TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סונוביה מציינת הצלחה ביעילות נטרול וריאנט הדלתא של וירוס ה-SARS-Cov-2 ע״י הטכנולוגיה שפיתחה


שוקי הרשקוביץ-יור ומנכל סונוביה תמונה יחצ
מבדיקה של מעבדת Vismederi באיטליה הוכח כי הבדים שטופלו בטכנולוגיה שפיתחה סונוביה הינם יעילים ב-99.95% בנטרול וריאנט הדלתא
לדברי יגאל זייתון, מנכ״ל החברה, ״אני גאה להציג את תוצאות הבדיקה, שנעשתה במעבדת Vismederi באיטליה שהינה מעבדה אירופאית מוכרת ומובילה בתחום הבדיקות הויראליות, בעלת נגישות למוטציות של וירוס ה- SARS-Cov-2.

תוצאות הבדיקה נותנת גושפנקא לנתונים שפירסמנו בעבר אודות יעילות הטכנולוגיה של החברה, בשימושה על בדים, כנגד וירוס הקורונה.
התוצאות מאששות את היתרונות הרבים שבשימוש בטכנולוגיה ומציגות כי בסבירות גבוהה הבדים המטופלים יעילים כנגד כל וריאנט של וירוס הקורונה.
אנו נמשיך בפיתוח ומכירה של מוצרי קצה מבוססי טכנולוגיית החברה ללקוחות ברחבי העולם.

זוהי אבן דרך מהותית לחברה, שמשמעותה הוכחה נוספת לעליונות הטכנולוגיה שפיתחה החברה ויעילותה גם בפני וריאנט נוסף של וירוס הקורונה. ניתן לומר כי הטכנולוגיה שפיתחנו, אשר מוטמעת כיום במוצרי החברה, הינה מעל לכל ספק, יעילה בהפיכת הבדים לייחודיים אשר מנטרלים בקטריות ווירוסים, לרבות וירוס הקורונה, ולדוחי מים, זאת תוך הפחתת השימוש בכימיקלים מזהמים.

סונוביה מתקדמת במתווה מימוש ה Go-to-Market והמשך פיתוח הטכנולוגיה הייחודית שלה. אנו ממשיכים לפתח אפליקציות נוספות תוך שימוש בטכנולוגיית האולטרה-סאונד של החברה ולפעול ליצירת שיתופי פעולה עסקיים עם החברות המובילות בעולם בעולם ביישומי טקסטיל שונים- רכב, אופנה עילית, אופנת ספורט, טקסטיל מוסדי ועוד וצופים כי נחל בפיילוטים תעשייתים ברבעון הרביעי השנה."


ישראל, 12 לספטמבר 2021 (ת״א: סונו) חברת סונוביה, המתמחה בפיתוח ציפויים ייחודיים לטקסטיל בשימוש בטכנולוגיה אולטרסונית ירוקה, דיווחה היום, על קבלת תוצאות של בדיקות מעבדה להוכחות יעילות נטרול וריאנט הדלתא של וירוס ה- 2-Cov-SARS, תוצאות בדיקת המעבדה שביצעה החברה במעבדת Vismederi באיטליה, במסגרתה נבחנה בתנאי מעבדה מאשרות כי מעל לכל ספק כי הטכנולוגיה, פרי פיתוחה יעילה בנטרול כל סוגי הוריאנטים הידועים של וירוס ה-2-Cov-SARS

במסגרת בדיקת המעבדה, נספרה כמות הוירוסים מסוג הוריאנט על בד שטופל באמצעות הטכנולוגיה של החברה (פורמולציה על בסיס כסף). הבד הודבק בכמות וירוסים התחלתית וכמות הוירוסים נבדקה לאחר 30 דקות, 60 דקות ו-120 דקות. על פי הבדיקה, כמות הוירוסים מסוג הוריאנט על הבד שטופל פחתה עם הזמן עד לנטרול 99.95% מהוירוסים לאחר 120 דקות


תוצאות בדיקת המעבדה מחזקות את הנחת החברה ויועצה, פרופ׳ עמוס אדלר, ראש המעבדה למיקרוביולוגיה בבית החולים סוארסקי בתל-אביב, כי מנגנון נטרול וירוס ה SARS-Cov-2, בשימוש הטכנולוגיה של החברה, עשוי להיות יעיל בתנאי ניסוי זהים גם נגד וריאנטים אחרים של הוירוס הנ"ל.

יובהר, כי למועד הדיווח ביצעה החברה בדיקות מעבדה לבחינת יעילות נטרול הוירוס כאמור וטרם בוצעו על ידה ניסויים קליניים באותו עניין. כמו כן, יובהר, כי למועד הדיווח, לא ביצעה החברה בדיקות מעבדה לבדיקת יעילות הטכנולוגיה פרי פיתוחה בנטרול כל סוגי הוריאנטים הידועים של הוירוס SARS-Cov-2.


אודות סונוביה

סונוביה מתמחה בפיתוח טיפולים אולטרסוניים להקניית תכונות שונות לטקסטיל בצורה ברת קיימא, שעד כה הושגו על ידי שימוש בכימקלים מזהמים. החברה שואפת לבצע מהפכה בעולם הטקסטיל ולהפוך אותו לירוק יותר ובטוח יותר לשימוש.


הטכנולוגיה שפיתחה החברה עושה שימוש בגלי אולטרסאונד להטמעה פיזיקלית של חלקיקים בעלי תכונות שונות לטקסטיל, ללא שימוש בחומרים מזהמים כדוגמת דבקים כימיים, תוך חסכון בכמות הכימיקלים הנדרשים לצורך קבלת התכונה לעומת הנדרש כיום בשוק, וזאת תוך השגת יעילות עילאית (high-performance), עמידות לכביסות, והיתכנות כלכלית (cost-competitiveness).
לחברה חטיבת מחקר ופיתוח מתקדמת וחטיבת מכירות מוצרים שהוכיחה את האטרקטיביות של הטכנולוגיה ושל המותג בקרב צרכני הקצה ברחבי העולם, סונוביה מתעדת להרחיב את מרכולתה ומפתחת מוצרים נוספים לצורך ניצול פלטפורמת המכירות והגדלתן.
היישום הראשון של החברה הינה ציפוי אנטי בקטריאלי ואנטי ויראלי עמיד וידידותי לסביבה על גבי טקסטיל (99% יעילות נגד COVID19).
החברה מתמקדת בשלושה סקטורים עיקריים: עולם הרכב, עולם האופנה והשוק המוסדי (בתי חולים ובתי מלון ) ולה פיילוטים יחודיים עם יצרנית רכב אירופאית (OEM) מהגדולות בעולם אשר ממשיכים להתקיים במעבדות החברה, וכן עם תאגיד אופנה עילית אירופאי מהגדולים בעולם. מטרת הפיילוטים, אשר מבוצעים במעבדות החברה, הינה לבדוק את יכולתה של החברה לטפל בעזרת הטכנולוגיה הייחודית שלה בבדים שונים אשר מסופקים על ידי החברות עצמן ולהקנות להן תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי ויראליות תוך כדי הפחתה משמעותית של שימוש בכימיקלים מזהמים בעת תהליך הייצור והשימוש בבד.
השגת תוצאות משביעות רצון ברמת מעבדה, צפויה להוביל לביצוע פיילוטים ברמה תעשייתית באמצעות מכונת הפיילוט התעשייתית של החברה, וכן לאפשר את הטמעת הטכנולוגיה של החברה בשרשרת הייצור של החברות, תחת התקשרות חוזית ארוכת טווח במודל של מכירת מכונה ומתכלים.
היישום השני שהחברה פיתחה הינו טיפול ירוק להקניית תכונות חסינות מים עילאיות לבדים. שוק חסינות המים הינו שוק המוערך ב – 800 מיליון דולר בשנה במונחי מחיר מכירה של תרכובות כימיות להקניית התכונה, ואשר כיום עושה שימוש בחומרים מזהמים שהרגולציה שואפת להגביל את השימוש בהם. הפתרון שפיתחה סונוביה, מאפשר פיתוח בדים חסיני מים נטולי רכיבים מזהמים, כאלה שקיימים בבדים כיום. החברה אף פועלת בתחום זה ולאחרונה דיווחה כי התקשרה בהסכם פיתוח יישומים לחסינות מים עם חברה אירופאית מובילה בתחום

להערכת החברה, שוק הטיפולים האפליקטיבים לטיפול בטקסטיל, המוערך כיום בכ-15 מיליארד דולר בשנה, יחויב - מכוח רגולציה ומכוח דרישות השוק - לאמץ טכנולוגיות ירוקות. סונוביה עתידה להמשיך ולפתח אפליקציות נוספות כגון חסינות אש וצבע, והשאיפה היא לתפוס נתח שוק מהותי משוק הטיפולים האפליקטיביים לטקסטיל תחת מודל עסקי של מכירת מכונות ותרכובות כימיה ליצרני הטקסטיל.
סונוביה הוקמה ב-2013 ע"י שוקי הרשקוביץ, יזם בתחום הביומד, למטרת מסחור שני פטנטים מאוניברסיטת בר אילן, בתחום הציפויים האנטי-בקטריאליים על טקסטיל. החברה מעסיקה כיום 50 עובדים וצפויה להמשיך ולצמוח בדגש על מחקר ופיתוח, שיווק ומכירה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il