TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

AKT פותחת ערוץ פעילות חדש בעולם ניהול חוויית הלקוח הדיגיטלית בהובלת קרן שקד:


קרן שקד. צילום יחצ
החברה החדשה תיישם את פתרונות SAP בתחום ה-CX
קבוצת AKT, שותפת זהב של SAP, המתמחה בייעוץ אסטרטגי ויישום פתרונות בתחום ניהול המשאב האנושי בארגון ובתחום ניהול חווית לקוח, אשר הובילה מאות פרויקטים ליישום פתרון SuccessFactors של SAP לניהול ההון האנושי, חתמה על הסכם עם SAP להרחבת השותפות לתחומים ופתרונות נוספים בעולם חווית הלקוח הדיגיטלית.

את הפעילות תוביל קרן שקד, אושיה ומומחית עולמית בתחום ניהול חוויית הלקוח. AKT מוסמכת על ידי SAP להטמעת פתרונות ניהול חוויית לקוח רבים, ביניהם פתרון ניהול חווית הלקוח Qualtrics, פתרון ה-SAP Emarsys – Marketing Automation, פלטפורמת המסחר האלקטרוני בענן SAP Commerce Cloud, פתרונות ניהול קשרי הלקוחות SAP Service Cloud ו-SAP Sales Cloud וניהול נתוני לקוחות SAP Customer Data Platform (CDP).

ההחלטה של AKT להרחיב את הפעילות בעולמות ניהול חוויית הלקוח נובעת מן הביקוש הצומח בשוק הישראלי ליישום מהיר של טכנולוגיות מתקדמות לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית בחוויית הלקוח וכן, מהרחבת סל הפתרונות של SAP התומכים בהוצאה לפועל של אסטרטגיות מיקוד לקוח בעידן הדיגיטלי, בין היתר, בעקבות רכישתן של חברות כמו Qualtrics ו-Emarsys על ידי SAP, כל אחת מהן נחשבת למובילה בתחומה.

השותפות בין SAP ל-AKT מבטיחה לארגונים את ההסתכלות המלאה הן ברמה העסקית והן ברמה הטכנולוגית, על כלל הצרכים בניהול הקשר עם הלקוח בערוצים הדיגיטליים. היכולת לקבל את כל הפתרונות מבית אחד מבטיחה כתובת אחת להצלחת הפרויקט, כמו גם אינטגרציה מובנת שמאפשרת יישום בלוחות זמנים קצרים.

בימים אלו מבצעת AKT מספר פרויקטים בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית וחווית הלקוח, בין היתר, בארגונים כגון: רפא, תדהר, Kornit Digital, Au10tix, Ceragon, אוניברסיטת בן גוריון, האוניברסיטה הפתוחה ועוד.

קרן שקד, מנכ"לית חברת פתרונות ה-CX מקבוצת AKT, אמרה כי, "אני נרגשת לקדם ולפתח את הפעילות לשלב הבא. AKT ו-SAP ישראל צועדות יחד יד ביד שנים ארוכות. החיבור בינינו וההסמכה שקיבלנו ליישום פתרונות נוספים מאפשרים לנו את היכולת להוציא לפועל בצורה מלאה חזון של טרנספורמציה דיגיטלית וחווית לקוח, תוך שימוש בפתרונות האינטגרטיביים של SAP. באמצעות שדרוג השותפות אנו יכולים להאיץ את אימוץ הטכנולוגיות בקרב לקוחותינו כדי לייצר קפיצה משמעותית בקשר שלהם עם לקוחותיהם".
שקד הוסיפה כי, "השוק צמא לפתרונות מתקדמים. אנחנו שומעים מנהלות ומנהלים של חברות מובילות שמדברים על הצורך לייצר אינטגרציה של דאטה שתאפשר להכיר את הלקוחות בצורה מלאה. הם מדברים גם על הצורך באוטומציה של תהליכים כדי להציע ללקוחות את המוצר הנכון, בזמן הנכון ובמקום הנכון ולאפשר רכישה בקליק, וכמובן על הצורך לנטר באופן רציף את חווית הלקוח ולהניע פעולות מיידיות לתיקון ושיפור. קצב הגידול הצפוי בשוק בשנה הבאה בעולמות חווית הלקוח, השיווק הדיגיטלי והמסחר האלקטרוני הוא של עשרות אחוזים וארגונים רוצים פרויקטים מהירים שייצרו ערך עסקי. ל-AKT מתודולוגיות מתקדמות ומטען עשיר של הבנה מעמיקה בתהליכים העסקיים של חווית לקוח וניהול קשרי לקוחות והשילוב של זה עם יכולות היישום האג'ילי המוכחות שלנו ועם הגב החזק ש-SAP נותנת לנו כשותפה אמיתית, יוצרים ללקוחות שלנו חוויה ייחודית".

סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל, אמרה כי, "אנו מברכים על הרחבת השותפות עם קבוצת AKT בתחום ה- CX. הצוות המובחר של AKT מורכב מסוללת מומחים מרשימה, אשר כל אחד ואחת מהם מוביל בתחומו עם עשרות שנות ניסיון בליווי ארגונים בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית ועסקית במגוון תחומים. לאחר עבודה משותפת ופורייה רבת שנים, אין לנו ספק כי החיבור של SAP עם הניסיון המוכח וההבנה המעמיקה של AKT בהטמעה וייעוץ יניב ערך משמעותי ואסטרטגי ללקוחותינו ואף יתרום לקידום תחום ניהול חוויית הלקוח הדיגיטלית בישראל”.

אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר, יעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. השירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים. SAP נמצאת בחוד החנית גם בתחום חוויית הלקוח, ומציעה פתרונות מובילים לעולמות המסחר הדיגיטלי, השיווק וה- CRM: דוגמת Emarsys, SAP Commerce Cloud ו- SAP Customer Data Platform, המדורגים כמובילים גלובאליים ברביע הקסם של גרטנר, ובשימוש של מגוון חברות בישראל כגון: דלק, תדיראן, שופרסל, Yellow ועוד. למידע נוסף אודות פתרונות חוויית הלקוח המובילים של SAP: https://cx.sap-israel.co.il/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il