TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצה בהובלת אשטון קוצ'ר וגיא עוזרי תשתף פעולה עם חברת הבשר המתורבת המובילה מיטק


מיטק
אשטון קוצ'ר: "שיתוף הפעולה עם מיטק תואם את החזון שלנו לספק פתרונות ברי קיימא באמצעות בנייה ותמיכה בחברות, השקעה בחברות וקידום טכנולוגיות בתחומי קיימות שונים"
נס ציונה, ישראל, 07 באוקטובר 2021 – קבוצה בהובלת אשטון קוצ'ר וגיא עוזרי, יחד עם אפי אפשטיין, הודיעה היום כי היא תשתף פעולה עם מיטק (Nasdaq: MITC), חברה מובילה בתחום הבשר המתורבת, כדי לקדם את הצמיחה של מיטק באמצעות פיתוח ומסחור טכנולוגיות ייצור הבשר המתורבת של החברה.
מיטק מפתחת אלטרנטיבה ברת קיימא לחקלאות התעשייתית באמצעות פיתוח תהליכי ייצור בשר מתורבת, המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות של הדפסה ביולוגית תלת מימדית והנדסת רקמות. מיטק שואפת להיות מובילה עולמית בתחום הבשר המתורבת ממגוון מינים מין החי.
אשטון קוצ'ר אמר: "אנו שמחים לשתף פעולה עם מיטק ולסייע לה במסעה להפוך למובילת השוק בייצור בשר מתורבת. אנו נרגשים מהטכנולוגיות החדשניות של מיטק, שלדעתנו, ממצבות את החברה כמובילת הייצור התעשייתי של בשר מתורבת, אבן דרך הכרחית לייצור בר קיימא ונקי יותר של בשר. אנו מתכוונים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הנהלת מיטק כדי לסייע לחברה ליישם את האסטרטגיה שלה ולהשיג את מטרותיה והצלחה עולמית באמצעות מינוף המומחיות שלנו באסטרטגיות שיווק והקשרים שלנו. שיתוף הפעולה עם מיטק תואם את החזון שלנו לספק פתרונות ברי קיימא באמצעות בנייה ותמיכה בחברות, השקעה בחברות וקידום טכנולוגיות בתחומי קיימות שונים".
שרון פימה, מנכ״ל מיטק, אמר: "אנו נרגשים להודיע על שיתוף הפעולה האסטרטגי שלנו עם הקבוצה של אשטון קוצ'ר, המלאה בחזון ויזמות. שיתוף פעולה זה יעזור לקדם את מטרתנו להפוך למובילה העולמית בתעשיית הבשר המתורבת. אנו נמנף את מומחיות הקבוצה ויחסיהם עם שחקני מפתח בתעשייה בכדי לעזור לנו לקדם את המותג שלנו ואת אסטרטגיית ההגעה לשוק".
אודות מיטק:
מיטק הינה חברה בינלאומית בחזית מהפכת הבשר המתורבת, הרשומה בנאסד"ק תחת הסימול MITC. החברה החלה את פעילותה ב-2019 ומשרדיה הראשיים נמצאים בנס ציונה, ישראל, עם חברת בת באנטוורפן, בלגיה.
מיטק מפתחת מגוון טכנולוגיות ייצור מתקדמות לייצור מזון, ע"י גידול בשר מתורבת, אלטרנטיבי. טכנולוגיות אלה מתמקדות בייצור בקר, עוף וחזיר מבוססים תאי גזע, ושיפור מזון מן הצומח עם בשר אמיתי, תוך התמקדות מיוחדת בפיתוח מערכות הדפסה ביולוגיות המיועדות לייצור מוצרי בשר מובחרים ומורכבים.
מיטק מתכוונת לבסס את המודל העסקי שלה מול שותפים בתעשיית המזון, וכן למסחר ולשתף פעולה בגין שימוש בטכנולוגיות החברה כחלק מתוכניות עתידיות של ייצור, הפצה ומכירה של מוצרי בשר מתורבת.
לעוד מידע, בקרו באתר החברה: https://www.meatech3d.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il