TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מכירות שיא לאקסטל בשליש הראשון של 2021


אקסטל לימיטד
מכירות של קבוצת אקסטל בהיקף של כחצי מיליארד דולר. היקף מכירות החברה באותה תקופה – 400 מיליון דולר
אקסטל לימיטד מדווחת, למען הזהירות, כי קבוצת Extell (אשר בא נכללים גם פרויקטים שאינם מוחזקים באמצעות החברה אלא מחוצה לה) עתידה לפרסם היום בשעות הבוקר בארה"ב, הודעה מיוחדת לעיתונות המקומית בארה"ב (Press Release) שעיקרה דיווח מיוחד לעיתונות בארה"ב בקשר עם קצב מכירות משמעותי בכל הפרויקטים היזמיים של הקבוצה, החל מראשית שנת 2021 ובכלל זאת, בפרויקטים של החברה.

בהתאם להודעה, הקבוצה מעדכנת כי במהלך הרבעון הראשון של שנת 2021 לבדו, התקשרה הקבוצה בהסכמים (חוזים חתומים) למכירת דירות קונדו בפרוייקטיה השונים, בהיקף כולל של כ-260 מיליון דולר (מתוך סכום זה כ-190 מיליון דולר מיוחסים לפרויקטים של החברה).

עוד מעדכנת הקבוצה, כי היא צופה שבחודש אפריל 2021 לבדו, היא תתקשר בעסקאות למכירת דירות (חוזים חתומים וחוזים לקראת חתימה) בהיקף כולל של כ-250 מיליון דולר נוספים (מתוך סכום זה כ-210 מיליון דולר מיוחסים לפרויקטים של החברה).
גארי ברנט מנכ"ל החברה אומר כי ההצלחה בהיקף המכירות הינה עדות לחוזק שוק הנדל"ן בניו יורק כמו גם הבעת אמון באיכות הבניה והמוצר של הקבוצה. כל זאת, בצל החזרה לשגרה בארה"ב ופתיחתה מחדש של העיר ניו יורק וחזרתם של תושבים רבים לעיר, הודות למבצע החיסונים המהיר וכך קונים פוטנציאליים מזהים עתה את ההזדמנות בשוק הנדל"ן בארה"ב. יש לנו יכולת להיענות לפוטנציאל זה ולהציע הזדמנויות במחירים שונים בפרויקטים הרבים והמגוונים שלנו.

מראשית שנת 2021, בפרויקט החברה הידוע בשם Central Park Tower, התקשרה החברה בעסקאות למכירת 15 דירות (חוזים חתומים וחוזים לקראת חתימה).
במהלך הרבעון הראשון של שנת 2021, התקשרה החברה בעסקאות למכירת 20 דירות (חוזים חתומים) בפרויקט החברה הידוע בשם Brooklyn Point, כאשר בחודש מרץ 2021 לבדו, התקשרה החברה ב-11 הסכמים למכירת דירות בפרויקט. כמו כן, החברה נמצאת בהליך מתקדם של התקשרות ב- 16 הסכמי מכירה נוספים בחודש אפריל 2021 בפרויקט זה;
במהלך הרבעון הראשון של שנת 2021, התקשרה החברה ב-10 הסכמים למכירת דירות (חוזים חתומים) בפרויקט החברה הידוע בשם One Manhattan Square. כמו כן, החברה נמצאת בהליך מתקדם של התקשרות ב- 14 הסכמי מכירה נוספים בחודש אפריל 2021 בפרויקט זה;
במהלך הרבעון הראשון של שנת 2021, התקשרה החברה בעסקאות למכירת 8 דירות (חוזים חתומים וחוזים לקראת חתימה) בפרויקט החברה הידוע בשם Lofts Pier Village. הפרויקט האמור נמצא בשלבי מכירה אחרונים והחברה צופה שעד סוף אפריל 2021, ימכרו 90% מהדירות בפרויקט;
במהלך הרבעון הראשון של שנת 2021, התקשרה החברה בעסקאות למכירת 2 דירות (חוזים חתומים) בפרויקט החברה הידוע בשם One 57, באופן ש-90% מהדירות בפרויקט כבר נמכרו, מה שמותיר בידי החברה מלאי לא מכור של 5 דירות בלבד.
יצוין כי העסקאות המפורטות לעיל, כוללות הסכמים חתומים וכאלה שנמצאים לקראת חתימה וייחתמו בעתיד הקרוב ולא מסירת הדירות עצמן (Closing)

אודות אקסטל:
אקסטל הינה אחת מיזמיות הנדל"ן המובילות במנהטן ופעילה בעיקר ב:
ייזום ופיתוח של נדל"ן למכירה בניו יורק – פיתוח ובניה של נדל"ן המיועד בעיקר למגורים ו/או למסחר ו/או למלונאות - תחום הנדל"ן היזמי.
נדל"ן להשקעה בניו יורק – רכישה, החזקה והשבחה של נכסי נדל"ן לרבות קרקעות המיועדות לבניה למטרת השכרה וכן רכישה, הפעלה של נדל"ן מניב - תחום הנדל"ן להשקעה.
מחזיקה באמצעות חברה כלולה (60%) בנכס הידוע בשם מלון Intercontinental Boston בבוסטון, המסווג בדוחותיה הכספיים של החברה הכלולה כנכס פיננסי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il