TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תגובת טבע ארה"ב, בהמשך להחלטת חבר המושבעים בניו יורק:


לוגו טבע
"טבע ארה"ב, חברת בת של טבע תעשיות פרמצבטיות בע''מ, מתנגדת בתוקף לקביעת חבר המושבעים, ונערכת להגשת ערעור במהרה, וזאת בנוסף לעמידתה על הבקשה לפסילת ההליך, כפי שהוגשה טרם התכנס חבר המושבעים לדון בסוגיה.
בניו יורק, התובעים לא סיפקו ראיות לקיומם של מרשמים מיותרים מבחינה רפואית, הזמנות חשודות או מוטות, שום ראיה לאספקת יתר - או אף אינדיקציה לגבי היקף האספקה ההולם – ולא ביססו קשר סיבתי בין שיווק לנזק.

כאמור, טרם הדיון של חבר המושבעים, טבע הגישה בקשה לפסילת ההליך לאור מידע שגוי שמסרה המדינה לחבר המושבעים, שטען כי כמות האופיואידים שהופצה בניו יורק עמדה על פי 500 מהכמות שניטלה בפועל.

טבע ממשיכה למקד את מאמציה בהגדלת הנגישות לתרופות עבור מטופלים הזקוקים להן, לרבות הגישה לאופיאודים עבור שימושים רפואיים מאושרים. חשוב מכך, החברה ממשיכה לחתור להסדר כלל-ארצי, למען האינטרס של המטופלים שירוויחו ישירות ממציאת הסדר הולם.

רק בחודש שעבר, בית משפט בקליפורניה קבע כי טבע לא גרמה למטרד ציבורי במחוזות אורנג', לוס אנג'לס, סנטה קלרה והעיר אוקלנד, וכי טבע לא פרסמה הצהרות שגויות או מטעות בכל הנוגע לשיווק מוצרי מרשם אופיודים בקליפורניה.

בנוסף, בחודש שעבר ביטל בית המשפט העליון של אוקלהומה פסק דין מוקדם יותר נגד יצרן תרופות וקבע כי חוק המטרד הציבורי באוקלהומה אינו חל על ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי מרשם אופיודים."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il