TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת מלונות פתאל וקיבוץ עין גב יקימו ריזורט יוקרתי על שפת הכנרת


הדמיה באדיבות משרד פייגין אדריכלים
הריזורט יוקם בחלקו הצפוני של קיבוץ עין גב בסמוך לנמל עין גב בהשקעה של 150 מיליון ₪
רשת מלונות פתאל וקיבוץ עין גב יקימו ריזורט יוקרתי, בסטנדרט של חמישה כוכבים דה לקס, על שטח של כ- 26 דונם, הממוקם על שפת הכנרת, בקצהו הצפוני של הקיבוץ, סמוך לנמל עין גב. מדובר בריזורט ייחודי בעל קונספט אקסלוסיבי וסטנדרט מלונאי בינלאומי גבוה ביותר, המיועד הן לישראלים והן לתיירים המחפשים נופש במלונות יוקרה איכותיים, שצפוי להיפתח במהלך שנת 2025 ויכלול כ- 120 חדרים מפוארים ומעוצבים, ברמת אבזור ושירות ברמה הגבוהה ביותר, מחציתם עם בריכות פרטיות, מסעדת שף, מועדון בריאות, SPA יוקרתי ומפנק עם בריכה פנימית מחוממת ומקורה, לאונג', לובי, חדרי ישיבות ואולמות כנסים מרווחים.
מטעם קיבוץ עין גב הובילו את התהליך רועי טינסקי מנהל עסקים קיבוץ עין גב וחיים סתתיהו מנכ"ל תיירות עין גב עם הנהלות הקיבוץ והתיירות.

חיים סתתיהו מנכ"ל תיירות עין גב אומר: "ענף התיירות מתפתח מאוד בשנים האחרונות באזור הכנרת והישראלים גילו את הכנרת הנפלאה מחדש. עבורי, כחבר קיבוץ עין גב וכמנכ"ל ענף התיירות, הקמת המלון הוא בהחלט חלום שמתגשם, לאחר שנים של חשיבה ותכנון. ההחלטה על השותפות עם רשת פתאל מביאה אותנו לתכנון והקמת מלון יוקרתי, ברמה בינלאומית לחוף הכנרת ולאחר שניצלנו את תקופת הקורונה להקמת 59 וילות משפחתיות מעוצבות ומרווחות, בכפר הנופש על הכנרת, יהווה המלון נדבך נוסף והכפלת כוח, במתן אפשרות נופש נוספת ברמה גבוהה. זכינו בשותף מקצועי ומכובד לדרך, 'רשת מלונות פתאל', שותף טוב ונכון, כאשר כולנו מוכוונים לאותה מטרה, הפיכת האירוח במלון לחוויית נופש".

רועי טינסקי, מנהל עסקים קיבוץ עין גב אומר: "הפרויקט היוקרתי ימוקם בלוקיישן ייחודי על שפת הכינרת, בחלק הצפוני של הקיבוץ. הישראלים מחפשים חופשה חווייתית ברמה גבוהה של אבזור, שירות ופעילות וכיום גם חברות מחפשות לקיים כנסים במיקום אטרקטיבי וברמה גבוהה. כל זאת נעניק במלון החדש, העתיד להיפתח ב-2025. אני מודה להנהלות הקיבוץ ולחברים על התמיכה בתהליך ומאחל הצלחה לנו ולשותפים רשת פתאל".

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל: "רשת פתאל שמחה לבשר על הרחבת פעילותה בארץ בתחום מלונות היוקרה, עם המלון בקיבוץ עין גב, שיציע לאורחים נופש יוקרתי באחד המקומות היפים בארץ, על שפת הכנרת".

אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי, רשת מלונות פתאל: "קבוצת פתאל זיהתה את הצורך במוצר יוקרתי ואיכותי על שפת הכנרת, שיהווה מוקד משיכה לתיירים וישראלים כאחד. מדובר במלון ייחודי שיוקם עפ"י סטנדרט מלונאי גבוה ביותר,


הצפוי להיפתח בעוד 3 שנים ויהווה חלק ממותג מלונות היוקרה שהקבוצה תשיק בקרוב".

על תכנון הפרויקט הופקד משרד פייגין אדריכלים והוא יעוצב בסגנון מודרני, תוך שילוב של חומרי בניה מקומיים וטבעיים כגון: אבן בזלת, עץ וטיח, חיבור לטבע, ארכיאולוגיה והיסטוריה של אזור הכנרת.

תיירות קיבוץ עין גב, בבעלות קיבוץ עין גב, הינו הקיבוץ הראשון שעלה על הקרקע במזרח הכינרת מול הרמה הסורית, במבצע חומה ומגדל. ענף התיירות כולל את 'כפר נופש עין גב' השוכן על שפת הכנרת, בין מדשאות ומרחבים ירוקים הנושקים לחוף רחצה, מהיפים והמטופחים בכנרת, המציע 174 יחידות נופש, מתוכן 92 יחידות משפחתיות, השאר זוגיות. כפר הנופש כולל את 59 הסוויטות המשפחתיות החדשות, ברמה גבוהה, שנבנו בתקופת הקורונה. בנמל עין גב שתי מסעדות- 'מסעדת הדגים' הוותיקה, ו'מפגש הדייגים', הממוקמות על קו המים, כמו גם חנות למכירת דגים טריים מהכנרת עם מותג "חי בריא", היחיד בישראל לדגים. קיים שיתוף פעולה בין ענף הדייג לתיירות, במיזמי תיירות חווייתית ובחוף הרחצה מוצע מגוון פעילות ספורט ימי. כמו כן מתקיימים בנמל פסטיבלים מוכרים כגון: פסטיבל עין גב לשירה עברית, בשיתוף מועצה אזורית עמק הירדן, פסטיבל בירה ועוד.

רשת פתאל, רשת מלונות פתאל, הוקמה על ידי דוד פתאל במרץ 1999 והיא מתמחה באמצעות תאגידים המוחזקים על ידה, בהחזקה, תפעול, שכירות וניהול מלונות בישראל ואירופה וכן ברכישה והקמה של מלונות חדשים. הרשת מונה כיום כ- 42,000 חדרים ב- 223 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה) ב- 19 מדינות והיא פועלת תחת המותגיםLEONARDO ,U, HERODS , NYX, JURYS, APOLLO , ו- 7MINDS. פתאל, שהינה רשת המלונות המובילה והגדולה בישראל, מנוהלת על ידי אביה מגן ומונה 51 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה) הפרוסים בכל ערי ישראל ובעיקר בערי התיירות. מותג מלונות הבוטיק, 7MINDS , מנוהל ע"י אורן פסקל ובן ברוורמן ומונה ארבעה בתי מלון ושבעה נוספים בהקמה. פעילות הרשת באירופה כוללת 169 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה). המלונות ממוקמים במדינות: גרמניה, בריטניה (לרבות אנגליה, סקוטלנד, ווילס וצפון אירלנד), אירלנד, ספרד, בלגיה, איטליה, קפריסין, יוון, צ'כיה, הולנד, שוויץ, פולין, פורטוגל, הונגריה ואוסטריה. ריכוז המלונות הגדול ביותר של הרשת נמצא בגרמניה, בה מחזיקה הרשת, 66 בתי מלון, בריטניה (כולל אירלנד, ווילס וסקוטלנד) נחשבת לריכוז מלונות הרשת השני בגודלו באירופה, בה מחזיקה הרשת 53 בתי מלון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il