לקדם את מערכת היחסים שלה עם פינרג׳י ובמקביל לרכישת המערכת החלו החברות במיסוד מערכת יחסים מסחרית, שמהווה אבן דרך מאוד משמעותית לפינרג'י.

מערכת הגיבוי תותקן באתר של חברת טלקום מובילה באיטליה, שאצלה בוצע הפיילוט.

גם הליך ההתקשרות מול סלקום היה דומה והוא החל במערכת גיבוי אחת עד לשלב, עליו הודענו בתחילת השבוע בו סלקום השלימה רכישה של 250 מערכות גיבוי כך שפינרג׳י תעניק גיבוי ל-10% מהאתרים הסלולריים של סלקום בקיבולת כוללת של כ-20 מגה וואט שעה."


ישראל, תל אביב, 26 לינואר 2022 - חברת פינרג׳י (ת״א:פנרג) המפתחת טכנולוגיית מתכת-אוויר המאפשרת הפקת חשמל משילוב של חמצן מהאוויר החופשי עם מתכות (אלומיניום ואבץ), שמחה לעדכן כי אריקסון רכשה מערכת גיבוי של פינרגי עבור לקוח שלה- חברת תקשורת מובילה באיטליה וזאת כחלק מתהליך מיסוד מערכת יחסים מסחרית בין שתי החברות.

רכישה זו הינה בהמשך לסיום פיילוט מוצלח של פינרג׳י באתר של חברת תקשורת איטלקית. במסגרת הפיילוט, מערכת הגיבוי סיפקה גיבוי לאתר לאורך שלושה חודשים, כולל בטמפרטורות קיצון שנרשמו במהלך הקיץ האחרון.

במהלך הפיילוט התרחשו מספר הפסקות חשמל, כולל הפסקת חשמל אחת ארוכה שנמשכה כ-17 שעות, כאשר המערכת סיפקה גיבוי מלא לאתר בכל הפסקות החשמל עם אנרגיה נקיה המופקת מאלומיניום.

לאורך כל תקופת הפיילוט, חברת התקשורת שבבעלותה האתר שבו בוצע הפיילוט, יכלה להתחבר למערכת הניטור ושליטה מרחוק ולפקח אחר מצב הגיבוי באתר.

בראייתה של החברה, מדובר בהוכחה משמעותית והבעת אמון ביתרונות הטכנולוגיים והכלכליים של מערכת הגיבוי ובתרומתה ליציבות רשת אתרי סלקום בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il