TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה בישראל ובעולם הוקמה זירת אימוני סייבר למגזר הפיננסי

ביוזמת בנק הפועלים, חברת החשמל וסייברג'ים.
אמש, 19.7.2021 נחנכה לראשונה בתל-אביב זירת אימוני סייבר ראשונה מסוגה למגזר הפיננסי. זירת האימונים החדשנית תציע יכולות מתקדמות תוך שילוב מערכות פיננסיות רבות להדמיית מצב האמת בארגון והכשרת המגזר הפיננסי להתמודדות מול איומי הסייבר המתפתחים.

חברת סייברג'ים, השותפה העסקית של חברת החשמל בהגנת סייבר ובנק הפועלים, חברו לשיתוף פעולה ייחודי מסוגו בעולם בהקמת זירת אימוני סייבר למגזר הפיננסי בתל אביב. שיתוף הפעולה בין החברות יאפשר מתן הכשרה רב שלבית לכלל עובדי הארגונים והחברות הפיננסיות, מרמת ההנהלה הבכירה דרך עובדי התשתיות ואבטחת המידע ועד לעובדים שאבטחת מידע היא לא תחום עיסוקם. כדי לדמות מצב אמת, הזירה תשלב בתוכה מכשירים אוטומטיים למשיכת מזומנים, חדר עסקאות, אפליקציות, מערכת SWIFT ועוד.

לצד זירת האימונים המתקדמת תקים סייברג'ים מרכז מחקר ומצוינות בתחום הסייבר בעולם הפיננסי המביא לידי ביטוי את המחקר ומנגיש את המידע לכלל המגזר הפיננסי בארץ ובעולם. המיזם החדש מהווה, כאמור, פיתוח עסקי עולמי משותף על בסיס הידע והיכולות של סייברג'ים ובנק הפועלים בסקטור הפיננסים.

סייברג'ים הינה מובילה עולמית בפתרונות אימון והכשרת סייבר, המנוהלת מישראל. שיתוף הפעולה נועד לפתח מרכז מצוינות, ידע וטכנולוגיה בתחום אימוני הסייבר לגופים בנקאיים ופיננסיים בישראל ובעולם.

בזכות שיתוף הפעולה העסקי המוצלח בן שמונה השנים בין חברת סייברג׳ים וחברת החשמל הישראלית, מן הארגונים המאוימים והמותקפים ביותר בעולם, נבנתה רשת הזירות של החברה בעולם. השותפות החדשה עם בנק הפועלים ממוקדת בבניית מצוינות דומה לתשתיות השוק הפיננסי. שיתוף הפעולה אפשר הקמת זירה פיננסית ראשונה בישראל עם תכנית התרחבות לזירות נוספות בבירות פיננסיות בעולם.

זירת האימונים החדשה תרחיב את הפריסה העולמית הנוכחית של חברת סייברג׳ים, הכוללת 10 מתקני אימון בערים כמו ניו-יורק, מלבורן, אמסטרדם וטוקיו. זירות האימונים של סייברג׳ים עושות שימוש בטכנולוגיות ממוקדות לאימון יכולות והכשרה של בעלי תפקידים שונים בחברה ומאפשרות חוויה ייחודית, בה האקרים מריצים התקפות סייבר מורכבות על מערכות-תשתית המדמות את הסביבה המבצעית של הלקוח. האימונים החיים הוכרו כאמצעי היעיל והארוך הטווח ביותר להקניית מיומנות ומודעות לעובדים וצוותים מקצועיים בארגונים בתעשיות בסיכון סייבר גבוה.

יפתח רון-טל, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל: זירה זו היא נדבך נוסף בשותפות של הגופים האסטרטגיים בהתמודדות שלנו עם אתגרי הסייבר המהווים הזדמנות לשותפות אמת.

אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה בין החברות יתרום משמעותית ליכולות הגנת הסייבר שלהן ולחוסן הלאומי של מדינת ישראל ויספק קרקע פורייה לשיתופי פעולה נוספים גם בעתיד".

עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל: "אני מברך על שתוף הפעולה האסטרטגי. הניסיון המצטבר בחברת החשמל בתחום ההגנה על תשתיות קריטיות, מהווה תפיסה חדשנית של ניהול, פוטנציאל לשיתוף ולימוד, לחברות תשתית ולארגונים, בד בבד למערכות פיננסיות בארץ ובעולם. הידע שהצטבר בחברה הינו נכס אשר יכול למנף פעילות עסקית בהיקפים גדולים. מדובר במרחב הלחימה העכשווי והעתידי המשמעותי ביותר".

אופיר חסון, מנכ״ל סייברג׳ים: ״שיתוף הפעולה בין החברות מעצים את הידע והמצוינות של בנק הפועלים וסייברג׳ים, ויאפשר להציע בפעם הראשונה פלטפורמת אימון וידע סייבר שנתפרה במיוחד לצרכים של המגזר הפיננסי, שיתוף הפעולה ירחיב את היכולות המוכחות הקיימות שלנו להציע פתרונות רלוונטיים לארגונים פיננסיים בארץ ובעולם״.

גולן שרמן, משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה: "שיתוף הפעולה בין בנק הפועלים לחברת סייברג'ים הינו נדבך נוסף במגמה ההולכת וגדלה של שיתופי פעולה רבים שמוביל הבנק עם חברות פינטק, במסגרת במהלך רחב של השקעה שלנו בפינטקים. אנו גאים להשקיע במיזם הייחודי ובכך לאפשר את קפיצת המדרגה בתחום הסייבר במערכת הפיננסית".

בתמונה מימין לשמאל: יגאל אונא, ראש מערך הסייבר הלאומי, אלוף במיל. יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל, אופיר חסון, מנכ"ל סייברג'ים, דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים, עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל, גולן שרמן, משנה למנכ"ל בנק הפועלים
צלם: דדי אליאס


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il