TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבנק הבינלאומי משיק ללקוחותיו את Apple Pay


הבנק הבינלאומי
דרך בטוחה יותר, מאובטחת יותר ופרטית לשלם באמצעות האייפון ושעוני אפל
הבנק הבינלאומי, אחד מהבנקים המובילים בישראל, משיק היום ללקוחותיו את Apple Pay, דרך בטוחה יותר, מאובטחת, ופרטית יותר שמסייעת ללקוחותיו להימנע ממסירת כרטיס האשראי שלהם לאדם אחר, ממגע פיסי או משימוש במזומנים – באמצעות התשלום באייפון.

השימוש בשירות קל ופשוט, לקוחות מצמידים את האייפון או את שעוני אפל למסוף תשלומים כדי לבצע תשלום ללא מגע. כל רכישה באמצעות Apple Pay מאובטחת על ידי אימות באמצעות זיהוי פנים, מזהה מגע, קוד גישה למכשיר, או באמצעות קוד אבטחה דינמי ייחודי. ניתן לשלם באמצעות Apple Pay ברשתות המזון, חנויות קמעונאיות, רשתות הפארם, מסעדות ובמקומות רבים נוספים.

השקת Apple Pay ללקוחות הבינלאומי תאפשר לבעלי מכשירי האייפון שימוש בארנק דיגיטלי מתקדם בו יוכלו להטעין ל Apple Pay כרטיסי האשראי ממבחר המותגים, ישירות מאפליקציית הבנק, בתהליך פשוט, קצר ומאובטח, וכך לחסוך את הצורך להקליד או לסרוק את מספר כרטיס האשראי.

עם השקת Apple Pay אמר רון גריסרו- סמנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית בבינלאומי כי: ״ השקת Apple Pay היא עוד מהלך חדשני בשורה של מהלכים מתקדמים שמציע ובהם תומך הבנק הבינלאומי עבור לקוחותיו. השרות משתלב באופן אינטגרלי באפליקציית הבנק, ומאפשר ללקוחות להעלות את כרטיס האשראי בצורה בטוחה, מאובטחת ומהירה ל Apple Wallet. יכולות דיגיטליות מתקדמות אלה מאפשרות להעניק ללקוחותינו שירותי בנקאות נוחים ויעילים שחשובים במיוחד בתקופה זו ״.

לקוחות הבנק יכולים להשתמש ב- Apple Pay במכשירי האייפד, אייפון וב- Mac כדי לבצע רכישות מהירות ונוחות יותר באפליקציה או באינטרנט מבלי שיצטרכו ליצור חשבונות או להקליד שוב ושוב פרטי משלוח ותשלום. בנוסף, באמצעות Apple Pay קל יותר לשלם ברכישות באינטרנט, על משלוחי מזון ועוד. Apple Pay יכול לשמש גם לביצוע תשלומים באפליקציות בשעון של אפל.

אבטחה ופרטיות הם בלב ליבה שלApple Pay . כאשר לקוחות משתמשים בכרטיס אשראי או חיוב באמצעותApple Pay , מספרי הכרטיסים אינם נשמרים לא במכשיר הנייד ולא בשרתי Apple במקום זאת מוקצה מספר מזהה ייחודי, שמוצפן ומאוחסן בצורה מאובטחת בהתאם לתקנים מחמירים.

לאחר הגדרת האפליקציה והוספת הכרטיס ל- אייפד, שעון אפל, אייפון ול- Mac , לקוחות הבנק יכולים להתחיל לשלם ב- Apple Pay במכשיר. בעת תשלום ב Apple Payלקוחות ימשיכו לקבל את כל ההטבות להם הם זכאים בכרטיסי האשראי של הבנק הבינלאומי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il