TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלטפורמת ה-Low-Code המובילה בעולם מרחיבה את פעילותה בישראל


אמיר הראל קרדיט יחצ
Mendix, המספקת פלטפורמה לפיתוח אפליקציות בטכנולוגיית Low-Code, פתחה נציגות בישראל ובחרה במטריקס כשותף אסטרטגי מוביל לקידום והרחבת הפעילות בשוק הישראלי.
מטריקס החלה לשתף פעולה עם חברת התוכנה מנדיקס (Mendix), המספקת פלטפורמה לפיתוח אפליקציות בטכנולוגית Low-Code והינה מהמובילות בתחום. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס תהא אחראית על מרבית פעילותה של מנדיקס בישראל, החל מייצוג המוצרים, שיווק ומכירה, כולל הטמעה, יישום ומתן שירותים מיוחדים עבור הלקוחות. כמו כן, מנדיקס פתחה נציגות פיזית בישראל המונה צוות מומחים טכנולוגיים בהובלתו של דוד שולמן, מנהל פעילות עסקית של מנדיקס במזרח אירופה, מדינות חבר העמים, ישראל וטורקיה.
מנדיקס הינה פלטפורמה לפיתוח אפליקציות בטכנולוגיית Low-Code אשר הוקמה בשנת 2005 בהולנד, והייתה מהחלוצות בתחום. כיום, לאחר שנרכשה בשנת 2018 על ידי סימנס תוכנה Siemens Digital Industry Software)), דורגה בשנה האחרונה כמובילה בתחום פיתוח אפליקציות ב Low Code בדירוגים הנחשבים של Gartner ו-Forrester. מוצריה פונים לחברות וארגוני אנטרפרייז, מכל המגזרים, המעוניינים בפיתוח אפליקציה, יישום או תוכנה בצורה מהירה, נוחה ומאובטחת. כיום מוצרי מנדיקס פועלים בכל רחבי העולם ומשרתים למעלה מ-5000 לקוחות, כולל בנקים, חברות לוגיסטיקה שילוח, חברות ביטוח, קמעונאות , אוניברסיטאות ועוד.
פלטפורמות Low-Code מאפשרות לגופים וחברות שונות לפתח תוכנה, יישומים ואפליקציות מבלי הצורך בכתיבת קוד בצורה ידנית. בשנים האחרונות, עם השימוש הגבוה של צרכנים באפליקציות רבות המספקות מענה לצרכים שונים, השימוש בפלטפורמות Low-Code קיבל תאוצה משמעותית כאשר ההערכה היא שעד שנת 2024 כ-70% מהאפליקציות יפותחו בטכנולוגית Low-Code, כך על פי תחזית של חברת הייעוץ וטכנולוגיות המידע Gartner. פלטפורמות Low-Code כדוגמת מנדיקס, מקלות את תהליך הפיתוח, מאיצות אותו ולמעשה מסייעות בחיזוק שיתוף פעולה הדוק ופורה בין הצד העסקי לצד הטכנולוגי בתוך הארגון.
אמיר הראל, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס: "מטריקס לא נחה ופועלת כל העת על מנת לספק לשוק הישראלי את פתרונות התוכנה המתקדמים ביותר בעולם המספקות מענה לצרכיו המשתנים. אנחנו שמחים לשתף פעולה עם חלוצת טכנולוגיית ה-Low-Code ומובילה עולמית כדוגמת מנדיקס. בימים אלה אנחנו מגדילים צוות פעילות ייחודי המתמחה בפתרונותיה של מנדיקס בעולמות ה-Low-Code שידאג לספק מעטפת שירותים מקצועית ורחבה עבור לקוחותינו".
דוד שולמן, מנהל פעילות עסקית במזרח אירופה, מדינות חבר העמים, ישראל וטורקיה, במנדיקס: "השוק הישראלי הינו שוק בעל חשיבות אסטרטגית עליונה עבור הפעילות הבינלאומית שלנו במנדיקס. בחרנו לעבוד עם מטריקס, כחברה טכנולוגית מובילה בשוק המקומי, כשותף אסטרטגי אשר יוביל את מרבית הפעילות של מנדיקס בשוק המקומי. כבר מרגע ההחלטה על שיתוף הפעולה, אני עד למקצועיות הבלתי מתפשרת של אנשי מטריקס אשר פועלים מהרגע הראשון על מנת להביא תוצאות בשטח. אני סבור כי צפויות לנו שנים ארוכות של שיתוף פעולה הדוק והישגים משמעותיים".






אודות מטריקס מוצרי תוכנה
למעלה מ-30 שנה חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בבלעדיות בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות וחברות תוכנה ישראליות. בנוסף מספקת החטיבה שירותי שיווק, PRE/POST SALE, ניהול מוצר, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות של החברות הללו. פתרונות התוכנה שמספקת החטיבה פועלות במגוון רחב של תחומי פעילות ה-IT, ביניהם Data Platform, Big Data, Predictive Analytics, ITSM, AI, IoT, קוד פתוח, אבטחת מידע, שליטה ובקרה, ניטור חווית משתמש, אינטגרציה, גיבויים, תקשורת ועוד.
חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרויקטים משולבים, הדרכה והטמעה, הגשה למכרזים ומספקת סיוע מול היצרנים איתם עובדת החברה בחו"ל. כמו כן, לחטיבה רשת שותפי יישום ואינטגרציה מובילים אשר מתמחים, מיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים בהם היא פועלת. הידע, הותק והניסיון הרב של עובדי החטיבה, מאפשרים לה ללוות במשך שנים את הארגונים המובילים בכל מגזרי השוק – פיננסיים, ממשלה, גופי הביטחון, רפואה, תשתיות לאומיות, הייטק ועוד.
החטיבה נחשבת כיום למרכז הידע הגדול ביותר בארץ ובעל הניסיון הנרחב ביותר בכל הנוגע לפתרונות בינלאומיים בתחומי ה- ITהשונים. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מדורגת ראשונה בתחום בדירוג האנליסטים של STKI.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il