TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

IDE טכנולוגיות מים משיקה את מתקן הטיהור הראשון BWRO בישראל


IDE טכנולוגיות מים
IDE תתכנן, תקים ותתפעל את מתקן הטיהור היחודי "אפיקי מים", הראשון מסוגו בישראל
קדימה, 6 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE):

IDE טכנולוגיות מים, מובילה עולמית בפתרונות לטיהור מים, משיקה את הפרויקט עם "תאגיד מעיינות העמקים", והוא כולל תכנון, בנייה ותפעול (DBO) של מתקן אפיקי מים בישראל. IDE תפעיל את המתקן במשך מספר שנים עם אופציה להארכה, ותספק כ-280 מ"ק/ש (2,000,000 מ"ק בשנה) של מים איכותיים לחקלאות ולשימוש התעשיה באזור גלבוע, בנוסף לכ-70 מ"ק/ש של תמיסה מלחית שתשמש לבריכות גידול דגים.
מתקן אפיקי מים יהיה הראשון מסוגו למפעל למחזור מים מליחים ומים מפני השטח בישראל, ומיועד לשימוש חוזר במים המזוהמים של נהר הירדן הדרומי, באמצעות הטכנולוגיות החדשניות של IDE. בשנים האחרונות הפך נהר הירדן הדרומי לניזון בעיקר ממים מליחים ממעיינות סביב הכנרת ושפכים ממקורות שונים – עובדה ההופכת את מימיו ללא שמישים לחקלאות. התהליך המתקדם של IDE כולל תהליך טרום-טיהור נרחב, על מנת להתגבר על תנודות משמעותיות בריכוז האצות והחומר האורגני במי ההזנה, ישום קרישה ומשקעים, סינון חול, סינון מיקרוני, אולטרה-סינון והתפלה. תהליך ההתפלה פועל ביכולת השמשה של 80%. כך מובטח תפעול רציף, והמתקן יכול להגדיל את אספקת המים המתוקים תוך תרומה למשק המים ולפיתוח האזורי של ישראל.
"לנהר הירדן חשיבות עצומה והוא אחד הנהרות המוכרים ביותר בעולם. עם זאת, במשך שנים רבות, הנהר סובל מזיהום, יצירת מליחות גבוהה, והשפכים אינם יכולים לשמש להשקיה", אמר רן בן נון, מנכ"ל אפיקי מים. "הודות לנחישות של IDE והצוות המעורב בפרויקט, אספקת המים החקלאיים שלנו תיהנה כעת ממים מותפלים איכותיים נוספים המוזנים למערכת".
"מתקן אפיקי מים משתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר של IDE, מספק את המים האיכותיים ביותר היכן שהם נחוצים ביותר, ותומך בתעשיה ובחקלאות", אמר נתנאל לוזון, מנהל תפעול ואחזקה ב- IDE טכנולוגיות מים. IDE נרגשת להוביל פרויקט זה, והוכיחה כי המתקן עומד בכל הדרישות מבחינת איכות המוצר וצריכת האנרגיה".
בנוסף, המים המופקים ממתקן זה יסייעו לפרויקט האגירה השאובה בגלבוע, ויפצו על אובדן מאידוי מהמאגרים בעקבות שימוש בשתי טורבינות הידרואלקטריות.
למידע נוסף על פתרונות המים המקיפים של IDE טכנולוגיות מים, בקרו ב- www.ide-tech.com.
אודות IDE טכנולוגיות מים
IDE, מובילה עולמית באספקה של פתרונות התפלה וטיהור מים, מתמחה בפיתוח, הנדסה, הקמה ותפעול של כמה ממתקני ההתפלה והממברנות התרמיים הגדולים והמתקדמים בעולם, ומתקני טיהור מים תעשייתיים. IDE משתפת פעולה עם מגוון רחב של לקוחות – עיריות, נפט וגז, כרייה, בתי זיקוק ותחנות כוח – בכל היבטי פרויקטי המים, ומספקת כ-3 מיליון מ"ק/יום מים איכותיים ברחבי העולם.
למידע נוסף, בקרו www.ide-tech.com.

ראו כאן את ההודעה במקור בשפה האנגלית באתר businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20210603005051/en/


מקור: IDE Water Technologies

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il