TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקזיט סייבר כל-ישראלי: קלארוטי השלימה סבב גיוס E של 400 מיליון דולר


יניב ורדי, מנכ"ל קלארוטי, צילום: קרן מזור
ורוכשת את חברת Medigate הישראלית. את הסבב הובילה SoftBank, חברת השקעות הטכנולוגיה הגדולה בעולם. יוסי כהן, ראש המוסד היוצא ומנהל פעילות ההשקעות של SoftBank בישראל, מצטרף לדירקטוריון קלארוטי
חברת הסייבר הישראלית-גלובלית קלארוטי (Claroty), הודיעה היום על סגירת סבב גיוס E בסכום של 400 מיליון דולר וחתימה על הסכם לרכישת חברת מדיגייט (Medigate) הישראלית, המובילה בתחום אבטחת התשתיות הקריטיות עבור בתי חולים, כולל מכשור רפואי בפרט והאינטרנט של הדברים (IoT) בכלל. הסבב הנוכחי מביא את סך הגיוסים של קלארוטי ל-635 מיליון דולר, מה שהופך אותה לחברת אבטחת הסייבר שגייסה את סכום הכסף הגדול ביותר במגזרי התעשייה, הבריאות וה-IoT הארגוני . רכישת מדיגייט הינה צעד נוסף בחזון של קלארוטי לאבטח את כל המערכות הפיזיות המחוברות לרשת במגזרי התעשייה, הבריאות ובסביבות ארגוניות – האינטרנט המורחב של הדברים (the Extended Internet of Things – XioT).

את הסבב הובילו במשותף SoftBank Vision Fund 2, המשקיעה בקלארוטי לראשונה, והמשקיעים הקיימים Bessemer Venture Partners ושניידר אלקטריק. משקיעים קיימים של קלארוטי, כולל Team8, ISTARI (פלטפורמת אבטחת סייבר גלובלית שהקימה Temasek), ו-Standard Investments (לשעבר North 40) השתתפו אף הם בסבב הגיוס.

בעקבות ההשקעה, ראש המוסד היוצא יוסי כהן, מנהל פעילות ההשקעות של SoftBank בישראל, הצטרף לדירקטוריון של קלארוטי. לדבריו – "יוזמות של טרנספורמציה דיגיטלית מניעות כיום את המערכות הפיזיות החיוניות שאנו מסתמכים עליהן לצרכים האנושיים הבסיסיים ביותר. לכן אבטחת מערכות אלה עוסקת, בסופו של דבר, בהפחתת סיכונים לחיי אדם. הטכנולוגיה של קלארוטי מספקת מענה לבעיה בעלת סיכון גבוה ומאפשרת טרנספורמציה דיגיטלית בטוחה, ואנו להוטים לשתף פעולה עם הצוות שלה במסע להגנה על התשתיות הקריטיות שמהוות את הבסיס למהפכת ה-AI".

יניב ורדי, מנכ"ל קלארוטי: "החיבור של המערכות הפיזיות לרשת בתעשיות הייצור, הבריאות, האנרגיה ואחרות, אמנם מקנה יתרון תחרותי משמעותי מבחינת גמישות וזריזות תפעולית, אך הוא גם מגדיל את החשיפה שלהן לאיומי סייבר בעלי השלכות משמעותיות על בטחון הציבור, הסביבה והכלכלה. השילוב של המומחיות העמוקה והטכנולוגיות הייחודיות של מדיגייט וקלארוטי בפלטפורמה אחת, מהווה קפיצת מדרגה ענקית במשימה שלנו לאבטח את העולם המתפתח תמידית של ה-IoT. אנו צופים לעתיד שבו העולם הפיזי וכל החברות בו המחברות את המכשירים הקריטיים לרשת, בין אם זה בקר בעולם התעשייה או מוניטור רפואי, יתמכו בחיים שלנו, כאשר הם מחוברים ביניהם בצורה בטוחה. קלארוטי תספק מערכת אבטחה כוללת למערכות-פיזיות-מחוברות במגזרי התעשייה, הבריאות ובסביבות ארגוניות – האינטרנט המורחב של הדברים (XioT). עם תמיכה פיננסית חזקה מהפירמות הנחשבות בעולם, יש לנו את המשאבים הדרושים כדי להוביל ולהפוך חזון זה למציאות".

יונתן לנגר, מייסד-שותף ומנכ"ל חברת מדיגייט: "אנו בנינו את פלטפורמת האבטחה הראשונה הממוקדת ב-IoT במגזר הבריאות. הפלטפורמה שנבחרה ב-2021 לטובה מסוגה בדוח KLAS Software & Services, מאפשרת לספקי שירותי בריאות לספק טיפול בטוח בסביבה דיגיטלית. הצטרפותנו לקלארוטי מבטיחה ללקוחותינו, לא רק את ההגנה הטובה ביותר לציוד הרפואי המחובר שלהם, אלא גם לטווח רחב של נכסי IoT תעשייתיים הנמצאים ברשתות שלהם, וזאת ללא הצורך לחבר בין כלים נפרדים".

נדב צפריר, מייסד ומנכ"ל Team8: "תחום הסייבר הפיזי מייצג חלק גדול וקריטי ביותר מהכלכלה העולמית, ואנו מתכוונים להוביל אותו. הקמנו את קלארוטי ב-Team8 מתוך חזון גדול ועל בסיס התהליך הייחודי שלנו לבניית חברות במטרה לייצר את החברה המובילה בקטגוריה שלה, ורכישת מדיגייט מהווה ציון דרך משמעותי במסע הזה. המהלך של קלארוטי לאבטחת תחום הבריאות, בהמשך לסבב הגיוס האחרון שלה, מחזק אף יותר את מעמדה כפלטפורמת אבטחת הסייבר התעשייתית המובילה בעולם, עבור ארגונים במגוון רחב של ענפים".

לפי חברת המחקר גרטנר, "עם הזמן, טכנולוגיות העומדות בבסיס התשתיות הקריטיות הפכו ליותר דיגיטליות ומחוברות - גם למערכות IT ארגוניות וגם זו לזו - ובכך הן יוצרות מערכות סייבר-פיזיות משולבות (CPS - Cyber-Physical Systems). מערכות אלה מורכבות משילוב של תשתיות מדור קודם, שהותקנו לפני שנים ללא אבטחה מובנית, ומנכסים חדשים שגם הם מלאים בנקודות תורפה. התוצאה הייתה עלייה משמעותית במשטח התקיפה של האקרים מכל הסוגים, וכך המערכות המשולבות (CPS) שעומדות בבסיס רוב התשתיות הקריטיות, נמצאות תחת התקפה גוברת". לדוגמה, במגזר הבריאות בלבד, מחלקת הבריאות ושירותי האנוש הפדרלית של ארה"ב תיעדה 82 אירועים של מתקפת כופרה בין ה-1 בינואר ל-25 במאי 2021.
אבטחת מערכות סייבר-פיזיות משולבות מהווה אתגר גדול במיוחד במגזר הבריאות, עקב ריבוי התקני IoT ו-IoMT המתחברים לרשתות בתי חולים - למעשה, 82% ממערכות הבריאות דיווחו כי חוו מתקפת סייבר של IoT ב-18 החודשים האחרונים. בנוסף, מעבר לתשתית קריטית, ארגונים מכל הסוגים מסתמכים יותר ויותר על CPS להפעלת מערכות ניהול בניינים (BMS), מצלמות מעקב, מערכות חימום, אוורור ומיזוג (HVAC) ותהליכים פיזיים רבים אחרים.
גרטנר צופה כי "עד שנת 2024, 80% מארגוני התשתית הקריטיים ינטשו את ספקי פתרונות האבטחה הקיימים שלהם על מנת לגשר בין סיכוני סייבר-פיזי ו-IT על ידי אימוץ פתרונות אחודים".
# # #

אודות Medigate
Medigate היא הפלטפורמה הראשונה והמובילה בתעשייה לאבטחת מכשור רפואי וניהול נכסים, המאפשרת לספק טיפול מאובטח ומקושר. Medigate ממזגת את הידע וההבנה של תהליכי עבודה רפואיים וזהות מכשירים ופרוטוקולים, עם המציאות של איומי אבטחת הסייבר של ימינו, כדי שבתי חולים יוכלו לחבר ולהפעיל בבטחה את כל המכשירים והנכסים הרפואיים ברשת שלהן, ולהשתמש במכשירים קיימים וחדשים תוך הבטחת הפרטיות והבטיחות של המטופלים. עד כה, Medigate זכתה ביותר מ-40 פרסי תעשייה, כולל 2021 Best in KLAS לאבטחת IoT רפואי, פרס SINET Innovator, פרס החברה החדשנית ביותר של Fast Company, ואף נכנסה לרשימת 20 הסטארט-אפים המובילים של Forbes שכדאי לעקוב אחריהם בתחום ה-IoT. המשקיעים ב-Medigate הם YL Ventures ו-Blumberg Capital משלב הסיד, וגם U.S Venture Partners, Partech ו-Maor Investments בסבבים מאוחרים יותר.

אודות Claroty
Claroty (קלארוטי) מאפשרת לארגונים לאבטח מערכות סייבר-פיזיות משולבות (Cyber-Physical Systems) בסביבה התעשייתית (OT), במגזר הבריאות (IoMT) ובמגזר הארגוני (IoT) – המהווים יחד את האינטרנט המורחב של הדברים (XIoT). הפלטפורמה המאוחדת של קלארוטי משתלבת עם תשתיות הקיימות של לקוחות, כדי לספק מגוון שלם של בקרות לנראות, ניהול סיכונים וחולשות אבטחה, זיהוי איומים, וגישה מאובטחת מרחוק. קלארוטי מגובה על ידי חברות ההשקעה וספקי האוטומציה התעשייתית המובילים והגדולים בעולם, ויש לה מאות לקוחות ארגוניים באלפי אתרים ברחבי העולם. מטה החברה נמצא בניו יורק ויש לה נוכחות באירופה, באסיה-פסיפיק ובאמריקה הלטינית, ולקוחות בכל שבע היבשות. מאז שנוסדה בתל אביב בשנת 2015 על ידי Team8, הושקעו בחברה כ-635 מיליון דולרים. לאתר החברה: www.claroty.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il