TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סלברייט רוכשת את Digital Clues

ממשיכה לבסס את מעמדה המוביל כספקית מקצה לקצה של פלטפורמת Digital Intelligence לחקירות
רכישה כחול-לבן: סלברייט רוכשת את Digital Clues

הרכישה מוסיפה פתרון מודיעין ממקורות גלויים להיצע פתרונות ה- Digital Intelligence של החברה ומחזקת את המשך צמיחתה והרחבת פעילותה עם גופי אכיפת החוק

פתח תקוה, 11 באוקטובר, 2021 - סלברייט (Nasdaq: CLBT) המובילה בפתרונות Digital Intelligence (DI) למגזר הציבורי והפרטי, הודיעה היום על חתימת הסכם סופי לרכישת נכסיה של דיגיטל קלוז (Digital Clues) ספקית פתרונות מודיעין ממקורות גלויים ((open source intelligence. הרכישה מחזקת את סל הפתרונות של סלברייט , וכן את מעמדה של סלברייט כספק טכנולוגי מקצה לקצה של תהליך החקירה הדיגיטלית. הרכישה צפויה לסייע בהרחבת נתח השוק של החברה ביחידות מודיעין וחקירות של רשויות אכיפת חוק ברחבי העולם.
זמן הוא מרכיב קריטי בתחילתה של כל חקירה, בשל הצורך לאסוף מידע במהירות האפשרית. פתרונות המודיעין ממקורות גלויים של דיגיטל קלוז מתניעים את מאמצי החקירה ואיסוף המידע של גופי אכיפת חוק במצבים בהם המטרות טרם הוגדרו והמידע עליהן הוא מועט. בכך, הם מסייעים ללקוחות לאסוף ולחבר נתונים ממקורות דינמיים רבים לרבות הרשת הגלויה (surface web), העמוקה (דיפ ווב) והאפלה (דארק ווב).
Digital Clues מעסיקה למעלה מ-20 איש, בהם גרעין חזק של מומחי מחקר ופיתוח והנהלה עם עשרות שנות ניסיון בתחומי המודיעין והביג דאטה עבור גופי בטחון הציבור. הטכנולוגיה של Digital Clues זמינה הן כשירות בענן (SaaS) או כתוכנה באתר הלקוח. הפתרונות מאפשרים איסוף כמויות נתונים גדולות ממגוון מקורות תוך מינוף בינה מלאכותית כדי למצות תובנות רבות ערך לגבי חשודים, תוך העשרת הראיות הדיגיטליות במידע חשוב נוסף ממקורות פתוחים.
מנכ"ל סלברייט, יוסי כרמיל, אמר, "אנו שמחים להכריז על הרכישה, שהינה צעד חשוב במימוש חזונה של סלברייט לבנות פלטפורמת Digital Intelligence חקירתית מקיפה. יכולות מודיעין ממקורות גלויים מספקות לגופי אכיפת החוק כלים חיוניים לניצול מיטבי של שעות החקירה הראשונות. הצוות המצויין של Digital Clues בנה מוניטין איתן בתחום זה ואנו גאים לצרף אותם ל סלברייט."
יוסי אופק, מנכ"ל ויו"ר Digital Clues, בעל יותר מ-20 שנות ניסיון בביטחון פנים, יוביל את הפעילות בתחום המודיעין ממקורות גלויים בסלברייט. לדבריו: "הביקוש לפתרונות מודיעין בענן ובאתר הלקוח (on-prem) נובע מהצורך הגדל במערכות אוטומטיות המסייעות לגופי בטחון הציבור למיין את כמויות המידע העצומות הזמינות ברשת. אנו שותפים למחויבותה של סלברייט להאיץ את גלגלי הצדק, ונרגשים מההזדמנות לשלב את היכולות של Digital Clues בפלטפורמת ה-Digital Intelligence המובילה והמקיפה של סלברייט."
הרכישה צפויה להיסגר ברבעון הרביעי של 2021 בכפוף לתנאי סגירה המקובלים.
אודות סלברייט

החזון של סלברייט (Nasdaq: CLBT) הוא לסייע ללקוחותיה ברחבי העולם בהצלת חיי אדם והגנה עליהם, בהאצת גלגלי הצדק תוך שמירה על פרטיות המידע. סלברייט היא המובילה הגלובלית בשוק פתרונות ה-Digital Intelligence בסקטורים הציבורי והפרטי. החברה מאפשרת לארגונים להתמודד עם המורכבויות של חקירות דיגיטליות המאושרות ע"פ חוק, באמצעות ייעול של תהליכי החקירה. אלפי סוכנויות אכיפת החוק ותאגידים מובילים ביותר מ-140 מדינות משתמשים בפלטפורמת ה-Digital Intelligence של סלברייט, המשנה את הדרך בה לקוחות אוספים, בוחנים, מנתחים ומנהלים מידע ראייתי במסגרת חקירות המתנהלות ע"פ חוק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il