TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אימפקס מקדמת נדבך נוסף בחזונה לקיימות גלובאלית (ESG):


אימפקס
אימפקס חותמת על הסכם לאיסוף של 10 טון פלסטיק עם חברת CleanHub בעקבות השקת מוצר Vitamins.io דור 2.0 וחתימה עם 10 חברת ויטמינים גלובליות
CleanHub היא פלטפורמה לאיסוף פסולת שעוזרת לחברות ולמותגים בעולם לאסוף פלסטיק לפני שהוא מגיע לאוקיינוס.

ההסכם שנחתם כולל איסוף של 10 טון פלסטיק כחלק מ-10 פיילוטים שנחתמו בין אימפקס לחברות ויטמינים בעולם לאחרונה.


נמרוד קפלן, סמנכ"ל טכנולוגיה: "בעולם הויטמינים נהוג להשתמש באריזות פלסטיק חד פעמיות אשר מזהמות את הסביבה, ולכן אימפקס שחרטה על דגלה למסד שינוי גלובלי בתחום זה מובילה לשינוי גם בתמיכה שלנו בקיימות על ידי ייצור מוצרים חכמים שלא מייצרים זבל פלסטי ומתוכננים לעבוד למשך שנים רבות.

הוספנו יכולות דיגיטלית אשר מחוברות לאיסוף פיזי, אשר מאפשרות למשתמשים שלנו לעשות שינוי אמיתי בזיהום שכבר קיים, בנוסף לשימוש יום יומי במוצר בר קיימא."



תל אביב, 23 לינואר 2022, (ת״א: אימפ) חברת אימפקס, חברת אימפקס איי או בע"מ הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם חברת CleanHub הגרמנית.

חברת CleanHub הגרמנית היא פלטפורמה גלובלית לאיסוף פסולת שעוזרת למותגים ולקוחות לאסוף פלסטיק לפני שהוא מגיע לאוקיינוס.

ההסכם שנחתם כולל בתוכו איסוף של 10 טון פלסטיק עבור פיילוטים ראשונים של חברות הויטמינים אשר סגרו פיילוט עם אימפקס.

מהלך זה עומד בקנה אחד עם חזון החברה למכור מוצרים אשר עוזרים לבריאות ואיכות חיי המשתמשים וגם תומכים בשמירה ושיפור הסביבה בה אנו חיים.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות מגיע מתוך חיבור לחזון החברה המאפשר למשתמשי המוצרים של אימפקס לאסוף פלסטיק בנוסף לשימוש במוצרים ברי קיימא.


אודות אימפקס:

חברת אימפקס פיתחה פלטפורמה טכנולוגית יחודית אשר אוספת ומנטרת מידע בזמן אמת על שימוש של לקוחות הקצה במוצרי צריכה ארוזים, אחד מהמוצרים המתקדמים של החברה הנמכרים בשוק כיום, הוא פקק לבקבוק מים אישי תחת המיתוג (Water.io) המאפשר לצרכנים לדעת את כמות המים ששתו באותו היום, האם צריכים לצרוך עוד והכל לפי הגדרות הצרכן באפליקציה המיועדת לכך.
החברה הוקמה בשנת 2015 ומעסיקה כיום כ- 20 עובדים, עם מכירות של כחצי מיליון דולר בשנת 2020. החברה גייסה במניות סך של כ- 34.5 מיליון ₪ לפי שווי חברה של כ- 100 מיליון.
הפלטפורמה טכנולוגית ייחודית, שמטרתה איסוף מידע אמיתי על שימוש של לקוחות קצה בעיקר במוצרי צריכה ארוזים, (FMCG/ CPG packaged goods or fast-moving consumer goods).
הפלטפורמה הטכנולוגית כוללת אריזות חכמות ושירותי תוכנה נלווים במסגרת תחום ה IOP האינטרנט של האריזות, (internet of packaging).
הפלטפורמה מעניקה לספק מוצרי הצריכה מידע ייחודי, שלא היה זמין עד כה לחברות מוצרי הצריכה בעולם, קטנות וגדולות כאחד, אודות אופן השימוש של צרכני הקצה במוצר.
להערכת החברה, המידע שנאסף הינו בעל חשיבות מסחרית רבה עבור הספקים אשר יאפשרו להם להתאים את מוצריהם להעדפות צרכני הקצה, לפיתוח מוצרים חדשים, ובכך להגדיל את המכירות ואת היתרון התחרותי שלהם בשוק.
הפלטפורמה של החברה אוספת נתונים בדבר הרגלי השימוש במוצרים על ידי צרכני הקצה "בזמן אמת", באופן המאפשר ללקוחות לעבד ולנתח את הנתונים, ולשתף במידע זה את לקוחותיה, את הספקים, והכל בהתאם לכללי השמירה על הפרטיות של לקוח הקצה.
לראשונה באמצעות הפלטפורמה שפיתחה אימפקס יכול ספק מוצרי הצריכה ללמוד ולהכיר מיהו הצרכן הסופי, מהם מאפייניו האישיים, כיצד הוא נוהג להשתמש במוצר הצריכה, תדירות השימוש והמועד שהמוצר עתיד להסתיים, כדי שניתן יהיה להציע לו מוצר חדש.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il