TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת בריל שומרת על המומנטום החיובי גם בדוחות הרבעון השלישי של 2021


שחר תורגמן יור קבוצת בריל. צילום אסף לב
מכירות הקבוצה ברבעון השלישי מסתכמות ב 126 מיליון ₪ לעומת 111 מיליון ₪ ברבעון מקביל אשתקד. לקבוצה גידול ברבעון של 5% בשיעור מכירות החנויות הזהות לעומת רבעון מקביל אשתקד ובנטרול ימי הסגר
קבוצת בריל מציגה ברבעון השלישי ל 2021 רווח נקי לאחר מס של 5.5 מיליון ₪ לעומת הפסד של (1.8) מיליון ₪ ברבעון מקביל אשתקד.
ב-9 חודשים עומד הרווח הנקי על 33.7 מיליון ₪ לעומת הפסד של (9.5) מיליון ₪ בתקופה מקבילה אשתקד.


קבוצת בריל, תחת ניהולו של יהודה אלבז, אשר הציגה תוצאות מצוינות ברבעון 2 של השנה, מפרסמת את דוחות הרבעון השלישי ושומרת על המומנטום החיובי.

שחר תורג'מן, יושב ראש קבוצת בריל, ציין: "אנו מרוצים מביצועי הקבוצה גם ברבעון זה, תוצאה של המהלכים שנעשו בקבוצה במהלך השנים האחרונות. אין ספק שמהלכים אלו והתוצאות שלהם, יתרמו לחיזוק חוסנה הפיננסי של הקבוצה ויכולת הצמיחה בהמשך".

מכירות הקבוצה ברבעון הינן 126 מיליון ₪ לעומת 111 מיליון ₪ ברבעון מקביל אשתקד. על פי דוחות הקבוצה, ביצועים אלו הושפעו בין היתר מסגר שהוחל במהלך ספטמבר 2020 מחד והסטה של מכירות לרבעון 4 השנה עקב איחורי הגעה של סחורה מאידך.

כמו-כן, לקבוצה גידול ברבעון של 5% בשיעור מכירות החנויות הזהות לעומת רבעון מקביל אשתקד ובנטרול ימי הסגר.


ב-9 חודשים מציגה הקבוצה מכירות של 386 מיליון ₪ לעומת 318 מיליון בתקופה מקבילה אשתקד, ביצועים אלו הושפעו בין היתר מהסגר הראשון של אשתקד ומהעובדה שקהל הלקוחות המעיט בנסיעות ורכישות בחו"ל השנה.

גם במדדים התפעולים ממשיכה הקבוצה את מגמת ההתייעלות שהציגה ברבעון 2, תוצאה של מהלכי התייעלות שהחלו לפני כשנתיים בקבוצה. אשר כללו, בין היתר, הפיכת עלויות קבועות למשתנות, קבלת זכויות ייצור במותגים, הרחבת תמהיל הקולקציה בקטגוריות נוספות, הקמת תשתית חדשה במרכז הלוגיסטי, הקמת אתר סחר חדש ועוד.

יישום מהלכים אלו הוביל את הקבוצה להציג ברבעון שיעור רווח גולמי של 57.1% לעומת 51.6% ברבעון המקביל אשתקד, ב-9 חודשים עמד שיעור הרווח הגולמי על 57.2% לעומת 50.0% בתקופה מקבילה אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון עמד על 9.7 מיליון ₪ לעומת 1.6 מיליון ₪ ברבעון מקביל אשתקד, ב-9 חודשים הרווח התפעולי עמד על 47.2 מיליון ₪ לעומת 1.7 מיליון ₪ בתקופה מקבילה אשתקד.

בשורה הסופית מציגה קבוצת בריל ברבעון רווח נקי לאחר מס של 5.5 מיליון ₪ לעומת הפסד של (1.8) מיליון ₪ ברבעון מקביל אשתקד. ב-9 חודשים עומד הרווח הנקי על 33.7 מיליון ₪ לעומת הפסד של (9.5) מיליון ₪ בתקופה מקבילה אשתקד.

במהלך רבעון 2 רכשה חברת בריל 50% ממניות חברת הבת אס.בי.אן, יבואנית ומשווקת מותגי נאוטיקה וטימברלנד בישראל תמורת 13.8 מיליון ₪. בכך השלימה להחזקה של 100% מהון המניות של אס.בי.אן.

לדברי שחר תורג'מן: "הביצועים הטובים של הקבוצה נמשכים כבר מספר רבעונים ומוכיחים כי התוצאות הן תוצר של עבודה מוצלחת ומהלכי התייעלות אפקטיביים שהושקעו ואינן חד פעמיות. תוצאות אלו יאפשרו לקבוצה להתרחב לעוד קטגוריות ועוד מותגים ובכך להרחיב את הפעילות בעתיד כפי שפורסם גם במצגת אותה פרסמה הקבוצה בעבר".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il