TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פינרג׳י מציינת נקודה חשובה בדרך להתרחבות


פינרג׳י
פינרג'י השלימה בהצלחה את הפיילוט באיטליה עם ענקית ציוד הטלקום הגלובלית אריקסון
לדברי דיוויד מאייר, מנכ״ל פינרג׳י: ״אנחנו משלימים בהצלחה עוד פיילוט מאוד אסטרטגי עבורינו המצטרף להצלחות שרשמנו בחודשים האחרונים עם מפעילי תקשורת שונים. המערכת שלנו מוכיחה שוב את עצמה כטובה, יעילה וכנותנת פתרון בר קיימא במצבים קיצוניים וקריטיים.

בתום שלושה חודשי פיילוט מוצלחים, אנחנו שמחים להודיע כי השלב השני והאחרון של הפיילוט עם חברת הענק אריקסון בדרום איטליה, הושלם בהצלחה וכעת מירב המאמצים מושמים לקידום משא המתן להצטיידות ולמכירה של מערכות הגיבוי של פינרג׳י לחברת התקשורת האיטלקית עם שותפנו אריקסון.

במשך שלושת חודשי הפעילות מערכת הגיבוי סיפקה בהצלחה גיבוי לאתר של חברת התקשורת האיטלקית, כולל בטמפרטורות קיצון שנרשמו במהלך הקיץ האחרון. כאשר לאורך הפיילוט התרחשו מספר הפסקות חשמל, ביניהן הפסקת חשמל אחת ארוכה באורך של יותר כ-17 שעות.

אני גאה לומר כי גם בעיתות משבר המערכת סיפקה גיבוי מלא לאתר בכל הפסקות החשמל ואיפשרה ללקוח להתחבר למערכת הניטור והשליטה מרחוק ובכך הוכיחה את ייעילותה וחשיבותה לשימור תקשורת רציפה ללקוחותיה.
הפתרון שפיתחנו הוכח כיעיל ועמיד גם בתנאים קשים, ארוכים וקיצוניים באתרי תקשורת רבים בישראל ובעולם.״


ישראל, תל אביב, 6 לאוקטובר 2021 - חברת פינרג׳י (ת״א:פנרג) המפתחת טכנולוגיית מתכת-אוויר המאפשרת הפקת חשמל משילוב של חמצן מהאוויר החופשי עם מתכות (אלומיניום ואבץ), מדווחת כי השלב הראשון בפיילוט שהחל בחודש יוני עם חברת תקשורת מובילה באיטליה במסגרת ההסכם לשיתוף פעולה של החברה עם אריקסון הושלם בהצלחה.

במסגרת הפיילוט, מערכת הגיבוי שמייצרת החברה הותקנה באתר תקשורת פעיל בדרום איטליה. מערכת הגיבוי סיפקה גיבוי לאתר לאורך שלושה חודשים, כולל בטמפרטורות קיצון שנרשמו במהלך הקיץ האחרון. לאורך הפיילוט התרחשו מספר הפסקות חשמל, כולל הפסקת חשמל אחת ארוכה באורך של יותר כ-17 שעות, והמערכת סיפקה גיבוי מלא לאתר בכל הפסקות החשמל. לאורך כל תקופת הפיילוט, חברת התקשורת שבבעלותה האתר שבו בוצע הפיילוט, יכלה להתחבר למערכת הניטור ושליטה מרחוק ולפקח אחר מצב הגיבוי באתר.
החברה בדיעה כי הפיילוט מוכיח שלמערכת הגיבוי של החברה יכולת לספק מענה אף בתנאים קשים, ארוכים וקיצוניים.

אריקסון, הינה אחת מספקיות טכנולוגיות המידע והתקשורת הגדולות בעולם ומספקת ציוד ושירותי טכנולוגיה מתקדמים למגוון רחב של לקוחות טלקום. במסגרת ההסכם, הצדדים משתפים פעולה לקידום פריסות פיילוט של מערכות הגיבוי של החברה בקרב לקוחות הטלקום של אריקסון. הפיילוט באיטליה הינו הראשון שאריקסון מקדמת במסגרת שיתוף הפעולה ולאור סיומו המוצלח, החל משא ומתן מסחרי בין החברה, אריקסון וחברת התקשורת לטובת הצטיידות של חברת התקשורת במערכות גיבוי של פינרג'י.

בראייתה של החברה, הצלחת הפיילוט והמעבר למשא ומתן מסחרי מהווים אבן דרך חשובה בשיתוף הפעולה של החברה עם אריקסון אשר עשויה להוביל לפרויקטים דומים עם לקוחות אחרים של אריקסון. הפיילוט המתואר בדיווח זה וכן הדגמות ופיילוטים נוספים עם חברות בינלאומיות נוספות שמבצעת החברה הינם שלב ראשון לקידום מכירות מערכות הגיבוי שלה לשוק הגלובלי, וזאת בהתאם ליעדים והאסטרטגיה העסקית שלה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il