TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לוקהיד מרטין-סיקורסקי מסרה את מסוק ה-CH-53K הראשון מהייצור הסדרתי לכוחות המארינס


לוקהיד מרטין
בו יבצעו המארינס משימות אימון ותמיכה במשקלים כבדים, כהכנה לפריסה המבצעית הראשונה של מסוק ה-CH-53K ב-2024.
לוקהיד מרטין-סיקורסקי חגגה את מסירתו של מסוק ה-CH-53K הראשון מפס הייצור הסדרתי עבור המארינס. מסוק ה-CH-53K נבנה במפעלי החברה בקונטיקט, ארה"ב, ומביא עימו את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, שיאפשרו לשאת יותר כוחות ומטען למרחקים ארוכים. המסוק שנמסר יוצב בבסיס המארינס בג'קסונויל, צפון קרולינה, ובו יבצעו המארינס משימות אימון ותמיכה במשקלים כבדים, כהכנה לפריסה המבצעית הראשונה של מסוק ה-CH-53K ב-2024.
זהו מסוק ה-CH-53K הראשון מהייצור הסדרתי שנמסר ללקוח, כשהמסוק השני צפוי להימסר בתחילת 2022. המסוק שנמסר הוא חלק ממסגרת התוכנית של המארינס לרכש כולל של 200 מסוקי CH-53K. כיום, 33 מסוקים נחתמו לייצור – רובם נמצאים בשלבי ייצור שונים תחת החוזים שכבר נחתמו, ועוד תשעה נחתמו לאחרונה לייצור חלקים שתהליך הייצור שלהם ארוך (Long lead parts).
החל מאוקטובר 2020, לוקהיד מרטין-סיקורסקי מסרה ארבעה מסוקי CH-53K אשר נבנו כחלק מתוכנית הפיתוח הראשונית. יחידת ההערכה והניסויים המבצעיים של המארינס, VMX-1, החלה להפעיל את המסוקים בתצורות ומתארים שונים, בשילוב עם כוחות קרקעיים וצוותי אוויר וקרקע, כהכנה וביצוע שלב ההערכה והניסויים המבצעיים הראשוניים (IOT&E) אליו נכנסה תוכנית המסוק. היבט נוסף בתהליך ההערכה הוא תפעול המסוקים בסביבה ימית, בתנאי חול ואבק ובהרמת משקלים כבדים.
שישה מסוקים נמצאים כעת בשלבי ייצור מתקדמים, ועוד 36 נמצאים בשלבי ייצור התחלתיים יותר. לוקהיד מרטין-סיקורסקי ביצעה השקעות רבות בכח אדם ובהכשרתו, כלים ומכונות מתקדמות, בכדי להגדיל את מספר המסוקים שייוצרו לאורך השנים.
פול למו, נשיא סיקורסקי, אמר כי "מסוק ה-CH-53K הוא הוכחה למורשת הארוכה של סיקורסקי לבנייה של מסוקים בטוחים ואמינים, כבר כמעט 100 שנה. המסוקים נבנו בטכנולוגיות דיגיטליות, עם כלים מהמתקדמים בתחום, סימולציות ייצור וטכנולוגיית בדיקת לייזר בתלת מימד. המפעל לבניית המסוק הוא המודל בו נבנה את כל המסוקים העתידיים בלוקהיד מרטין-סיקורסקי".
"מסוק ה-CH-53K מביא עימו יכולות מתקדמות אשר מאפשרות למארינס להגיע לכל מקום בעולם אליו נדרשת המשימה להובלת משקלים כבדים ולוגיסטיקה לכוחות", ציין בטקס סגן מפקד לתעופה במארינס, לוטננט ג'נרל מארק ר. וייס. "המסוק הזה בטוח מאוד בזכות היכולות שלו לתמרן בתנאי ראות נמוכה ובכך יוכל לפרוס כוחות וציוד ביעילות ובמהירות".
מסוק ה-CH-53K תוכנן להיות אמין, ממוכשר, בעל שרידות גבוהה בשדה הקרב ועלויות תחזוקה נמוכות לאורך מחזורי החיים שלו וכן לטוס בתנאים קשים של ראות נמוכה, תנאי חום כבדים וגבהים גבוהים. המסוק טס למעלה מ-2200 שעות טיסה וסיים את מבחני הטיסה שנקבעו במהלך הגדרת פיתוח וייצור המסוק: הוא הרים משקל חיצוני של 36,000 ליברות למצב ריחוף ולמצבי טיסה שונים שבחנו את יכולות הטיסה והביצועים של המטוס וכן את חוזקו של המבנה לשאת את המשא. המשקל הכולל של המסוק בזמן הניסוי עמד על 91,000 ליברות –משקל ההמראה הכבד ביותר של מסוק שיוצר אי פעם על ידי סיקורסקי. עד כה, ביצע המסוק מגוון רחב של ניסויי נשיאת משאות, כשהמשקל הכבד ביותר עד לניסוי האחרון עמד על הרמת 27,000 ליברות, כולל הרכב הטקטי JLTV. המסוק יכול לשאת משקל חיצוני של 27,000 ליברות למרחק של 110 מיילים בתנאי מזג אוויר חם – פי שלושה מהיכולות של מסוקי ה-CH-53E הותיקים. מעטפות טיסה רחבות יותר הושגו בריחופים מסוגים שונים, טיסה ב-200 קשר, טיסה ב-18,500 רגל, פניות של 60 מעלות, המראות ונחיתות ממשטחי בעלי זווית של עד 12 מעלות, הטלת מטען חיצוני וניסויי ירי במקלעים.
אודות לוקהיד מרטין
לוקהיד מרטין היא חברה גלובאלית בתחום הביטחון והחלל, המעסיקה כ-114,000 איש ברחבי העולם ועוסקת בעיקר במחקר, תכנון, פיתוח, יצור, אינטגרציה ותחזוקה של מערכות, מוצרים, אמצעים ושירותים טכנולוגיים מתקדמים. ללוקהיד מרטין מערכת ענפה ורבת-שנים של שיתופי פעולה עם תעשיות ההיי-טק והתעשייה הביטחונית בישראל.
למידע נוסף על לוקהיד מרטין: www.lockheedmartin.com/israel


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il