TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

IRONSCALES, חברת פורטפוליו של Elron Ventures מגייסת 64 מיליון דולר בגיוס C בהובלת קרן הענק PSG


ירון אלעד, מנכל אלרון. צילום באדיבות אלרון
מרבית ההשקעה מיועדת למטרת האצת הצמיחה ופעילות החברה באמצעות המשך חדשנות ופיתוח הטכנולוגיה לצד התרחבות גלובלית
ATLANTA)—IRONSCALES), ספקית מובילה של פתרונות אבטחת דוא"ל שפתחה פלטפורמה לאיתור וחסימת מתקפות פישינג באופן אוטומטי המבוססת על טכנולוגיית בינה מלאכותית, הודיעה היום כי גייסה 64 מיליון דולר בסבב גיוס C בהובלת PSG, קרן צמיחה מהגדולות בעולם. בסיבוב השתתפו גם המשקיעים האמריקאיים הקיימים של החברה, K1 ו-Jump Capital. אלרון ונצר'ס היא המשקיע הראשון ב -IRONSCALES, והיא הובילה את סבב ההשקעה הראשון של החברה, כאשר רפאל, שותפתה של אלרון, שימשה כ- design partner וכ-early adopter עבור IRONSCALES בתחילת דרכה.
פלטפורמת אבטחת הדואר האלקטרוני מבוססת הענן וה-AI של IRONSCALES לומדת בעצמה לזהות ולתקן איומים מתקדמים באופן רציף, כגון איומי פישינג על תיבות דואר עסקיות, השתלטות על חשבונות תיבות הדואר של חברות ומונעת תקיפות סייבר. הפלטפורמה משפרת בזמן אמת את ההתרעות על מתקפת פישיניג ומפחיתה את זמן הזיהוי של הדואר החשוד לרמת השניות. כדי להשלים את יכולות זיהוי איום הפישינג והתגובה שלה לאירועים, הפלטפורמה של IRONSCALES כוללת גם מודול הדמיית פישינג והדרכה לחינוך עובדים ולחיזוק החוסן נגד איומי סייבר.
IRONSCALES, שנוסדה בשנת 2014, משרתת למעלה מ-5,000 ארגונים ברחבי העולם בכל הגדלים ובתעשיות שונות. החברה מתכננת להשתמש במימון החדש כדי להרחיב את טביעת הרגל הבינלאומית שלה ולהמשיך להגדיל את יכולות הפלטפורמה שלה.
"אימוץ מערכת הגנת פישיניג הנותנת מענה בזמן אמת נהפכת להיות מרכיב קריטי לארגונים, ככל שניסיונות הפישינג נהיים מתוחכמים יותר. הפתרון המקיף ש- IRONSCALES מספקת, המבוסס על למידת מכונה וחדשנות, מותאם להגן ביעילות על סביבות דיגיטליות", אמר אייל בנישתי, מייסד ומנכ"ל IRONSCALES. "אנו מצפים לשותפות עם PSG, ושואפים להמשיך לספק פתרונות אבטחה חדשניים, המשפרים בצורה משמעותית את החוסן ההגנתי של בסיס הלקוחות הגלובלי ההולך וגדל שלנו".
"הביקוש הגובר לאבטחת דוא"ל ממשיך לטפס, כאשר השוק צפוי לגדול לכ-9.4 מיליארד דולר עד 2027. אנו מאמינים ש- IRONSCALES היא מובילה בקטגוריה זו, והיא עתידה להגדיל משמעותית את אחיזתה בשוק באמצעות מינוף הפלטפורמה היעילה והקלה להטמעה שהיא מספקת" אמר רונן ניר, יועץ בכיר בחברת PSG. "אנו נרגשים לעבוד עם הצוות המוכשר של IRONSCALES המבקש להרחיב את הפלטפורמהו שלו ולענות על הזדמנויות הצמיחה הנרחבות העומדות בפניו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il