TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס נבחרה כשותפה מובילה בתחום פתרונות מציאות רבודה (AR)


מטריקס
על ידי PTC לשנת 2021
חברת PTC בחרה במטריקס כשותפה מובילה בתחום פתרונות מציאות רבודה (AR) במסגרת תחרות הפרסים Partner Network Awards לשנת 2021. פרס זה מכיר בתרומתה יוצאת הדופן של מטריקס בסיוע ללקוחות PTC להשיג את יעדי הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם.

חברת PTC מפתחת מגוון פלטפורמות ופתרונות בתחום ה-IoT והמציאות הרבודה. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בבלעדיות את מוצרי PTC בישראל ואחראית על שיווק, מכירה, הטמעה ומתן תמיכה של פתרונות החברה, ביניהם מוצרי IoT, AR, PLM, CAD ופועלת להרחבת מערך השותפים בישראל.

רשת השותפים של PTC מאפשרת לספקי טכנולוגיה, לספקי פתרונות ולמשלבי מערכות לחדש עם טכנולוגיות מובילות, לשתף פעולה עם שותפים ולקוחות שונים להפיק תועלת מההזדמנויות הטמונות בשוק ה- IoT. המתמודדים והזוכים נבחרו על סמך מדדים עסקיים המבוססים על ביצועים שנרשמו על ידי צוותי הפעילות והפיננסים השותפים של PTC, במשך שנה – בין מארס 2020 למארס 2021.

יריב ענבר, מנהל מערך חדשנות עסקית במטריקס מוצרי תוכנה, אמר: "אנחנו נרגשים מהמעמד ומברכים על הבחירה בנו כשותף מוביל בתחום החדשנות והמציאות הרבודה ועל שיתוף הפעולה ההדוק עם PTC לאורך כל השנה. מעבר לכך, שמחים על דירוג השוק הישראלי ברשימה, ואיתו מטריקס כמובילה בשוק החדשנות העולמית."
ג'ון גריי, סגן נשיא חטיבת השותפים של PTC אמר: "זהו כבוד גדול לברך את כל המועמדים והזוכים בפרס ה-Partner Network שלנו שהעבירו תוצאות מדהימות – עבור עצמם, עבור לקוחותיהם ועבור PTC כמובן. למרות הנסיבות המאתגרות, השותפים שלנו ב-PTC פעלו בנחישות כדי לספק ערך טרנספורמציה אמיתי ללקוחותינו".

יריב ענבר, מנהל מערך חדשנות עסקית במטריקס מוצרי תוכנה. צילום: ראובן קופיצ'ינסקי



אודות מטריקס מוצרי תוכנה
למעלה מ-30 שנה חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בבלעדיות בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות וחברות תוכנה ישראליות. בנוסף מספקת החטיבה שירותי שיווק, PRE/POST SALE, ניהול מוצר, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות של החברות הללו. פתרונות התוכנה שמספקת החטיבה פועלות במגוון רחב של תחומי פעילות ה-IT, ביניהם Data Platform, Big Data, Predictive Analytics, ITSM, AI, IoT, קוד פתוח, אבטחת מידע, שליטה ובקרה, ניטור חווית משתמש, אינטגרציה, גיבויים, תקשורת ועוד.
חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרויקטים משולבים, הדרכה והטמעה, הגשה למכרזים ומספקת סיוע מול היצרנים איתם עובדת החברה בחו"ל. כמו כן, לחטיבה רשת שותפי יישום ואינטגרציה מובילים אשר מתמחים, מיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים בהם היא פועלת. הידע, הותק והניסיון הרב של עובדי החטיבה, מאפשרים לה ללוות במשך שנים את הארגונים המובילים בכל מגזרי השוק – פיננסיים, ממשלה, גופי הביטחון, רפואה, תשתיות לאומיות, הייטק ועוד.
החטיבה נחשבת כיום למרכז הידע הגדול ביותר בארץ ובעל הניסיון הנרחב ביותר בכל הנוגע לפתרונות בינלאומיים בתחומי ה- ITהשונים. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מדורגת ראשונה בתחום בדירוג האנליסטים של STKI.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il