TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Delphix ו-Unisys משנות את האסטרטגיה הדיגיטלית של אוניברסיטת קליפורניה סטייט


Delphix
עם נתונים מהירים ומאובטחים לפיתוח יישומים
אסטרטגיית ארכיטקטורה היברידית שכוללת העברת המידע של כל 23 הקמפוסים ל-AWS

רדווד סיטי, קליפורניה, 7 בדצמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Delphix, חברת נתונים מובילה בתעשייה עבור DevOps, ו-Unisys Corporation (NYSE: UIS), חברת פתרונות IT גלובלית, הכריזו על האצת האסטרטגיה הדיגיטלית של אוניברסיטת קליפורניה סטייט (CSU) על ידי מתן גישה מהירה ומאובטחת לנתונים לתמיכה בפיתוח אפליקציות לסטודנטים.

האוניברסיטה הציבורית הגדולה ביותר בארצות הברית, עם מסלול לימודים של ארבע שנים, יכולה כעת לספק ל-23 הקמפוסים שלה נתונים לפי דרישה כדי שיישמו אסטרטגיות דיגיטליות משלהם. סוג זה של גישה מהירה אפשרה למהנדסי תוכנה בקמפוסים לפתח במהירות יישומים חדשניים כדי לאפשר את Graduation Initiative 2025, פרויקט שאפתני שמטרתו הייתה להגדיל את שיעורי גמר הלימודים תוך ביטול פערי הזדמנויות וההישגים. הפרויקט כולל גם יישומים המאפשרים לסטודנטים לבדוק את הציונים שלהם, לבקש סיוע כספי, לבדוק את הסטטוס לקראת גמר הלימודים וכיוצא בכך.

היוזמה היא חלק מאסטרטגיית הארכיטקטורה ההיברידית הגדולה יותר של האוניברסיטה עצמה שמטרתה לשפר את שיעורי גמר הלימודים, יחד עם שיפור חוויית הסטודנטים ושביעות הרצון, וביטול פערי השוויון בקרב הבוגרים.

אסטרטגיית ארכיטקטורה היברידית

Unisys מאפשרת ל-CSU למנף את פלטפורמת הנתונים של Delphix DevOps כדי להאיץ ולפשט את הפעלת הארכיטקטורה ההיברידית שלה. היכולת של הפלטפורמה להעביר, לרענן ולסגור בקלות סביבות נתונים פרטיות וציבוריות מבוססות ענן משפרת באופן דרמטי את צינור אספקת היישומים של האוניברסיטה.

"השימוש ב- Delphix ו-Unisys ליישום אסטרטגיית הארכיטקטורה ההיברידית שלנו מאפשר לנו, לראשונה, ליצור מאגר נתונים אחוד ומאובטח, המתמלא מדי יום בנתונים מכל 23 הקמפוסים. זה הופך את הנתונים לנגישים בקלות וניתנים לצריכה מהירה בקנה מידה גדול. מנתחי הנתונים, מדעני הנתונים והמפתחים שלנו יכולים כעת להניע חדשנות מהירה יותר וליצור באופן יזום תוכניות תמיכה לסטודנטים כדי לשפר את שיעורי סיום הלימודים", אמר מייקל ברמן, מנמ"ר ב-CSU.

אסטרטגיית הארכיטקטורה ההיברידית של האוניברסיטה כוללת העברת הנתונים בכל הקמפוסים מ-CMS בהתקנה מקומית אל שירותי הענן של אמזון (AWS). ה-CMS משרת כמעט 500,000 סטודנטים ו-56,000 אנשי סגל וצוות, והוא קריטי לכל דבר, החל מהרשמת סטודנטים, ניהול סטודנטים, תזמון ורישום ועד משאבי אנוש, כספים ותגמול העובדים.

"אנו שמחים ש-CSU ו-Unisys בחרו ב-AWS כספקית ענן אסטרטגית כדי להניע את ההמרה הדיגיטלית שלה", אמר קים מג'רוס, סגן נשיא ב-AWS עבור תחום החינוך, ממשל מדיני וממשל מקומי. "המעבר ל-AWS יכול לעזור ל-CSU להפוך לארגון זריז יותר ולהעצים אותה להשתמש בנתונים בצורה אסטרטגית יותר כדי להשיג תובנות חשובות שישפרו את חוויית הסטודנט. בנוסף, זה יכול לעזור למערכת האוניברסיטאית להתרחב מהר יותר, להקטין את החבות הטכנית, לממש חיסכון בעלויות ולנהל את התפעול בצורה יעילה יותר".

ההשפעה על עלות ויעילות

Delphix ו-Unisys עובדים יחד עם CSU כדי לעזור לאוניברסיטה להפחית עלויות ולשפר את היעילות התפעולית.

באמצעות Delphix ו-Unisys, CSU חסכה למעלה מ-4.5 מיליון דולר בשנה ונמנעה מעלויות עתידיות של למעלה מ-7 מיליון דולר בשנה עבור הוצאות אחסון מידע, וכך היא יכולה לשחרר יותר משאבים למימון חדשנות. היוזמה גם שיפרה משמעותית את מדדי הפרודוקטיביות של CSU.

*פלטפורמת הנתונים של Delphix DevOps מספקת עותקים ממוסכים וירטואליים של נתוני הייצור של ה-CMS לפי דרישה, תוך שימוש בחלק קטן יותר משטח האחסון בהשוואה לאחסון נתונים פיזי. זה עזר ל-Unisys להפחית את צריכת האחסון הפיזית של CSU תוך מתן אפשרות לקמפוסים שלה להשתמש בשירות עצמי כדי לשעתק ולתפעל את הנתונים שלהם.

*מיכון הנתונים של Delphix עוזר ל-Unisys לספק נתונים מהר יותר ובתדירות גבוהה יותר לקמפוסים של CSU. צוותי היישומים יכולים כעת לרענן עותקים באופן מיידי עם נתוני ייצור מעודכנים, להריץ נתונים לאחור לכל נקודת זמן קודמת, ולהעביר עותקי נתונים שונים כך שגרסאות הנתונים יתיישרו עם גרסאות ההפצה. כל אלו משפרים באופן דרמטי את הפרודוקטיביות.

"אנו גאים לשתף פעולה עם Delphix כדי לאפשר את אסטרטגיית הארכיטקטורה ההיברידית של CSU וכדי להבטיח אספקת נתונים משופרת, גישה טובה יותר לנתונים ולשילוב הנתונים כדי לתמוך טוב יותר באסטרטגיות הדיגיטליות ב-CSU", אמר רודי גונזלס, מנהל תוכנית Unisys ב-CSU. "אנחנו נשארים מחויבים לעזור ל-CSU לעבוד במהירות גבוהה יותר לצורך ביצוע אסטרטגיות ענן דיגיטליות, כדי לשרת טוב יותר את הקמפוסים וכדי לשפר את חוויית הסטודנט".

ג'דידיה יואה, מנכ"ל Delphix, הוסיף, "המיכון הטרנספורמטיבי הוא משנה משחק, והוא מאפשר עלייה של עד 100x בתאוצת החדשנות. מיכון נתונים מודרני, עם אבטחה ותאימות משולבים מאפשרת ל-CSU לשפר את התוצאות והחוויות של התלמידים, להוציא פחות על תשתית ולהשקיע יותר ביוזמות אסטרטגיות".

אודות Delphix

Delphix היא חברת הנתונים המובילה בתעשייה עבור DevOps.

הנתונים חיוניים לבדיקת מהדורות יישומים, מודרניזציה, אימוץ ענן ותוכניות AI/ML. אנו מספקים פלטפורמת נתונים אוטומטית של DevOps עבור כל היישומים הארגוניים. Delphix מסווה נתונים לציות לפרטיות, מאבטחת נתונים מתוכנות כופר ומספקת נתונים יעילים וירטואלים עבור CI/CD.

הפלטפורמה שלנו כוללת ממשקיDevOps APIs חיוניים להקצאת נתונים, רענון, הרצה אחורה, אינטגרציה ובקרת גרסאות. חברות מובילות, כולל מלונות Choice, J.B.Hunt ופאני מיי, משתמשות בדלפיקס כדי להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית. לקבלת מידע נוסף, בקרו www.delphix.com או עקבו אחרינו בלינקדאין, טוויטר ופייסבוק.

אודות Unisys

Unisys היא חברת פתרונות IT גלובלית המספקת תוצאות מוצלחות עבור העסקים והממשלות התובעניים ביותר. הצעות Unisys כוללות פתרונות דיגיטליים במקום העבודה, פתרונות ענן ותשתיות, פתרונות מחשוב ארגוניים, פתרונות תהליכים עסקיים ופתרונות אבטחת סייבר. לקבלת מידע נוסף על האופן שבו Unisys מספקת ללקוחותיה בשווקים המסחריים, הפיננסיים והממשלתיים, בקרו בכתובת www.unisys.com.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il