TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלפרד אקירוב בוועידת ההנפקות השנתית של איגוד החברות הציבוריות המתקיים כעת בבורסה לני"ע בת"א:


הבורסה לניע
באשר לרכישה המסתמנת של חברת 'כלל' התייחס לראשונה "מי שמגיע למצב ומעמד שלי יודע שלא לשים לב לדברים לא לעניין, כמו שהתקשורת עושה. אני לא מודאג. מי שצריך להחליט זה הרגולטור ואני מאמין בו כמי שעובד לפי החוק ועובד באופן ישר. אני לא מאמין שהוא מושפע מאותם עיתונאים שאולי קונים אותם."
עוד ציין בנושא בוועידת ההנפקות השנתית של איגוד החברות "דירקטוריון חברת 'כלל' לא מבין את החומר, לא מבין דבר בפיננסים ולא מבין כלום בהנפקות. יש שם אנשי ביטוח ויועצים משפטיים אבל העובדה שאין להם ידע או ניסיון רלוונטי הוא קריטי ומטריד."

אילן פלטו, מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות בוועידת ההנפקות השנתית של האיגוד: ״צריך לתת למגזר העסקי לעבוד, רוח החוק תומכת במהלך של אקירוב ועל הרגולטורים לאפשר לו לפעול. אנחנו נפעל מול הרגולציה שהחברות הציבוריות יוכלו לפעול, הם הגלגלים המניעים את המשק ומשפיעים על כל אחת ואחד מאזרחי ישראל.״

כמו כן אמר אקירוב בוועידת ההנפקות השנתית של איגוד החברות הציבוריות המתקיים כעת בבורסה לני"ע בת"א הציבוריות: "טובת המדינה היא שישקיעו כסף בארץ. הבעיה פתירה ונפתור אותה. אם חוב פיננסי בחו"ל מממן פעילות בארץ יש לכלול אותו. אם לא אז אין צורך. גם המשקעים צריכים לעבוד לפי החוק וגם הרגולטורים."

בנושא עידוד משקיעים פרטיים בכלכלת מדינה אמר "לפני 6-7 שנים התחלתי לבנות מלון בפריז, אז ביקשה ממני ראש העיר להיפגש ואמרה לי לפנות אליה בכל בעיה כי המלון הזה מאוד חשוב להם, לטובת התושבים שלה. הם מבינים שאני משקיע בהם חצי מיליארד דולר. בישראל לצערי המצב הפוך. אי אפשר להגיד שטדי קולק שביקש ממני לבנות את ממילא היה מושחת או צ'יץ שביקש ממני לפנות את המגדלים בפינקס. הבינו שזה לטובת התושבים."

מר אקירוב בנושא הנזק שמייצרת הביורוקרטיה הסבוכה בישראל ופוגעת במשק הכלכלי, בציבור אמר- "בישראל לוקח גם פי 10 להוציא פרויקטים אל הפועל מאשר מדינות בעולם שאנחנו במנרב מובילים במדינות אחרות בעולם- צרפת ושוויץ." ואף הציג את הפיתרון לתפיסתו "אין סיבה שהמדינה לא תעשה עם רישוי הבינוי כפי שעושה עם הטסטים לרכבים, תהיה הרגולטור והשוק הפרטי יעשה את הפרקטיקה בהתאם להנחיות והפיקוח שתציב. זה יפחית את יוקר המחיה."

ד"ר משה ברקת, הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון בוועידת ההנפקות השנתית של איגוד החברות הציבוריות:
בהקשר של אקירוב וכלל. אנחנו לא דוחים משקיעים- "כולם צריכים לעבוד לפי הכללים. כל השאר אילו רעשי רקע. יש מגבלה טכנית, לא מהותית. יש לשמור על החוק."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il