TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המערכת הבנקאית מביעה אמון בעסקי להב אל.אר


להב אל.אר
מעמידה אשראי בסך של כ- 185 מיליון שקל בריבית, נכון להיום של 2.25%, לתקופה של 10 שנים
אבי לוי, יו"ר להב אל.אר: "האשראי כאמור הינה הבעת אמון משמעותית בעסקי להב אל.אר, בפורטפוליו הנכסים והפעילות, בתוכניות האסטרטגיות לצמיחת החברה, באיכות ההנהלה ובעלי השליטה. החברה תמשיך להשקיע מאמצים רבים בפעילותה, באיתור פרויקטים ובמימוש פוטנציאל הצמיחה של החברה, תוך הצפת ערך למשקיעים".
חברת להב אל.אר. שבשליטת אבי לוי ובניהולה של חוה זמיר-טואף דיווחה על חתימת הסכם הלוואה בהיקף של כ- 185 מיליון שקל, מהמערכת הבנקאית, ההלוואה נושאת ריבית שנתית, נכון להיום בשיעור של 2.25%, לתקופה של 10 שנים (P+0.65%).
ההלוואה תשמש את החברה לצורך פעילותה השוטפת ומימוש הפרויקטים עפ"י האסטרטגיה העסקית שלה ולפירעון הלוואות לזמן קצר בהיקף של 115 מיליון שקל.
האשראי כאמור, מתווסף לדיבידנד מדלק ישראל, בהיקף של כ- 60 מיליון שקל שהתקבל לאחרונה בחברה, וליתרות המזומנים והפיקדונות בארץ ובחו"ל בסך של כ- 70 מיליון שקל, נכון להיום. כך שסך מקורות המזומנים של החברה נכון להיום מסתכמים בכ- 200 מיליון שקל.
לפני חודש דיווחה החברה כי דלק נכסים בניהול פליקס שופמן, ביחד עם אזורים חברה להשקעות בשליטת הרשי פרידמן בניהול רון אבידן דיווחו על זכייתם במכרז (בחלקים שווים) לרכישה קרקע בשטח של כ- 3.87 דונם, ברח' המסגר 41-43 בת"א מחברת נכסים ובניין (מקבוצת דסק"ש), תמורת 390 מיליון שקל בתוספת מע"מ.
בהתאם לתוכנית המתאר של ת"א/5000, בכוונת החברות להקים במתחם מגדל בן 40 קומות בשימוש מעורב של שטחי מסחר, תעסוקה ומגורים בשטח כולל של כ- 37 אלף מ"ר. בכוונת החברות לפעול להגדלת זכויות הבניה עד לכ- 50 אלף מ"ר. סך ההשקעה המוערכת בפרויקט מסתכמת בכ- 900 מיליון שקל (100%, כולל תמורת הרכישה ומס רכישה).

בתום חודש נובמבר, פירסמה החברה את תוצאותיה הכספיות לתשעת החודשים עם רווח הנקי שזינק פי 4 לכ- 109.5 מיליון שקל, לעומת כ-27.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. נציין כי בתשעת החודשים הראשונים של 2021 נרשמה הוצאה בסך של כ- 9.4 מיליון שקל בגין הוצאות עסקה לרכישת נכסים חדשים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il