TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מישורים השקעות נדל"ן הודיעה על מכירת הנכס ב-"Hickory Hollow" שבנאשוויל ארה"ב


מישורים
תמורת כ-18 מיליון דולר וברווח של כ-96% על ההון בתוך כשנתיים וחצי
מישורים השקעות נדל"ן הודיעה היום כי חתמה על הסכם למכירת הנכס "Hickory Hollow", שבסמוך לנאשוויל במדינת טנסי בארה"ב, לפי שווי של 18 מיליון דולר.

הנכס "Hickory Hollow" הממוקם בסמוך לנאשוויל, אותו רכשה החברה במאי 2018 בתמורה לסך של כ-12.1 מיליון דולר, בנוי על מגרש בשטח כולל של כ-52,000 מ"ר ובעל שטח בנוי להשכרה של כ-13,400 מ"ר עם שני שוכרי עוגן, חנות סופרמרקט מרשת Kroger וכן חנות מרשת הדיסקאונט Citi Trends.

במהלך התקופה בה מישורים החזיקה בנכס, ביצעה מספר פעולות השבחה לשיפור הביצועים שהובילו להעלאת שיעור התפוסה בנכס מכ- 77% ביום הרכישה ל-100% ביום המכירה עם NOI שנתי שעלה מכ- 1 מיליון דולר לכ-1.4 מיליון דולר, קרי שיעור תשואה של כ-8% על מחיר הרכישה.

מנכ"ל מישורים, דניאל לבנטל, מסר: "אנו שמחים לדווח על מימוש הנכס בנאשוויל כחלק מהאסטרטגיה בה בחרנו למימוש נכסים שמיצו את הפוטנציאל שלהם ולהצפת ערך לבעלי המניות. מימוש הנכס תמורת כ-18 מיליון דולר כאשר כמעט והכפלנו את הון העצמי שהושקע לאחר כשנתיים וחצי, ומכירה מעל שווי הנכס בספרים, מבטא את יכולות החברה בזיהוי ובהשבחת הנכסים בהם אנו בוחרים להתמקד. את הנכס "Hickory Hollow" רכשנו במהלך שנת 2018 תמורת כ-12.1 מיליון דולר, ובהשקעת הון עצמי של כ-5.2 מיליון דולר בלבד. לאחר שפעלנו להשבחה משמעותית של הנכס, העלאת שיעור התפוסה ל-100% שתרמה לשיפור של כ-40% ב-NOI, אנחנו שמחים לדווח על עסקה למימוש הנכס.
אנו נמשיך במיקוד העסקי להשבחה ולמימוש נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה, כפי שעשינו בעסקה זו ובמקביל בהגדלת תיק הנכסים המניבים של החברה. מהלכים אלו משקפים את האסטרטגיה בה בחרנו להצפת הערך החבוי בחברה."

אודות מישורים
החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב (סימול: מישר ) במדד ת"א נדל"ן לפי שווי של כ-231 מיליון ש"ח (כ-6.7 ש"ח למניה). מישורים, אשר בשליטת אלכס שניידר (Alex Shnaider), עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב בשטח כולל של כ- 260 אלף מ"ר (יחד עם שותפים). הונה העצמי המיוחס לבעלי המניות עמד נכון ליום 31 בדצמבר 2020, הסתכם בכ-474 מיליון ש"ח (כ-13.5 למניה). מישורים הינה גם בעלת השליטה (כ- 50%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים מלונאים בקנדה ובארה"ב ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ-255 מיליון ש"ח .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il