TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיטק מדווחת על תוצאותיה הכספיות לשנת 2020


מיטק
מסכמת 6 חודשים של אבני דרך בייצור בשר מתורבת עם רכישה מהותית, רישום למסחר בארה"ב וגיוס בהיקף של 28 מיליון דולר
דגשים
החברה מתמקדת בשני נתיבי פיתוח, האחד הוא ייצור בקנה מידה תעשייתי של בשר מתורבת מזני חיות שונים, כגון בקר ועוף, והשני הוא פיתוח של יכולת הדפסה תלת ממדית לצורך ייצור של מוצרי פרמיום מתורבתים
החלה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב בינואר 2020 ובנאסד"ק במרץ 2021: החברה הציבורית הראשונה בעולם אשר עוסקת בבשר מתורבת, ומפתחת טכנולוגיות למזון בר קיימא ואתי
באוגוסט 2020, הצלחה בפרויקט 'קרפצ'יו' – הדפסת ראשונה של שכבה דקה של תאי שריר ושומן מתורבתים ממקור של בקר
בנובמבר 2020 הדפיסה בהצלחה שומן בקר מתורבת בגובה של 10 מ"מ אשר גודל ופותח מתאי גזע
השלימה את רכישת Peace of Meat BV (POM), חלוצה בלגית בפיתוח טכנולוגיות לייצור עוף מתורבת בפברואר 2021
בינואר 2021 החלה בגידול תאי גזע של עוף במכלי ביוריאקטור כחלק מתהליך הרחבת היקף הייצור.
מצבת המזומנים לסוף שנת 2020 הינה 13.5 מיליון דולר (8.5 מיליון דולר על בסיס פרו-פורמה לאחר רכישת POM) עם גיוס של 28 מיליון דולר נוספים אשר גויסו כחלק מהרישום למסחר בנאסד"ק ומביאים את מצבת המזומנים הנוכחית ל-33.5 מיליון דולר
נס ציונה, ישראל, 22 באפריל 2021 – מיטק 3 די בע"מ (בורסת ת"א ובורסת נאסד"ק: מיטק, MITC), חברת טכנולוגיה המפתחת יכולות לייצור בשר מתורבת, בשילוב עם טכנולוגיית הדפסת תלת המימד מוגנת הפטנט שלה והליכים ביוטכנולוגיים, אשר תאפשר ייצור מותאם אישי של מגוון מוצרים מבשר אמיתי ללא שחיטת בעלי חיים, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2020 ומספקת עדכון עסקי.
תגובת ההנהלה
שרון פימה, מנכ"ל מיטק מסר: "אנו מרוצים מהביצועים שלנו לאורך שנת 2020. אני רוצה להודות לצוות ההנהלה ולעובדים הנהדרים שלנו שעבדו ללא הפסק בכדי להבטיח את המשך הצמיחה שלנו בשנה מאתגרת. העולם מחפש שיטות חקלאיות ברות-קיימא יותר, ואנו מאמינים כי בשרים מתורבתים אשר יוצרו ללא שחיטת בעלי חיים יכולים להיות התקדמות משמעותית לקראת מטרה זו עד לכדי מהפיכה חקלאית. חברת מיטק היא החברה הציבורית הראשונה בעולם העוסקת בבשר מתורבת וכעת היא רשומה גם בנאסד"ק. בנוסף השלמנו את הרכישה הסינרגטית של Peace of Meat, חברה בלגית המפתחת טכנולוגיות הקשורות בעוף מתורבת, המגדילה משמעותית את השווקים אליהם אנו פונים וצפויה לספק נקודת כניסה מוקדמת לתעשיית הבשר המתורבת המתפתחת."
מר פימה סיכם: "עם הטכנולוגיה שאנו יוצרים, אנו מצפים לראות בשר אמיתי שגדל בתנאים נקיים ומבוקרים בתוך חודשים ספורים, בהשוואה לייצור בשר במשך שנים בחוות גידול. בנוסף לפוטנציאל לייצור בר קיימא יותר, בשר מתורבת יהיה ניתן לייצור בכל מקום על פני כדור הארץ, וישנה את שרשרת האספקה. החודשים האחרונים מהווים מומנטום משמעותי עבור מיטק, ואנו מאוד נרגשים מהיוזמות האסטרטגיות אותן אנו מקדמים. אנו מצפים להמשיך ולבנות את מיטק ולבסס עצמנו כמובילים הגלובליים וכמרכז חדשנות בתעשיית הבשר המתורבת."
דגשים פיננסים:
כחברה בשלבי פיתוח מוקדמים, מיטק אינה מייצרת הכנסות בשלב זה ואיננה צפויה לייצר הכנסות כלשהן מפעילותה בעתיד הקרוב ובזמן בו היא מפתחת את מוצריה.
הוצאות המחקר והפיתוח לשבת 2020 הסתכמו ב-2.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-0.2 מיליון דולר בשנת 2019, האצה משמעותית ביכולות המחקר והפיתוח של מיטק.
סך הוצאות התפעול בשנת 2020 הסתכמו ב-18.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-0.4 מיליון דולר ב-2019.
הוצאות רישום למסחר אשר אינן השפיעו על תזרים המזומנים של שנת 2020 בהיקף של 10.2 מיליון דולר הקשורות למיזוג ההופכי לשלד הבורסאי בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
ההפסד הנקי לשנת 2020 הסתכם ב-18.5 מיליון דולר, או 30 סנט למנייה רגילה, בהשוואה ל-0.4 מיליון דולר, או 2 סנט למנייה רגילה בשנת 2019. הגידול נובע בעיקר מהוצאות רישום למסחר והגדלת ההוצאות התפעוליות אשר אפשרו למיטק להרחיב את טכנולוגיית פיתוח הבשר המתורבת שלה.
יתרת המזומנים ושווי המזומנים לסוף שנת 2020 עלתה ל-13.5 מיליון דולר בהשוואה ל-1.2 מיליון דולר בסוף שנת 2019.
סך הנכסים גדל ל-17.4 מיליון דולר בסוף שנת 2020 ביחס ל-1.9 מיליון דולר בסוף שנת 2019.
דגשים עסקיים:
מיטק מחוייבת לפיתוח בשרים מתורבתים שנראים, מרגישים, טועמים ומריחים כמו בשר המגודל בחווה, ואינם דורשים שחיטה של בעלי חיים כדי לייצר אותם. במקום זאת, מיטק מפתחת תהליך ביו-טכני שבו תאי גזע מבעלי חיים, כמו פרות ותרנגולות, נקצרים ומעובדים בביוריאקטורים, כדי להפוך אותם למוצרים מתקדמים כמו סטייקים ומוצרי בשר אמיתיים אחרים, תוך שימוש בטכנולוגיית הדפסה ביולוגית תלת ממדית. מיטק מחוייבת לייצור בשר מתורבת בר-קיימא, מכיוון שתהליך ייצור זה עשוי להציע יתרונות רבים ליצרנים, הן עסקיים והן לשרשרת האספקה, כמו גם הפוטנציאל להפחתת פליטת גזי חממה והפחתת השימוש במשאבי טבע, וכמובן להיות נקייה יותר ובריאה יותר ממוצרי בשר מסורתיים.
תחזית להמשך:
כניסה לשוק: כחלק מתוכנית המכירות והכניסה לשוק, מיטק מתכוונת להיכנס לשוק תחילה עם מוצרים היברידיים אשר כוללים מרכיבים מן הצומח וכן בשר מתורבת, כקו חדש של מוצרים ברי-קיימא. מיטק מעריכה כי כבר בשנת 2022 יוצב מפעל פיילוט ראשון אשר יציג יכולות ייצור מתקדמות של שומן עוף מתורבת וייקח חלק בייצור המוצר ההיברידי הראשון שצפוי להיכנס לשוק.
המשך פיתוח טכנולוגי: מיטק מתמקדת כרגע בשני נתיבי פיתוח. האחד הוא ייצור בקנה מידה תעשייתי של בשר מתורבת מזני חיות שונים, כגון בקר ועוף, והשני הינו פיתוח של יכולת הדפסה תלת מימדית, לצורך ייצור של מוצרי פרמיום מתורבתים.
אסטרטגיית המשך: כשם שעשתה בשנת 2020, מיטק מתכוונת להמשיך ולהרחיב את יכולותיה הטכנולוגיות בעולם ע"י אסטרטגיית רכישות. לצורך כך, החברה תבחן כיווני פיתוח של חלבונים מתורבתים שונים, כגון בשר דגים מתורבת. המטרה הינה להציע מגוון רחב של מוצרים בתעשייה ההולכת וגדלה, וכן להיות חברה מובילה בעולם בתחום הבשר המתורבת.
28 מיליון דולר מהרישום לנאסד"ק
בנוסף למספר סבבי גיוס בשנת 2020 בהיקף כולל של 15 מיליון דולר, מיטק גייסה 28 מיליון דולר בהנפקה ציבורית של ADS בנאסד"ק במרץ 2021. מיטק היא חברת הבשר התרבותית הראשונה שנסחרת בבורסה בארה"ב.
רכישת Peace of Meat
בפברואר 2021 השלימה חברת מיטק את רכישתה של חברת Peace of Meat BV, יצרנית בלגית של מוצרי עוף מתורבת, תמורת 17.7 מיליון דולר במזומן ובהון. מיטק מתכוונת למנף את טכנולוגיות העוף המתורבת של Peace of Meat כדי לגוון את טכנולוגיות הבקר המתורבת שלה ולזרז את כניסתה לשוק החלבון האמיתי מבשר המתורבת ומוצרי בשר.
רכישת Peace of Meat מרחיבה את הפורטפוליו של מיטק באמצעות הוספת שומן עוף ומוצרי עוף מתורבת נוספים למשפחת המוצרים אותם מפתחת מיטק. מוצרי העוף המתורבת והטכנולוגיות המשמשות לייצורם צפויים להיות משווקים לחברות לעיבוד מזון המעוניינות להוסיף "בשרניות" למוצרי המזון מן הצומח שלהן. בהתאם לתנאי הסכם הרכישה, הנהלת Peace of Meat תמשיך להוביל את תהליך הפיתוח במטה החברה בבלגיה.
אודות מיטק:
מיטק החלה את פעילותה ב-2019, מתוך מטרה לפתח ולמסחר יכולות ייצור וגידול של בשר מתורבת. על מנת להגשים את חזון הפיתוח של ייצור בשר מתורבת בר-קיימא, ללא צורך בשחיטת בעלי חיים, מיטק מפתחת טכנולוגיית הדפסה תלת-ממדית דיגיטלית, תהליכים ביוטכנולוגיים הכוללים תהליכי גידול תעשיתים של בשר מתורבת, מזני בעלי חיים שונים, וכן מאתרת חברות סינרגטיות לרכישה לטובת האצת הפיתוח. ה-ADS של מיטק רשומים בבורסת הנאסד״ק והמניות הרגילות של החברה נסחרות בבורסה בתל אביב, שתיהן, תחת הסימול MITC.
לעוד מידע, בקרו באתר החברה: https://www.meatech3d.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il