TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פוורפליט מדווחת על מינוי סטיב טואו, לתפקיד מנכ"ל החברה


סטיב טואו - קרדיט - פוורפליט
בעל ניסיון רב שנים ב-IoT ו-SAAS, מנהיג מנוסה בתעשיית התוכנה, אשר יקדם את פוורפליט במשימתה לסייע לעסקים ברחבי העולם להאיץ את תמורותיהם הארגוניים והתפעוליים
וודקליף לייק, ניו ג'רזי –5 בינואר 2022, פוורפליט (נאסד"ק ותל אביב: PWFL), מובילה גלובלית וספקית פתרונות IoT אלחוטיים ופתרונות M2M למנויים, לאבטחה, שליטה, מעקב וניהול משאבים ניידים בעלי ערך לארגונים, כגון, משאיות מסחריות, משאיות משא, נגררים, מכולות וציי רכב, מדווחת כי מינתה את סטיב טואו, מנהיג מנוסה בתעשיית התוכנה, לתפקיד מנכ"ל החברה החדש. טואו מחליף את כריס וולף, אשר החליט לצאת לגמלאות לאחר שכיהן בתפקיד המנכ"ל מאז דצמבר 2016. טואו מונה גם לדירקטוריון החברה.
עם ניסיון מוכח ביצירת צמיחה משמעותית בארגוני טכנולוגיה גלובליים, טואו מצטרף לפוורפליט מ-Aptos, המובילה העולמית בפתרונות מסחר מאוחדים בשוק ה-SaaS הקמעונאי, שם שימש בהצלחה כנשיא וסמנכ"ל התפעול בחמש השנים האחרונות.
בעברו, מילא שורה של תפקידים, הן בחברות נסחרות בבורסה והן בחברות פרטיות, וצבר יותר מ-16 שנות ניסיון של מנהיגות אסטרטגית בשוק ה-SaaS IoT העולמי. בולט מכל הוא תפקידו כסמנכ"ל הפעילות המסחרית של Masternaut, ספקית טלמטיקה עולמית, שם ניתן היה לראות את פועלו ביצירת צמיחה חזקה, הן בהכנסות והן ברווחיות, במהלך כהונתו מ-2011 עד 2016.
בנוסף, טואו כיהן כמנכ"ל של חברת הטלמטריה Cybit, אשר ביצעה בתקופתו המון רכישות, והוביל את החברה לצמיחה אורגנית בינלאומית משמעותית בזמן קונסולידציה של השוק. הוא גם מילא תפקידי ניהול בכירים בחברת הבת לניהול ציים של קבוצת Trafficmaster, Fleetstar Information Systems.
"אני נרגש להצטרף לפוורפליט ולהמשיך להוסיף ליכולות והניסיון המרשימים שלה בשוק", אמר טואו. "כמנכ"ל, אני שואף למנף את הרקע שלי ב-IoT ואת המומחיות שלי ב-SaaS ולשפר את הצעת הערך והחוזק הארגוני של פוורפליט בכדי להשפיע באופן משמעותי על התעשיות הגלובליות המורכבות אותם אנו משרתים ועל מנעד הלקוחות הנרחב איתם אנו עובדים".
"אני מצטרף לפוורפליט בזמן שהלקוחות איתם אנו עובדים עוברים שינוי יוצא דופן", הוסיף טואו. "כתוצאה מהאתגרים שהציבה המגיפה, המשימה של פוורפליט הפכה ברורה ותכליתית עוד יותר. אנחנו כאן כדי למלא תפקיד קריטי עבור הלקוחות שלנו בזמן שהם מאיצים את התמורות הדיגיטליות שלהם ואת השימוש בפתרונות נתונים המשולבים במלואם כדי ליצור פעילות עסקית מאוחדת ואפקטיבית יותר ולהשיג נראות מלאה לאורך כל שרשראות האספקה שלהם. אני מאמין שפוורפליט ממוצבת היטב כמובילה בשוק ה-IoT העולמי, אשר צפוי לצמוח בכ-34% צמיחה שנתית ממוצעת ויגיע ל-58 מיליארד דולר ב-2025, על פי גארטנר"
יו"ר דירקטוריון פוורפליט, מייקל ברודצקי, אמר: "בשם הדירקטוריון, אני רוצה להודות לכריס על שירותו ותרומתו לפוורפליט בחמש השנים האחרונות. אני שמח לקבל את סטיב בתור המנכ"ל החדש של החברה. סטיב מצטרף לארגון שלנו בתקופה בה יש מומנטום תפעולי ופיננסי חזק, מאזן יציב והזדמנויות צמיחה בשפע. לסטיב יש היסטוריה מרשימה של העצמה ושינוי בארגונים בתעשיית התוכנה אשר סיפקו תוצאות יוצאות דופן עבור לקוחות, עובדים ובעלי מניות. עם מערך המיומנויות של סטיב, מבניית צוותים ברמה עולמית ועד להטמעה מוצלחת של רכישות אסטרטגיות מרובות, ויצירת פעולות פוריות הממוקדות בלקוחות, אנו בטוחים שהוא המתאים ביותר להוביל את פוורפליט לשלב הבא בתחום חדשנות התוכנה ולהאיץ את הצמיחה חזקה".
הכנס השנתי ה-24 לצמיחה וירטואלית של Needham
סטיב טואו וסמנכ"ל הכספים, נד מברומטיס, יציגו, וירטואלית, בכנס השנתי ה-24 לצמיחה וירטואלית של Needham ביום חמישי, ה-13 בינואר 2022 בשעה 15:30 (22:30 זמן ישראל). מצגת של ההנהלה תשודר באינטרנט ותהיה זמינה לשידור חוזר בלינק הזה.
אודות פוורפליט
פוורפליט (נאסד"ק ותל אביב: PWFL), היא מובילה עולמית וספקית של פתרונות IoT ו-M2M אלחוטיים מבוססי מנויים לאבטחה, שליטה, מעקב, ניטור וניהול משאבים ארגוניים בעלי ערך גבוה כגון משאיות תעשייתיות, נגררים לטרקטורים, מכולות, מטען וכלי רכב וציי רכב ומשאיות. מטה החברה ממוקם בוודקליף לייק, ניו ג'רזי, עם משרדים פרוסים ברחבי העולם. הטכנולוגיות מוגנות הפטנט של פוורפליט מספקות מענה לצרכים של ארגונים לנטר ולנתח את נכסיהם בכדי להגדיל את היעילות והפרודוקטיביות, להפחית עלויות ולשפר את הרווחיות. ההיצע שלנו נמכר תחת המותגים העולמיים PowerFleet, ,Pointer ו-Cellocator. למידע נוסף, בקרו באתר www.powerfleet.com, תוכן האתר אינו חלק מהודעה זו.
מענקים חתימה וביצוע
בעת מינויו למנכ"ל, קיבל מר טואו את התגמולים הבאים:
אופציות לרכישת 500,000 מניות מהמניות הרגילות של החברה, שמחיר המימוש שלהן שווה למחיר הסגירה של המניות הרגילות של החברה בתאריך תחילת העבודה של מר טואו, לתקופה של 10 שנים ויובשלו עד 25% מהאופציות כאמור כל אחד מהיום השנה הראשון, השני, השלישי והרביעי למועד ההענקה, ובלבד שמר טואו מועסק בחברה בכל מועד כאמור;
אופציות מבוססות ביצועים לרכישה מצטברת של 4,125,000 מניות מהמניות הרגילות של החברה, בעלות טווח של 10 שנים ומורכבות מהאפשרויות הבאות: (א) אופציות לרכישת 875,000 מניות מהמניות הרגילות של החברה במחיר מימוש של 10.50 דולר למניה, אשר יבשיל במלואו אם המחיר הממוצע המשוקלל של המניה הרגילה של החברה במהלך תקופת 60 ימי מסחר יגיע ל-$10.50 למניה, ובלבד שמר טואו עדיין מועסק בחברה ביום זה, (ב) אופציות לרכישת 1,250,000 מניות מהמניות הרגילות של החברה במחיר מימוש של 14.00$ דולר למניה, אשר יבשילו במלואן אם במהלך תקופת 60 ימי מסחר יגיע ל-14.00 דולר למניה, ובלבד שמר טואו מועסק בחברה. ו-(ג) אופציות לרכישת 2,000,000 מניות מהמניות הרגילות של החברה במחיר מימוש של 21.00 דולר למניה, אשר יבשילו במלואן אם במהלך תקופת 60 ימי מסחר יגיע ל-21.00 דולר למניה, ובלבד שמר טואו מועסק על ידי החברה בתאריך כזה.

מענקים אלו אושרו על ידי ועדת התגמול של דירקטוריון החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il