TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וואלה טורס בוחרת בתשתית ענן אורקל כדי לתמוך בהרחבת פעילותה הדיגיטלית


וואלה טורס
שיתוף הפעולה כולל העברת מערכות עסקיות קריטיות לדאטה סנטר של ענן אורקל בישראל
חברת התיירות המובילה וואלה טורס חתמה על חידוש חוזה הענן עם אורקל, על מנת לספק ללקוחותיה שירותי תיירות דיגיטליים ברמת ביצועים גבוהה ואמינה ביותר. החברה תמשיך להשתמש בתשתית ענן אורקל (OCI) כדי לתמוך בפיתוח שירותי תיירות מבוססי דאטה.

כל פעילותה של וואלה טורס נמצאת על ענן אורקל, לרבות אתר החברה, עבודת אנשי המכירות ומוקד שירות הלקוחות. וואלה טורס מספקת ללקוחותיה טיסות לכל יעדי הטיסה לחו"ל, ביטוחים, טיסות סדירות וצ'רטר, חבילות נופש וטיולים מאורגנים, ומסייעת ללקוחותיה בתכנון החופשה.
עד היום פעלה וואלה טורס על ענן אורקל במודל לפי צריכה (pay as you go) וכעת, עברה לחוזה ארוך טווח, בזכות הניסיון המוצלח שנצבר בשנתיים האחרונות עם תשתית ענן אורקל.

הענן מאפשר לוואלה טורס לתת שירות מהיר ללקוחות ולרכז עבורם הצעות ממנועי חיפוש שונים כמו Skyscanner, KAYAK. זאת, תוך מענה ל"פיקים" של עומסי עבודה, ויכולת לעבד את כמויות הדאטה שנוספו עם ההתממשקות לאותם מנועי חיפוש, שהקפיצו את כמות החיפושים בפלטפורמה למאות אלפי חיפושים ביום. עם תשתית ענן אורקל, וואלה טורס תקבל דיווחים בזמן אמת, יכולות אנליטיקה, ביצועים גבוהים ויכולת אחסון משופרת.

בין החלוצות לעבור לדאטה סנטר של אורקל

שיקול נוסף, ארוך טווח ומרכזי שהשפיע על וואלה טורס בחידוש חוזה הענן הוא האפשרות של החברה לעבור לאזור הענן הישראלי שמקימה בימים האלה אורקל בירושלים. בכך תהיה וואלה טורס בין הלקוחות החלוצים שיעברו לדאטה סנטר של אורקל בישראל עם פתיחתו הקרובה.

"השנה האחרונה היתה שנת מפנה עבורנו כחברת תיירות, עם האצה חסרת תקדים לטובת פעילות אונליין", אומר יוג'ין (יבגני) אטינגר, CTO, וואלה טורס, "גם בהמשך, כשעולם התיירות הולך ונפתח, אנו צופים שהדיגיטל יהיה מנוע הצמיחה המרכזי שלנו, לכן חשובים לנו מאוד ביצועי הענן, כמו גם אבטחה ומהירות כדי לספק ללקוחותינו את השירות הטוב והאמין ביותר. כלקוח ותיק של אורקל, אנו נהנים משירות איכותי ומסור של צוות אורקל ישראל וסומכים על הענן של אורקל כתשתית לפעילותנו הדיגיטלית.
המעבר לאזור הענן של אורקל בישראל יאפשר לנו להביא תועלות לחברה ולהיות קרובים ללקוחותינו כאן בארץ, וכמובן לספק להם שירות טוב, איכותי ומהיר יותר".

לדברי ערן פייגנבאום, מ"מ מנהל אורקל ישראל: " וואלה טורס מינפה את היכולות של ענן אורקל, אשר שירתו אותה גם בזמנים קריטיים בשנה האחרונה, כאשר הפעילות העסקית כולה נסמכה על שירותי דיגיטל. הרחבת השימוש בתשתית ענן אורקל תאפשר לוואלה טורס להמשיך וליהנות מביצועים מעולים במחיר תחרותי".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il