TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיוה מתרחבת לשווקי החלל והביטחון: רוכשת את Intrinsix האמריקאית תמורת 33 מיליון דולר


סיוה CEVA
בנוסף, הרכישה תאפשר לסיוה להציע מערכי שבבים בעלות נמוכה למוצרי IoT

(הרצליה, 10 במאי 2021) ספקית טכנולוגיות הקישוריות האלחוטית והחישה החכמה סיוה (נאסד"ק: CEVA), הודיעה היום על רכישת Intrinsix Corp האמריקאית, המתמחה בתכנון שבבים לשוק החלל והתעופה ולשוק הביטחוני – תמורת 33 מיליון דולר במזומן. העסקה צפויה להיסגר במהלך הרבעון השני של השנה.
שילוב מגוון יכולות תכנון השבבים וטכנולוגיות הקנין הרוחני של Intrinsix יאפשר לסיוה להרחיב את סל מוצריה ולהציע מערכי שבבים בעלות נמוכה ליצרנים המעוניינים לפתח בעצמם שבבים לשווקים כמו תשתיות דור 5, הרכב, החלל והתעופה, הביטחון, מכשור רפואי, רובוטיקה ויישומי IoT תעשייתיים.
Intrinsix הוקמה לפני 35 שנה, ומספקת שירותי תכנון לשבבים מורכבים בטכנולוגיות RF, mixed signal, דיגיטל, תוכנה, מעבדי אבטחת מידע וכן מערכי שבבים - בעיקר לשווקי החלל, התעופה והביטחון. במונחי הוצאה לשבבים, צפויים שווקים אלה להגיע לכ-6 מיליארד דולר ב-2022.
בין הלקוחות: IBM ולוקהיד מרטין
עד היום תכננה Intrinsix יותר מ-1,500 שבבים ששולבו במגוון מערכות ומוצרים, ועם לקוחותיה נמנות בין השאר אינטל, IBM, Leidos, ולוקהיד מרטין. כמו-כן, החברה מעורבת בפיתוח מערכי שבבים ומעבדי אבטחת מידע לפרויקטים של DARPA, הסוכנות למחקרי ביטחון מתקדמים הפועלת תחת משרד ההגנה האמריקאי.
מנכ"ל סיוה, גדעון ורטהייזר, אמר: "רכישת Intrinsix תספק לנו מקורות צמיחה חדשים ותגדיל את שווקי היעד שלנו. נוכל להציע ללקוחותינו סל מוצרים רחב ומלא שיכלול יכולות RF, mixed signal, אבטחת מידע ועוד. בנוסף, ניסיונה של Intrinsix בפיתוח מעבדי אבטחת מידע ומערכי שבבים ללקוחותיה ולפרויקטים של DARPA צפוי להרחיב את נוכחותנו בשוק זה ולהגדיל את הכנסותינו".
מנכ"ל Intrinsix, ג'ים גובס, הוסיף: "זוהי תקופה מרגשת לתעשיית השבבים, בה יצרניות עוברות לפיתוח עצמי של שבבים באמצעות טכנולוגיות קנין רוחני, תוך ניסיון להבליט את היתרון התחרותי. אנו שמחים לאחד את פתרונות הפיתוח שלנו עם טכנולוגיות הקישוריות האלחוטיות והחישה החכמה של סיוה, חברה הנמצאת בחזית עולם הקניין הרוחני. שילוב זה יוצר חברה חזקה עם סל טכנולוגיות ויכולות מתקדמות של תכנון שבבים, העונים על הצורך האסטרטגי של יצרניות בפיתוח עצמי מהיר של שבבים".
שיחת ועידה
הנהלת סיוה תמסור פרטים נוספים הנוגעים לעסקה במסגרת שיחת הוועידה שתקיים היום בשעה 15:30 שעון ישראל, בעקבות פרסום תוצאותיה הכספיות. ניתן יהיה להשתתף בשיחת הוועידה בטלפון שמספרו+1-412-317-6365 (קוד כניסה: CEVA), ובטלפון שמספרו 1-844-435-0316 עבור משתתפים מארה"ב.

ניתן יהיה להאזין בשידור ישיר לשיחת הוועידה גם באמצעות הלינק https://www.webcaster4.com/Webcast/Page/984/40760. שידור חוזר של השיחה יהיה זמין עד ל-17 במאי, בטלפון שמספרו+1-877-344-7529 או+1-412-317-0088 (קוד כניסה: 10154502), וכן באתר החברה www.ceva-dsp.com.
למידע נוסף על Intrinsix: https://www.intrinsix.com/

סיוה (CEVA)
סיוה מספקת טכנולוגיות קישוריות אלחוטיות וחישה חכמה לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, הרובוטיקה וה-IoT. מוצרי החברה כוללים מעבדי אותות דיגיטליים בתחום התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4 ו-5), ובתחום הראייה הממוחשבת למצלמות; מעבדי בינה מלאכותית; תוכנות להיתוך חיישנים, עיבוד תמונה ויישומי מציאות רבודה ומדומה; מעבדי אודיו, קול ודיבור ליישומי הפעלה קוליים; וטכנולוגיות לקישוריות Wi-Fi ובלוטות'.
הטכנולוגיות של סיוה משולבות במכשירים של יצרנים ומותגים מובילים, לצד יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.
המודעות הסביבתית והחברתית מהווה חלק מהקוד האתי של סיוה, הן כמעסיקה והן בפעילותה העסקית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il