TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה בישראל: יוקמו עמדות טעינה ירוקות לרכבים חשמליים‎‎


דוראל
דוראל אנרגיה ואי. וי. מוטורס יקימו עמדות טעינה ירוקות מבוססות 100% אנרגיה מתחדשת לרכבים חשמליים
דוראל ואי. וי. מוטורוס יקימו ויפעילו תחנות טעינה לרכבים חשמליים
חברת האנרגיה המתחדשת דוראל, בשיתוף עם חברת אי. וי. מוטורס, יקימו ויפעילו עמדות טעינה ירוקות לרכבים חשמליים (פרטיים, משאיות ואוטובוסים). העמדות יוצבו ברחבי הארץ ויאפשרו לציבור להטעין רכבים חשמליים מחשמל שמקורו באנרגיה מתחדשת – ירוקה, נקייה, שאינה מזהמת את הסביבה וללא כל שימוש בדלקים פוסיליים.
שתי החברות התקשרו בהסכם להקמת תאגיד ייעודי שיפעל להקמה ותפעול של תחנות טעינה לרכבים חשמליים. התאגיד יוחזק על-ידי דוראל ב-51% ועל-ידי אי.וי מוטורס ב-49% וימומן על-ידי הצדדים בחלקים שווים. דוראל תהא אחראית על הקמה ואספקת החשמל הסולארי לתחנות הטעינה וניהולו וחברת אי.וי. מוטורס תנהל את תכנון מערכות הטעינה, האופטימיזציה והסנכרון שלהן.
אי.וי מוטורס הינה יבואנית של רכבים חשמליים, וכן עמדות טעינה לרכבים חשמליים. החברה הינה היבואן הרשמי והבלעדי של מספר חברות, ביניהן Sun Surpass Energy.
עם הקמתו, התאגיד יהיה הראשון שמציע שירותי טעינה לרכבים חשמליים, המבוסס על אנרגיה סולארית (מקור אנרגיה בלתי מתכלה).
גיל תימור, מנכ"ל התאגיד הייעודי: "מספר בעלי המכוניות החשמליות בישראל עולה באופן תדיר וכך גם הצורך בעמדות טעינה זמינות. החברה תקים תחנות טעינה ירוקות ברחבי הארץ שיאפשרו לראשונה לציבור הנהגים הרחב להטעין את רכבם בחשמל נקי ולהפחית משמעותית את זיהום האוויר הנגרם משימוש בדלקים פוסיליים. התאגיד המשותף יציע לציבור ערך מוסף בזמינות של תחנות טעינה מהירות בפריסה ארצית, ושמירה על איכות הסביבה."
יקי נוימן, מנכ"ל דוראל אנרגיה: "כמובילת תחום האנרגיה המתחדשת בישראל, כניסה לתחום הרכב החשמלי וטעינת רכבים חשמליים, מהווה התרחבות טבעית וסינרגטית לפעילות החברה. אנו מאמינים כי נוכל לספק מוצר חדשני המציע לצרכנים טעינה חשמלית המבוססת על מקורות אנרגיה מתחדשת במחיר תחרותי, תוך שמירה על הסביבה. אנו שמחים לחבור לאי וי מוטורס המביאה איתה ידע וניסיון בתחום הרכבים החשמליים ולהקים יחד, לראשונה, עמדות טעינה ירוקות לכלי רכב המבוססות על חשמל שמופק מאנרגיה מתחדשת".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il