TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הכשרת הישוב פותחת את 2022 עם מגה פרויקט בתחום ההתחדשות העירונית


הדמיות פרויקט רמלה, הכשרת הישוב. קרדיט TOTEM
מועצת העיר אישרה תוכנית התחדשות עירונית שמקדמת החברה במתחם "בן גוריון" ברמלה. הפרויקט יכלול 3,082 דירות, מהן 2,482 חדשות ו-600 לעיבוי חיזוק; כ-7,500 מ"ר שטחי מסחר, כ-5,600 מ"ר משרדים, לצד מבני ציבור ושטחים לרווחת התושבים
את הקמת שלב א' בפרויקט, שיכלול 270 דירות, מתכוונת החברה להתחיל להקים בראשית שנת 2023
דניאל נמרודי, מנכ"ל הישוב החדש, מקבוצת הכשרת הישוב: "אנחנו מעדכנים היום על אבן דרך חשובה באחד מפרויקטי הדגל של הכשרת הישוב. הכשרת הישוב נמצאת כיום בתנופת פיתוח אדירה עם כ-250 יחידות דיור בביצוע, כ-6,900 יח"ד בשלבי קידום משמעותיים ועוד אלפי יח"ד נוספות בשלבי תכנון שונים. הפרויקט ברמלה שאושר במועצת העיר, והינו לקראת דיון להפקדה להתנגדויות הציבור בחודש ינואר בותמ"ל, נהנה ממיקום אסטרטגי הכולל נגישות תחבורתית גבוהה, לצד קירבה למוסדות חינוך, פנאי ותרבות. מדובר בפרויקט ברמה תכנונית גבוהה ביותר, עשיר בגינות ציבוריות לרווחת התושבים, שישנה את אופי האזור כולו. אנו מודים לעיריית רמלה, למינהלת להתחדשות עירונית ולכל המעורבים בקידום הפרויקט ומתכוונים לעלות על הקרקע כבר במהלך שנת 2023".
הכשרת הישוב ממשיכה בתנופת פעילותה בתחום המגורים ופותחת שנה חדשה עם התקדמות משמעותית במגה פרויקט שצפוי להצטרף למנועי הצמיחה של החברה לשנים הבאות. החברה הבת (76.4%) 'הכשרת הישוב התחדשות עירונית', מעדכנת היום כי פרויקט 'מתחם בן גוריון' ברמלה שאותו היא מקדמת אושר על-ידי מועצת העיר, ובכך מצטרפת העירייה כמגישת תכנית בניין עיר (תב"ע), יחד עם החברה, בעבור המתחם. במהלך חודש ינואר 2022 צפוי הותמ"ל (ועדה לתכנון ולבניה למתחמים מועדפים לדיור) לדון בהפקדת התכנית להתנגדויות הציבור.
פרויקט 'מתחם בן גוריון' כולל הריסה של כ-528 יחידות דיור ישנות והקמת כ-2,482 יחידות דיור חדשות, וכן 600 יחידות דיור בתת-מתחם המיועד לעיבוי וחיזוק. בנוסף, הפרויקט יכלול כ-7,500 מ"ר שטחי מסחר וכ-5,600 מ"ר שטחי משרדים, לצד מבני ציבור ושטחים לרווחת התושבים. על תכנון הפרויקט אמון משרד האדריכלים בר-לוי אדריכלים ומתכנני ערים.
הפרויקט משתרע על שטח של כ-160 דונם, בין הרחובות יהודה שטיין, שדרות בן גוריון, שדרות דוד רזיאל ו-א.ס. לוי ברמלה, וייבנה ב-6 שלבים.
החברה מעריכה כי הרווח הגולמי הכולל בפרויקט יסתכם בסך של כ-270 מיליון שקל. הקמת שלב א' בפרויקט, שיכלול 270 דירות צפויה להתחיל במהלך שנת 2023. הרווח הגולמי הצפוי בגין שלב א' הינו כ-50 מיליון שקל.
שלב א' בפרויקט 'בן גוריון' ברמלה הוא אחד מ- 4 הפרויקטים הכלולים בהתקשרות האסטרטגית של הכשרת הישוב עם קבוצת מנורה-מבטחים עליה דיווחה הכשרת הישוב לפני מספר שבועות. במסגרת ההתקשרות של הכשרת הישוב ומנורה, תשקיע מנורה, כשותפה, בהון העצמי של הפרויקט, לצד הכשרת הישוב.
לפני שבוע דיווחה החברה כי אושרה תב"ע לפרויקט שמקדמת הכשרת הישוב התחדשות עירונית בחולון. מדובר בפרויקט עירוב שימושים ברחובות ההסתדרות פינת חנקין הכולל בינוי מרקמי מלווה רחוב עם חזית מסחרית פעילה, מבנה ציבורי בן 5 קומות וגג ירוק ומעליו מגדל מגורים של 28 קומות ו-130 דירות (מתוכן 94 לשיווק). החברה מעריכה כי הקמת הפרויקט תחל במהלך 2022, ומעריכה כי הרווח הגולמי הצפוי בגין חלק החברה בפרויקט מסתכם בכ-17 מיליון שקל.
לפני כחודשיים, דיווחה החברה כי הוועדה המחוזית לתכנון ובניה של מחוז חיפה אישרה תב"ע לפרויקט של החברה בקרית ים במסגרתו תפנה 224 דירות ותבנה 1,450 יחידות דיור חדשות ושטחי משרדים ומסחר בהיקף כולל של מעל ל- 13,000 מ"ר. תחילת הבניה בפרויקט זה צפויה בשנת 2023, בהיקף מכירות צפוי של כ-1.8 מיליארד שקל.
הכשרת הישוב נמצאת היום בביצוע ובתכנון מתקדם של מעל 7,000 יחידות דיור בישראל בפרויקטי התחדשות עירונית לצד אלפי יחידות דיור פוטנציאליות נוספות בפרויקטים הנמצאים בשלבים שונים. בין הפרויקטים: פיכמן חולון, ליסין תל-אביב, דה-האז תל-אביב, חנקין חולון, מתחם שיכון צבא קבע בקרית ים, כל-בו ירושלים, מתחם הטייסים בנס ציונה וכאמור מתחם בן גוריון ברמלה.
לצד פעילות המגורים, הכשרת הישוב בונה כיום כ-120,000 מ"ר של נכסים מניבים בישראל בתחומי המשרדים והמסחר, וצפויה להתחיל הקמה של נכסים מניבים נוספים בישראל בהיקף דומה בשנים הקרובות. נוסף על כך, באמצעות חברת MLP (מוחזקת בכ-41.3%), החברה בונה עוד כ-120,000 מ"ר נוספים של נכסים מניבים ללוגיסטיקה בפולין, גרמניה ואוסטריה, לצד החזקה של למעלה מ-750,000 מ"ר של נדל"ן מניב.
הכשרת הישוב פועלת בתחום ייזום והשכרת נכסים מניבים בישראל, בפולין ובגרמניה - שטחי מסחר, משרדים ופארקים לוגיסטיים; ייזום למגורים בפולין והתחדשות עירונית בישראל. מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il