TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

על רקע המחסור בעובדים בהיי-טק:


קן זי, מייסד ומנכ"ל פורטינט צילום: יח"צ פורטינט
פורטינט מתחייבת להכשיר מיליון בני אדם כדי לסייע להתמודד עם המחסור במומחי אבטחת סייבר מיומנים

יוזמת TAA ומוסד ההדרכה NSE של פורטינט מספקים הדרכות ומשאבים חינמיים כדי להכשיר מומחי אבטחת סייבר ברחבי העולם
פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על מחויבותה להתמודד עם המחסור במומחי אבטחת סייבר מיומנים על ידי הכשרה של מיליון בני אדם ברחבי העולם במשך 5 השנים הקרובות באמצעות יוזמת ההדרכות לקידום מקצועי (TAA) והתוכניות של מוסד ההדרכה NSE של מומחי אבטחת רשת של החברה. כמו כן, כחלק ממאמצי האחריות החברתית התאגידית, פורטינט שואפת לקדם גיוון רב יותר בתחום אבטחת הסייבר דרך התוכניות השונות של החברה.
המחסור במומחי סייבר מהווה אתגר עבור כל הארגונים
המחסור במיומנויות בתחום הסייבר הינו אתגר משמעותי עבור ארגונים בכל הגדלים, כאשר לפי הדוח של (ISC)2, יש צורך ב-3.21 מיליון עובדים כדי לצמצם את הפער בתחום אבטחת הסייבר ברחבי העולם. לסוגיה זו מצטרף גם נוף האיומים המתוחכם הצומח, מה שמוביל לכך שארגונים נאבקים למצוא אנשים מיומנים לאיוש התפקידים הדרושים כדי לסייע להיאבק באיומים, לצד צוותי אבטחה מותשים הנאבקים לעמוד בקצב האיומים וסיכוני אבטחה נוספים.
מזה מספר שנים, פורטינט מקדישה מאמצים במטרה לצמצם את המחסור במומחי סייבר באמצעות גוף ההדרכה של החברה, יוזמת TAA ומתן גישה חינמית לכל קורסי ההדרכה בלימוד עצמי של NSE לכל המעוניין בכך עם פרוץ מגפת הקורונה בשנת 2020. פורטינט ממשיכה לקדם את המחויבות המתמשכת ומתחייבת כעת להכשיר מיליון בני אדם ב-5 השנים הקרובות.
היוזמות של פורטינט למאבק באתגרים בתחום אבטחת הסייבר
תוכניות ה-TAA ומוסד הדרכת ה-NSE של פורטינט מספקים הדרכות והסמכות בתחום אבטחת סייבר, משאבים לקידום מקצועי והזדמנויות תעסוקה על מנת להרחיב את אפשרויות התעסוקה בתחום הסייבר לכולם, כולל נשים, אוכלוסיות מיעוט, יוצאי צבא וסטודנטים. הפעילויות הבולטות וההישגים של פורטינט בתחום הכשרת מומחים חדשים ובניית כוח עבודה עתידי בתחום הסייבר הם:
פיתוח שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה מובילות והמגזר הציבורי: פורטינט משתפת פעולה עם חברות גלובליות כמו IBM, Salesforce והפורום הכלכלי העולמי (WEF) במטרה לפתח כוח עבודה מיומן ומגוון בתחום הסייבר. שיתופי הפעולה מתפרשים על פני מגוון מגזרים באמצעות תוכנית ה-Education Outreach, כולל אקדמיה, ממשל ועמותות ללא מטרת רווח, כדי להבטיח כי אוכלוסיות שונות יקבלו הזדמנויות ומשאבים לפיתוח קריירה בתחום הסייבר.
תוכנית הסמכת ה-NSE צוברת תאוצה: ה-NSE היא תוכנית הדרכה והסמכה בת 8 שלבים, אשר תוכננה כדי לספק תיקוף עצמאי למומחים טכניים עבור מיומנויות אבטחת הרשת והניסיון שלהם. עם למעלה מ-680,000 הסמכות אשר הונפקו ומעל למיליון שעות הדרכה אשר בוצעו מתחילת מגפת הקורונה ועד היום, תוכנית הסמכת ה-NSE זוכת הפרסים ממשיכה לעורר עניין בכך שהיא מציעה את אחת מתוכניות הדרכת אבטחת הסייבר המובילות בתעשייה. באמצעות תוכנית זו, פורטינט מסייעת ללמוד מיומנויות והתמחויות חדשות בתחום אבטחת הסייבר או להעשיר את הידע הקיים.
בניית כוח עבודה בעל מודעות לסייבר: פורטינט מסייעת לפתח כוח עבודה בעל מודעות לסייבר באמצעות שירות ההדרכה והמודעות לאבטחת מידע החינמי, אשר הוצג בשנת 2020 ומיועד לארגונים בכל הגדלים. השירות מיועד כדי להדריך אנשים לגבי איומי סייבר עדכניים כמו פישינג (phishing), הנדסה חברתית ומתקפות כופר וכיצד עליהם להגן על עצמם. שירות המודעות וההדרכה מתאים לכל סוגי העובדים, החל מעובדים טכניים ולא טכניים וקבלנים. כמו כן, השירות פותח בהתאם להנחיות NIST: NIST 800-50 ו-NIST 800-16.
פיתוח מיומנויות OT באמצעות הדרכה ונתיבי קריירה: כאשר התשתיות הקריטיות מהוות יעד עבור מתקפות סייבר רבות, לארגונים מבוססי רשתות OT צריכה להיות היכולת להגן על עצמם באמצעות אבטחה מתקדמת ומומחים מיומנים. פורטינט מציגה את קורס אבטחת ה-OT החדש כחלק מהסמכת ה-NSE רמה 7 כדי להרחיב את המיומנויות הטכניות לאבטחת סביבות OT. כמו כן, פורטינט השיקה לאחרונה מסלול חינוך חדש המתמקד בטכנולוגיה תפעולית הכולל מידע לגבי הזדמנויות תעסוקה פוטנציאליות הקשורות לסביבה זו. מסלול חינוך ה-OT החדש משרת כמפת דרכים באשר להדרכות ולהסמכות אשר יכולות להועיל לכל מי שמעוניין בתפקידי אבטחת רשתות OT.
קן זי, מייסד, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל פורטינט, אמר כי, "פורטינט מעמיקה את מחויבותה לסייע לצמצם משמעותית את המחסור במומחי סייבר. העלייה באיומים מתוחכמים מעמידה ארגונים בכל רחבי העולם בסיכון גבוה יותר מאשר בעבר. לכן, אנו מגדילים את התוכניות ושיתופי הפעולה האסטרטגיים שלנו כדי להתמודד עם המחסור במומחי סייבר הפוקד את התעשייה שלנו, מה שיביא גם לצמצום בכמות הסיכונים והאיומים".



אודות פורטינט
פורטינט (נאסד"ק: FTNT) הופכת את העולם הדיגיטלי למקום בטוח בזכות משימתה להגן על אנשים, התקנים ונתונים בכל מקום. זוהי הסיבה לכך שהארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם בחרו בפורטינט כדי להאיץ בבטחה את מסעם לעבר העולם הדיגיטלי. פלטפורמת מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט מספקת הגנות מקיפות, משולבות ואוטומטיות על פני כל שטח התקיפה הדיגיטלי ומאבטחת התקנים, נתונים, יישומים וחיבורים קריטיים החל ממרכז הנתונים, הענן ועד למשרד הביתי. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-530,000 לקוחות ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כדי לאבטח את העסקים שלהם. פורטינט מפעילה את אחת מתוכניות ההדרכה הגדולות והמקיפות ביותר בתעשייה במטרה להנגיש את הדרכות הסייבר והזדמנויות תעסוקה חדשות לכל המעוניין באמצעות ה-Fortinet NSE Training Institute ויוזמת Training Advancement Agenda (TAA). למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או במעבדות FortiGuard.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il