TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גופים מוסדיים ואיש העסקים גל ארז רכשו מניות 3DM בהיקף של כ- 4 מיליון ש"ח


3DM
בתחילת השבוע הודיעה החברה כי חתמה על מזכר הבנות להסכם הפצה מסחרי וכן על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עם חברת VoxelSint הסינית
לדברי מר אורי פלדמן, מנכ"ל 3DM, "אני שמח מאוד על הבעת האמון של מבחר משקיעים מצוינים אשר הגדילו את השקעתם בחברה ובכך הביעו אמון בטכנולוגיה המהפכנית של החברה ובאסטרטגייה שלנו קדימה.

כזכור חתמנו השבוע על הסכם עם חברת המדפסות VoxelSint הסינית, הסכם ראשון בשרשרת של הסכמים אשר 3DM מתכננת לחתום בחודשים הקרובים.

המדפסת של VoxelSint הינה מתקדמת טכנולוגית בייחס לפלטפורמות מקבילות הקיימות בשוק והתאמתה לראש ההדפסה של 3DM תמנף את הביצועים שלה אף יותר, מהירות ורזולוציית הדפסה הגבוהים עד פי שלושה מהמדפסות המובילות בשוק ומהביצועים של מדפסת זו ללא ראש ההדפסה של 3DM.

הבשורה לשוק היא ירידה משמעותית של מחיר ההדפסה, עד פי שלוש, ושיפור איכותה, עד פי עשר מהאיכות הקיימת כיום, לרמה תעשייתית בכל חומר גלם תרמו פלסטי.

הטכנולוגיה החדשנית של 3DM תאפשר צמיחה מואצת לשוק ההדפסה התעשייתי בתלת מימד לפלסטיק בשל המעבר לייצור בסדרות גדולות יותר וכן פתיחתו למגוון יישומים עצום שעד כה היה לא מעשי לטכנולוגיות ההדפסה הקיימות."


תל אביב, 27 לדצמבר 2021 (ת״א: דאם3) חברת 3DM הפועלת בתחום הדפסת התלת מימד התעשייתית לפולימרים פלסטיים, הוידעה היום כי מספר גופים מוסדיים ואיש העסקים גל ארז רכשו מניות 3DM בהיקף של כ- 4 מיליון ש״ח וזאת כצעד של הבעת אמון בחברה .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il