TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת FOX בשותפות עם משקיעים וביניהם קבוצת קרסו מוטורס משלימה רכישה של 50% מחברת babyark


מייקי בן ארי סמנכל פיתוח עסקי וחדשנות. צילום: תומר יעקובסון
אשר פיתחה את כיסא הבטיחות לרכב לתינוקות ולילדים, הבטוח בעולם והיחיד המשלב טכנולוגיה צבאית
הבוקר (יום ד' 22.9.21) הודיעה קבוצת FOX על חתימת הסכם והשלמת העסקה לרכישה בדרך הקצאה של 50% מחברת babyark ביחד עם משקיעים נוספים וביניהם קבוצת קרסו. החברה מפתחת טכנולוגיה אשר תשנה את שוק כסאות הבטיחות לרכב לתינוקות וילדים- שוק שלא עבר שינוי מהותי מזה עשרות שנים.
חברת babyark המפתחת קו מוצרים של כסאות בטיחות לרכב על בסיס טכנולוגיה צבאית מוכחת לספיגת אנרגיה, הנתמכת בפטנטים רשומים תוך דגש על נוחות שימוש וקלות תפעול, זוכה להשקעה ולאמון של קבוצת FOX וקרסו מוטורס. הקבוצה השלימה עסקה ביחד עם משקיעים נוספים וביניהם קרסו מוטורס, להשקעה ב- babyark בסך של 6.43 מיליון דולר.
מועד ההשקה של הכיסא הראשון מתוכנן לרבעון הראשון של שנת 2022, כאשר מכירות יבוצעו ישירות לצרכנים (DTC), בתחילה בארה"ב ולאחר מכן בשאר העולם.
babyark פיתחה ליין מושבי בטיחות לילדים המספקים הגנה חסרת פשרות, תוך שימת דגש על נוחות המשתמש וקלות התפעול. הכיסא משולב בטכנולוגיה בהשראה ממנגנונים שבטבע (Biomimicking) ומוטמעים בו פיתוחים חדשניים המוגנים ביותר מ – 10 פטנטים.
שילוב טכנולוגיות חדשניות בכיסא התינוקות, מוביל להפחתה של עד פי 2.5 מעוצמת הפגיעה המועברת אל הילד בהשוואה למושבים המובילים הקיימים כיום. תפיסת הבטיחות של babyark היא הוליסטית ורחבה ומגנה על הילד בכל היבטי השימוש ולכן רואה חשיבות רבה בקלות היישום והחיווי על התקנה נכונה של הכיסא. הכיסא החכם מעניק להורים רוגע ובטחון עם מידע על הילד בעת הנסיעה וכאשר הגיע ליעדו (כולל התרעות המגנות בפני השארת הילד ברכב).
babyark נוסדה על-ידי אורן גור, ענן חסן ושי מינדל (המשמש כמנכ"ל החברה) כחלק מפעילות של Mobius Protection Systems, אשר הוקמה ב-2009 ומוכרת פתרונות סופגי אנרגיה לתחום הצבאי בישראל וברחבי העולם.
את העסקה עבור קבוצת FOX הובילה FOX LABS זרוע החדשנות של הקבוצה, אשר ממוקדת בפיתוח חדשנות והשקעות אסטרטגיות בעולמות הריטייל-טק.

מייקי בן ארי, סמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות ומנכ"ל FOX LABS: "אנחנו ממשיכים במסע לבחינת קונספטים ופתרונות חדשניים לעבר העידן הבא של הקמעונאות. היזמים של babyark מביאים בשורה אדירה בתחום כסאות הבטיחות לילדים, תחום שלא השתנה מהותית מזה עשרות שנים. אנו מאמינים שהחיבור שלנו עם babyark יכול לחולל מהפכה אמיתית בתחום".
שי מינדל, מייסד משותף ומנכ"ל babyark: "babyark מביאה לשוק מוצר חדשני אשר ישמש הורים וילדים ברחבי העולם, תוך שימת דגש על בטיחות חסרת פשרות וחווית שימוש פשוטה ונוחה. babyark גאה לחבור לקבוצת פוקס וקבוצת קרסו כשותפים אסטרטגיים אשר חולקים את חזון החברה ולהביא לשוק מוצר מהפכני אשר מטרתו לשנות את פני התעשיה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il