TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אברא הטמיעה מערכת מולטי קלאוד סיילספורס במכללת ליאן בהיקף של 100 אלף שקלים


אסף אלסידווי, חטיבת סיילספורס באברא. צילום ליבי קטן נאור
מערכת ה CRM מאפשרת שליטה מלאה על האופרציה, המכירות והשיווק והשירות ללקוחות
חברת אברא ABRA המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות מידע, הטמיעה במכללת ליאן מערכת מולטי קלאוד סיילספורס – מערכת CRM, לניהול המערך הכולל של המכללה כולל קשרי לקוחות, שיווק, מכירות ושירות. היקף הפרויקט כ 100 אלף שקלים.
מכללת ליאן היא מכללה מקצועית הנמצאת בשנים האחרונות בצמיחה מהירה. המכללה המקיימת קורסי הכשרה לקהל הרחב וקורסים לגמול השתלמות עבור עובדי מדינה, ומטפלת במאות סטודנטים ברבעון. כמו כן, המכללה מספקת פיתוח מקצועי לארגונים שונים עבור עובדי הארגון ומעניקה תעודות מטעם משרד החינוך ומשרד העבודה. לאחרונה הקימה מכללת ליאן מחלקת אונליין ומפתחת קורסים מקוונים, אשר עתידים להביא לצמיחה נוספת.

עד עכשיו השתמשה המכללה במערכת CRM מיושנת וכעת כחלק מתהליך של טרנספורמציה דיגיטלית שעוברת המכללה, הוטמעה מערכת סיילספורס, עם מגוון מודולים שיאפשרו לארגון לנהל את מערך המכירות, השיווק והשירות בצורה יעילה וחכמה יותר. הפרויקט כלל אינטגרציה למערכת הנהלת החשבונות ולאתר המכללה כך שכל תהליך הרישום – החל מרגע התעניינות הסטודנט, דרך הרישום ועד לשיבוץ בכיתה, נעשה באמצעות תהליך מעקב יעיל וחכם.

בנוסף, הוטמעה מערכת שיווק אוטומטית - Pardot של סיילספורס אשר מאפשרת למכללה לשפר תהליכים שיווקיים על מנת לעקוב אחר לקוחות פוטנציאליים ושיפור הקשר עם לקוחות קיימים.
המערכת מאפשרת למשתמשי הקצה (עובדי המכללה) לשפר את תהליכי המכירה ושימור הלקוחות וכן מאפשר למנהלי הארגון לקבל תמונה רחבה ממבט על – לבדוק ביצועים של אנשי מכירות ושירות, להעריך את מאמצי השיווק והפרסום בהיבטים של עלות מול תועלת ועוד...

אסף אלסידווי, חטיבת סיילספורס באברא: "מטרת הפרויקט הייתה לייצר פלטפורמה אחת שתשמש את מגוון המחלקות במכללת ליאן כדי לשפר ולהעצים את חווית הלקוח. חשיבות הפרויקט היא בראש ובראשונה היכולת שלנו להוביל את מכללת ליאן לתהליך של טרנספורמציה דיגיטלית מקצה לקצה, תוך מתן ייעוץ ושימוש ב-Best Practice של Salesforce: משלב אפיון ותכנון המערכת ועד לשלב ההטמעה וההדרכה שבה הנגשנו ופישטנו את המערכת לכלל עובדי הארגון, כך שהשימוש במערכת תהיה נוחה וקלה.. סייענו למכללה להבין מהם הדרישות העסקיות על מנת לייעל את התהליכים הקיימים כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר עבורה ולאפשר לארגון לצמוח תוך הגדלת הרווחים ושביעות רצון הלקוח. המערכת שאנחנו מציעים היא מתוך ראייה אסטרטגית הודות לעובדה שאברא הינה גוף גדול ומקצועי, המשלב בין ייעוץ ופיתוח ויישום פרויקטים".

ברקן לב-רן, מנהלת שיווק ופיתוח ארגוני במכללת ליאן: "המעבר לסיילספורס הייתה ההחלטה הכי חכמה שעשינו בשנה האחרונה. אברא עזרו לנו להתאים את המערכת לצרכים שלנו באופן המדויק ביותר ואין ספק שההשקעה השתלמה, גם מבחינת ייעול דרכי העבודה בתוך הארגון ושיפור התקשורת הפנים ארגונית, וגם ובעיקר מבחינת שיפור ודיוק התקשורת עם הלקוח".

אודות אברא
אברא מתמקדת ביצירת חברת טכנולוגיית מידע המתמחה ביישום מערכות בתחום ניהול המידע הארגוני ע"י שימוש בפתרונות חדשים ובטכנולוגיות חדשות. החברה השלימה עד כה רכישה של 7 חברות: אורנטק, אורנביט, פרודוור , P2C, הירולו, NeWay וענאגל. כל החברות שנרכשו הוטמעו באברא ומהוות כיום חטיבות פעילות בתחומי: פתרונות מיקרוסופט, Salesforce, ייעוץ ומימוש אסטרטגיה, ענן Azure, ופיתוח Web.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il