TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גלאסבוקס מדווחת כי הגיעה לאבן דרך מרכזית


ירון מורגנשטרן מנכ״ל החברה, קרדיט - Glassbox
וחצתה את ה-40 מיליון דולר בהכנסות השנתיות החוזרות של החברה (ARR), ומראה האצה בצמיחה במהלך הרבעון השלישי של 2021. רכישת הטכנולוגיה של Convertize תאפשר צמיחה עתידית
ירון מורגנשטרן מנכ"ל גלאסבוקס:" זוהי תקופה מרגשת עבור גלאסבוקס, מתחילת השנה התווספו כ-50 לקוחות חדשים לכ-300 לקוחות קיימים שאנחנו רק מרחיבים את הפעילות איתם. חציית ה-40 מיליון דולר בהכנסות שנתיות חוזרות (ARR) הינה משמעותית עבורנו, ומסמלת את יכולות הצמיחה של החברה לאחר ההנפקה".

תל אביב, ישראל, 12 באוקטובר 2021- גלאסבוקס (TASE: GLBX), ספקית מובילה של שירותים מבוססי תוכנה (SaaS) למטרת אנליזה של נתוני גלישה בערוצים דיגיטליים, מעדכנת על המשך צמיחה ביתרת ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR, Annual Recurring Revenues) לסוף הרבעון השלישי לשנת 2021 וחצתה את ה-40 מיליון דולר לעומת 37 מיליון דולר נכון לסוף הרבעון השני לשנת 2021. גידול של 31% לעומת יתרת ה-ARR של החברה לסוף הרבעון השלישי לשנת 2020 (על בסיס נתוני פרופורמה), החברה ממשיכה לצמוח משמעותית מאז ההנפקה ביוני 2021.

החברה נהנית מצמיחה חזקה, ומדווחת על עלייה של 186% בנטו ARR בתשעת החודשים הראשונים של 2021 לעומת התוספת נטו ל-ARR בתקופה המקבילה אשתקד על בסיס פרו פורמה.

ירון מורגנשטרן מנכ"ל גלאסבוקס אומר כי: " בנוסף לצמיחה אורגנית חזקה, אנו ממשיכים להשקיע בתחומים חדשים להרחבת המוצרים שלנו. בספטמבר הכרזנו על רכישת טכנולוגיית בדיקת A/B מ- Convertize המאפשרת לנו להרחיב את יכולותינו ולשפר את מהירות ואיכות פיתוח המוצרים הדיגיטליים, ולשפר את החוויה הכוללות עבור הלקוחות. לאחר שנים של פיתוח מוצרים ושירותים כעת יש לנו את היכולות להמשיך ולצמוח באופן משמעותי".

גלאסבוקס ממשיכה לצמוח לעבר היעד אותו הציבה במהלך הנפקתה לבורסה בתל אביב ולהגיע ל-ARR של כ-100 מיליון דולר בתוך 2-4 שנים ממועד התשקיף.


אודות גלאסבוקס

גלאסבוקס הוקמה בשנת 2010 והיא מספקת פתרונות בתחום האנליזה של נתוני גלישה בערוצים דיגיטליים, (אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל). החברה פיתחה פלטפורמה ייחודית, המנתחת נתוני גלישה לשם מקסום חוויית המשתמש, ייעול ושיפור השירות בערוץ הדיגיטלי.

החברה מספקת שירותים מבוססי תוכנה המשמשת לניטור פעולות משתמשים וניתוח מידע באמצעות טכנולוגיות של ביג דאטה ולמידת מכונה, וזאת דרך רכישת רישיון שימוש במערכת גלאסבוקס, ללמעלה מ- 350 לקוחותיה כיום, בהם תאגידי ענק מהגדולים בעולם בתחומי הבנקאות, ביטוח, טלקום, קמעונאות, טכנולוגיה ועוד.

החברה מעסיקה למעלה מ- 250 עובדים בישראל, באנגליה ובארה"ב ופועלת במעל ל- 20 מדינות ברחבי העולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il