TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגה פרויקט נוסף לבוני התיכון


רן מלאך, קרדיט דויד סקורי
תקים במסגרת פינוי בינוי כ-1,300 דירות חדשות בגני תקווה, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט מסתכם בסך של כ-2.2 מיליארד שקל
חברת בוני התיכון, בניהולו של עמי פרץ, דיווחה הבוקר (ב') כי היא מקדמת פרויקט פינוי בינוי בגני תקווה בין הרחובות הרמה, הגליל והרי יהודה, במסגרתו החברה תפנה 18 בניינים ובהם 408 דירות ושטחי מסחר ובמקומם יבנו כ-1,300 דירות ב- 10בניינים בני 18-21 קומות, וכן שטחי מסחר ומבני ציבור. להערכת החברה, היקף ההכנסות הצפוי מפרויקט גני תקווה יסתכם בכ-2.2 מיליארד שקל.
זהו מגה פרויקט המתווסף לפרויקט ONO ONE הנמצא בסמיכות לפרויקט זה, במסגרתו בוני התיכון מקימה 1,077 דירות חדשות ב-9 בניינים בני 20 קומות בקריית אונו על ציר לוי אשכול וכ- 3,300 מ"ר שטחי מסחר. החברה צופה כי ההכנסות מפרויקט ONO ONE יסתכמו בכ-1.8 מיליארד שקל, וכי הרווח הגולמי שהיא תרשום מהפרויקט יסתכם בכ-250 מיליון שקל.
רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית: "התפיסה התכנונית מתייחסת ביתר שאת לפיתוח והתחדשות של מתחמים גדולים, ופחות של בניינים בודדים. חברת בוני התיכון פועלת על פי המדיניות הזו מזה זמן רב, ומובילה פרויקטים הכוללים הריסה של בניינים ותיקים ובנייה חדשה של מאות יחידות דיור, אשר משנות את פני השכונה והעיר ולא רק בניין בודד. אנו גאים להוביל מגה פרויקט נוסף במסגרת פינוי בינוי. מתחם בסדר גודל כזה, מאפשר עדכון וחידוש של כל המרחב העירוני בלב העיר. הוא מאפשר ארגון מחדש של שטחי הציבור, חידוש תשתיות עירוניות דוגמת מדרכות, גינון ותאורת רחוב, הפיכה של המרחב העירוני לנגיש ובטוח לכל, בד בבד עם פתרונות מגורים בטוחים, ראויים ונעימים למחייה".
בוני התיכון דיווחה לאחרונה על תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השני של שנת 2021, אשר שיקפו המשך צמיחה וגידול חד ברווח וסיכמה רבעון חזק נוסף. ההכנסות ברבעון השני של 2021 זינקו בכ-129% לכ-114.6 מיליון שקל, הרווח הנקי ברבעון טיפס לכ-14.1 מיליון שקל ומתחילת 2021 ועד סמוך למועד פרסום הדו"ח, מכרה החברה 131 דירות.
חברת בוני התיכון, בשליטת עמי פרץ המכהן כדירקטור וכמנכ"ל החברה, הוקמה בשנת 1985 ועוסקת בייזום, תכנון והקמת פרויקטים למגורים בפריסה ארצית בישראל. נכון להיום מקדמת החברה ייזום ושיווק של כ-2,300 יח"ד ב-8 פרויקטי נדל"ן למגורים בקריית אונו, מודיעין, אשקלון, גדרה, כרמי גת, באר יעקב, ירושלים ונתניה. וכן ייזום של כ-28 פרויקטי ההתחדשות העירונית ותמ"א 38-2 בהיקף של כ-14,000 יחידות דיור.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il